Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
belzi, hehehe ... mlotkiem to sie naprawialo duze fiaty i polonezy. A od czego jest takie urzadenie, ktore sie nazywa sciagacz? Przeguby nie lubia mlotkow...belzi napisał(a):czyli odkrecasz srube i pare razy mlotkiem
w teorii tak, a w praktyce pod warunkiem, ze zwrotnica nie jest na tyle skorodowana i przykorodowana do amortyzatora, w przeciwnym przypadku nie jest tak prosto rozlaczyc w aucie (nie demontujac calosci) zwrotnice od amortyzatora, aby go nie uszkodzicJanuszSz napisał(a): aby wyjąć mcphersona należy odkręcić nakrętkę i wyjąć śrubę mocującą kolumnę w zwrotnicy,wybić zwrotnicę w dół,aż mcphers będzie sobie swobodnie wisiał i potem odkręcić dwie nakrętki,które go trzymają na górze.
Axee napisał(a):w teorii tak, a w praktyce pod warunkiem, ze zwrotnica nie jest na tyle skorodowana i przykorodowana do amortyzatora, w przeciwnym przypadku nie jest tak prosto rozlaczyc w aucie (nie demontujac calosci) zwrotnice od amortyzatora, aby go nie uszkodzic
ELSA z baza Seata, oraz ksiazka Dieter Korp "VW Golf IV i Bora" znajdziesz w neciekarolw napisał(a):PS - jaka instrukcje serwisowa polecacie ? Moze byc po angielsku lub polsku.
jarzab napisał(a):Czy z wyjętej zwrotnicy, da redę przełożyć piastę z łożyskiem do drugiej która będzie montowana?
Czy to będą dwie oddzielne części i nie ma bata?
Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości