Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

"zwykły" 1M na niskim zawiasie

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

"zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 21 sierpnia 2010, 07:58

Planuje u siebie wrzucić sprężyny -30/40mm, ale nie moge znaleźć nigdzie zdjęć zwykłego 1M po takim zabiegu, tylko TS/FRy/Cupry. Posiada może ktoś zdjęcie tak obniżonego auta ? Mam jakieś jedno, ale tu auto jest na hardcorowym gwinicie, takie mi niepotrzebne.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez wgi » 21 sierpnia 2010, 10:01

evo - nie ma co się zastanawiać ;)
wal -30 w ciemno :ok:
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 21 sierpnia 2010, 10:20

Nigdy nie miałem do czynienia z takim zawiasem, boje się że będzie problem w zime z niższym prześwitem np. Wiem że ludzie jeżdzą na dużo niższych setupach, ale mimo wszystko...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez wgi » 21 sierpnia 2010, 10:35

evotuning, nie ma tragedii. W zimie owszem będziesz bardziej szorował spodem ale o śnieg więc tragedii nie ma ;)
Jedyne co może byś problemem to np różnego rodzaju wyjazdy z garaży. Jeśli są gorzej wyprofilowane to możesz spodem przyszorować. Ja parkuję teraz w garażu z dwoma wjazdami/wyjazdami i jeden z nich nie jest dla mnie ;)
Jaką masz teraz zawiechę (zwykła/sport)?
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 21 sierpnia 2010, 11:17

Mam Signo, zawiecha zwykła. Z garaży nie zdarza mi się korzystać. Martwi mnie jeszcze troche leśna droga dojazdowa do naszego domku na Mazurach. Ale skoro 911 sąsiada daje radę dojechać, to Leon na -30 też powinien w sumie ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez RaDeK86 » 21 sierpnia 2010, 12:01

Ja mam wersje signo tak jak ty ostatnio założyłem u siebie H&R -35mm i jest bdb :). Szczeże polecam na zakrętach lepiej klei drogi :D, fak faktem że jak są jakieś wyrwy, podjazdy, zjazdy czy inne sytuacje to trzeba redukowac do 1. Zakładaj i nie zastanawiaj sie ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 21 sierpnia 2010, 12:08

RaDeK86, to w takim razie bądź tak miły i zrób jedno foto z profilu,ok ?:) jakie masz kołą ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez RaDeK86 » 21 sierpnia 2010, 12:19

Okej tylko musze jakies wygrzebac, powiem Ci szczeże że ten zawias -35 na kołach ori 15' (195/65/15) Seata wygląda jeszcze słabo i wydaje się że wysoko stoi... muszę zmienić koła na jakieś 17' ale na razie kasy brak :(.

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 21 sierpnia 2010, 12:20

E,nie ma tragedii. I pod taki krawężnik jak na foto nie ma problemu z podjazdjem ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez RaDeK86 » 21 sierpnia 2010, 12:25

Akurat to z tym kraweznikiem jest taki myk ze troche dalej jest zjazd :) wiec akurat w tym przypadku nie ma problemu :D, ale z ukosa to juz nie ryzykuje... raz probowalem to zaczełem szorować spodem i to jeszcze przy zdjętej osłonie silnika... więc odpowiedź brzmi nie :no:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 21 sierpnia 2010, 12:30

Hmmm. Jeśli to nie byłby kłopot,byłbym bardzo wdzięczny gdybyś dał radę zmierzyć odległość od ziemii do np. progu albo zderzaka ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez the_rahzel » 21 sierpnia 2010, 12:34

RaDeK86 napisał(a):Akurat to z tym kraweznikiem jest taki myk ze troche dalej jest zjazd :) wiec akurat w tym przypadku nie ma problemu :D, ale z ukosa to juz nie ryzykuje... raz probowalem to zaczełem szorować spodem i to jeszcze przy zdjętej osłonie silnika... więc odpowiedź brzmi nie :no:



eee,no Panowie,pod taki krawężnik to ja podjeżdżam ori TS czyli jakieś -15mm z dokładką przedniego zderzaka od Cupry i jakoś daje radę i nic nie haruje... Wiem że tu -35mm,a u mnie -15mm,ale wizualnie siedzi równie nisko co ten na zdjęciu(inne zderzaki,progi) i 17' kółka... A na tygodniach chce się przesiąść na eibachy -30/35mm i też będzie trzeba jakoś tym jeździć... ;) Może nie wszystko się da,ale dużo tylko trzeba sobie technikę opracować.Pierwszego dnia to zahaczałem zderzakiem o krawężniki mniejsze dwukrotnie od tych na które teraz się pcham... :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
the_rahzel
TopSport
TopSport
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 26 lipca 2007, 17:09
Lokalizacja: miasto SMOKA
Auto: Cupra R+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez RaDeK86 » 21 sierpnia 2010, 12:59

Zmierzylem przed chwila... do zderzaka przedniego 13 cm do progow ok. 15 cm, kraweznik 15.5 cm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 21 sierpnia 2010, 16:43

Dzięki za info,masz u mnie piwo :) Czy można spokojnie kupować używane springi, czy powinny być nowe ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Tworek » 21 sierpnia 2010, 19:05

Spokojnie możesz kupować używane.

Ja ostatnio zakupiłem używkę Wietec -50/-30 za 200 zł. Lekko je oszlifowałem papierem ściernym, nałożyłem nową farbę chlorokauczukową i wyglądają jak nowe :D . Dziś zawitały na aucie i powiem że twardość jest umiarkowana. Na drogach 4 rzędu nie jest ciekawie, szoruję osłoną silnika, a na reszcie dróg bezproblemowo. Body FR + dokładka Cupra R i 17 " felunek.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tworek
Signo
Signo
 
Posty: 136
Dołączył(a): 10 sierpnia 2008, 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: AUDI A4 B6
Silnik: AVF 1.9

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez wgi » 21 sierpnia 2010, 21:15

evo, zobacz do działu K/S/Z - kolega agin ma całkiem przyjemne ceny na nowe eibachy.
Z używanymi to wiesz - jak z autami.
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 21 sierpnia 2010, 21:24

wgi, wiem, agin już się ze mną kontatkował. Wiem że cena świetna, ale chwilowo mam inne wydatki,więc budżet mam troche ograniczony :(
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez bawol120 » 21 sierpnia 2010, 21:33

witam.ja mam sprezyny apexi - 40 i trzeba uwazac na spiacych:)
Zobacz Profil
bawol120
Sport
Sport
 
Posty: 222
Dołączył(a): 4 czerwca 2010, 19:47
Lokalizacja: warszawa
Auto: Leon sport

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Sammael » 21 sierpnia 2010, 22:20

chłopaki coś kombinujecie... przecież takie krawężniki atakuje się skręconym kołem a nie frontem auta czy z boku/wyskoku ;)

z -30 jeszcze na seryjnych zderzakach to praktycznie wszystko jest Twoje.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez lasotek » 22 sierpnia 2010, 13:57

Koledzy krawężniki, krawężnikami, jeden nie równy drugiemu...:( niestety. Mam pytanie do Tych, którzy obniżyli o -30 swoje leonki czy mając na pokładzie 5 dorosłych osób jadąc lokalną wiejską ( nierówną) drogą asfaltową, to czy na "chopkach" nie dobija wam zawieszenie do końca?? czy nie ma tragedii. bo to mnie najbarziej interesuje.
Krawężniki to omijam z daleka chyba że muszę to szukam najniższego, dziur też unikam ale te nierówne drogi. Zdaża mi się takimi jeździć do znajomych i to mnie przeraża że będę słyszał co chwila jak mi dobija zawieszenie do końca. A wtedy to zmuszony będę do prędkości patrolowej i :( :( :olaboga:

Jeszcze zadam pytanie czy ktoś zakładał sprężyne eibach do leona 1.8 bez turbo z silnikiem APG. Chodzi mi o to czy uzyskał zamierzony efekt czy może dziwnym trafem podniosło autko. Bo były podobne przypadki na forum.

Jeszcze myślałem o 18" felgach ale to już inny temat, ale wszyscy mi odradzają bo prędkość patrolową będę miał praktycznie zawsze. Na razie na 17" z ibizy FR i zauważyłem że jeżdżę ostrożniej i spokojniej. Na nierównych drogach rzecz jasna.
Patrzę w lustro codziennie rano, jestem coraz przystojniejszy- ale dzisiaj to już przesadziłem!!
Był Leon 1M 1.8 APG, Jest Octavia 1.8T+ AUM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lasotek
Signo
Signo
 
Posty: 177
Dołączył(a): 21 stycznia 2009, 17:32
Lokalizacja: Wieruszów
Auto: Octavia 1U
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Sammael » 22 sierpnia 2010, 14:04

lasotek napisał(a):zmuszony będę do prędkości patrolowej

będziesz zmuszony do prędkości patrolowej.

Jak wiesz, że będziesz ładował 5 osób to umyj auto i udawaj, że się lansujesz.

Tak jak z krawężnikami - droga, drodze nie równa... ja jeszcze miałem spore dystanse z przodu i z tyłu, więc już przy 3 osobach na mocniejszych hopkach tylne koła obcierały o nadkola.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez lasotek » 22 sierpnia 2010, 22:52

Sammael napisał(a):Jak wiesz, że będziesz ładował 5 osób to umyj auto i udawaj, że się lansujesz.

:hmmm: Trafna uwaga... :peace:
Generalnie chodzi o wyjazdy na imprezy czy jakieś małe wycieczki w weekendy bo na codzień to sam lub z "koleżanką" jeżdżę a wtedy auto aż takich obciążeń nie ma. :P

Opony jakie mam to 205/50 w przyszłym roku to może 225/45 oczywiście 17" bez dystansów.
Patrzę w lustro codziennie rano, jestem coraz przystojniejszy- ale dzisiaj to już przesadziłem!!
Był Leon 1M 1.8 APG, Jest Octavia 1.8T+ AUM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lasotek
Signo
Signo
 
Posty: 177
Dołączył(a): 21 stycznia 2009, 17:32
Lokalizacja: Wieruszów
Auto: Octavia 1U
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Sammael » 22 sierpnia 2010, 23:42

lasotek napisał(a):codzień to sam lub z "koleżanką" jeżdżę a wtedy auto aż takich obciążeń nie ma. :P


myśle, że obciążenia zależą od tego jak bliska to jest koleżanka :) :]
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 23 sierpnia 2010, 11:22

Ok,springi kupione, teraz trwają poszukiwania amorków.

Dziękuje peter250 za transkacje :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez bawol120 » 23 sierpnia 2010, 14:37

ja musze uwazac na koleiny bo mi belka trze ale kwestia przyzwyczajenia ;]
Zobacz Profil
bawol120
Sport
Sport
 
Posty: 222
Dołączył(a): 4 czerwca 2010, 19:47
Lokalizacja: warszawa
Auto: Leon sport

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez RaDeK86 » 23 sierpnia 2010, 19:22

Evo od siebie polecam kyb excel-g :ok:, coś takiego...

Obrazek

mam u siebie takie z przodu i z tyłu jak dla mnie rewelka :yes:, z przodu nawet sam zmieniałem :P

pzdr.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 23 sierpnia 2010, 19:29

I nada się to do zawiasu -35mm ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez RaDeK86 » 23 sierpnia 2010, 19:34

mam u siebie takie z przodu i z tyłu
:)

Mam taki zestaw u siebie te sprezyny + H&R -35mm i jest gitara :peace:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez agin » 24 sierpnia 2010, 09:15

od excel-g są lepsze Ultra SN i takie też powinny być założone dla dobrego efektu ;]
no ale na excel-g też da się pojeździć.... tylko jak długo ? :)

ale cena też i większa
mniej więcej, przykładowo na tył
excel-g - 145zł
ultra SN - 220zł
Eibach, KYB, ATE, Sachs, Lemforder, TRW, Millers, Motul, Knecht i inne ;)
zawieszenia, ukł.kierownicze, ukł.napędowe/hamulcowe, rozrządy, sprzęgła, filtry i inne
- sprawdź ; )

po co hamować ? jak można pomrugać długimi światłami ?
Obrazek
Zobacz Profil
agin
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 810
Dołączył(a): 2 sierpnia 2009, 11:15
Lokalizacja: DOL
Auto: leo
Silnik: ARL 1.9

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Ohapara » 24 sierpnia 2010, 11:22

JA tez mam włożone excel-G razem ze sprezynami Eibach, po przesiadce z seryjnego wybitego zawieszenia - rewelka i polecam taki zestawik! ;)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ohapara
Sport
Sport
 
Posty: 541
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 21:19
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: STefan
Silnik: benzyna inny

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez RaDeK86 » 24 sierpnia 2010, 12:49

Mam te amory od stycznia jak narazie jest bdb, zużycie na poziomie 5-10 %.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 26 sierpnia 2010, 11:47

No więc wjechał dzisiaj HR -35mm, niestety przez tydzień na seryjnych amorach, przesyłka B8 się opóźniła. Na szczęście wymiane mam za darmo wiec nie ma tragedii. Po krótkiej przejażdżce stwierdzam że wcale nie jest tak twardo, jedynie dużo bardziej sprężyście, ale bardzo fajnie. I auto też chyba nie usiadło tak mocno, pewnie się to zmieni po zamontowaniu B8.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez jagood » 26 sierpnia 2010, 11:59

podaj jak możesz koszty zestawu, może być pw
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jagood
Sport
Sport
 
Posty: 232
Dołączył(a): 2 września 2009, 15:40
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Jetta
Silnik: BLS 1.9

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 26 sierpnia 2010, 12:10

Sprężyny kupowałem u usera tego forum, używki. B8 - 400 euro.

Tak wygląda auto po zamontowaniu sprężyn:

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez IroN_87 » 26 sierpnia 2010, 14:56

evotuning, Wygląda to jakby to były od TSa -15mm
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 26 sierpnia 2010, 15:04

IroN_87, i nawet pomiary wskazują na to, robione centymetrem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Arek_ » 26 sierpnia 2010, 16:08

Kurczę ja mam niby seryjny zawias i tak samo nisko sto, jak rozpoznać czy zawias w signo jest zwykły to sobie oblukam i fotę wrzucę jak wygląda.
Zobacz Profil
Arek_
Signo
Signo
 
Posty: 104
Dołączył(a): 17 września 2009, 20:05
Lokalizacja: Biała Podl.
Auto: Leon ASZ

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 26 sierpnia 2010, 16:14

Zobacz jakiego koloru masz kropki na sprężynach. Albo prościej, stań na równej drodze i zmierz centymetrem odległośći od ziemi do błotnika.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez IroN_87 » 26 sierpnia 2010, 16:39

evotuning, Sprawdzałeś nr ze sprężyn czy to faktycznie -35mm?
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 26 sierpnia 2010, 16:46

edit: sprawdziłem, nr. to 29526 2VAF,czyli -35mm do aut z naciskiem na przednią oś pow.910kg,wszystko się zgadza.

Czy to że auto stoi wyżej niz powinno może być winą seryjnych amorów ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez jagood » 26 sierpnia 2010, 17:31

no stoi jak mój sport, -15mm od serii, może po zmianie amorków zejdzie na dół
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jagood
Sport
Sport
 
Posty: 232
Dołączył(a): 2 września 2009, 15:40
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Jetta
Silnik: BLS 1.9

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez lasotek » 26 sierpnia 2010, 22:14

A to nie jest tak że sprężyny muszą się ułożyć i po kilkuset kilometrach siadą bardziej i ustanie efekt "sprężystości" zawieszenia?? czy jest to złudne myślenie.
evotuning mógłbyś napisać ile usiadło Ci auto po zamontowaniu samych sprężyn??

I jeszcze pytanie czy efekt końcowy w zestawie amortyzatory z wersji stella+ sprężyny -30mm będzie taki sam jak w zestawie amortyzatory ts+ sprężyny -30mm.
Czy będzie to różnica 15mm czy może mniej i czy będzie jakaś rużnica w twardości, odczuwaniu "sprężystości" jak napisał evotuning. Bo nie umiem tego zrozumieć.
Patrzę w lustro codziennie rano, jestem coraz przystojniejszy- ale dzisiaj to już przesadziłem!!
Był Leon 1M 1.8 APG, Jest Octavia 1.8T+ AUM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lasotek
Signo
Signo
 
Posty: 177
Dołączył(a): 21 stycznia 2009, 17:32
Lokalizacja: Wieruszów
Auto: Octavia 1U
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 26 sierpnia 2010, 22:34

lasotek, tylko sprawa wygląda tak że te spręzyny które mam założone nie sa nowe i teoretycznie powinny być już "uklepane". Chociaż ZTCW to były dłuższy czas zdjęte z auta i może przez to się rozciągneły, teraz znowu się musza ubić. Nie wiem, tak gdybam ;)

Mierzyłem dzisiaj, dla porównania zmierze jutro po przejechaniu 100km, zobaczymy czy będzie różnica.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez bart99 » 26 sierpnia 2010, 23:18

Arek_, sądząc po Twoim profilu to w ASZ zawsze jest -15 ( poprawcie jeżeli się mylę)
Zobacz Profil
bart99
Sport
Sport
 
Posty: 227
Dołączył(a): 31 sierpnia 2009, 21:49
Lokalizacja: Biała Podl./WWa
Auto: Leon SPORT

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez peter250 » 27 sierpnia 2010, 06:11

Evotuning widzę, że zdecydowałeś się na B8 - bardzo dobry wybór :ok: Będą idealnie współgrać z H&R. Co do wysokości, to jak założysz B8 autko powinno usiąść do oczekiwanej wysokości.
ASV 143@305-->163@340-->PD
MR-Motors
Zobacz Profil
peter250
Signo
Signo
 
Posty: 169
Dołączył(a): 5 maja 2008, 13:41
Lokalizacja: W-wa
Auto: leon tdi 110

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez RaDeK86 » 27 sierpnia 2010, 11:24

Evo autko się świeci jak psu jajca :D, nice work :brawo:. Ja to bym musial u siebie chyba juz polerke zrobic żeby tak wyglądał :P. Co do wysokości to peter ma racje, zmienisz amory i inaczej będzie siedział ;). A jak jazda po łukach? już tak nie wyrzuca co? :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: "zwykły" 1M na niskim zawiasie

Postprzez Evo » 27 sierpnia 2010, 11:43

No na zakrętach jest super, zwłaszcza jak jest równo. Na nierównościach nie jest źle, jedyne na kilku występujących po sobie wybojach w jezdni auto zaczyna pływać, ale to wina seryjnych amorków.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo


Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości