Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
rob555 napisał(a):Dzis puszczam na krotko rure wydechowa omijacac plecionke, moze paliwo zleje (szkoda 3/4 baku) i wleje zwyklej ropy.
rob555 napisał(a):nowy walek od swiatka (stary byl o dziwo zryty mimo 75tys km)
nowe szklanki (stare byly klapniete)
bono napisał(a):A katalizator jest
ptaku napisał(a):- Nowy rozrząd ( w 100% dobrze ustawiony )
bono napisał(a):
Ja bym szukał gdzieś tutaj:
- rozrząd
- wałek
bono napisał(a):rob555, a może tłoki zostały przegrzane i zmienił się trochę ich owal![]()
Pasek rozrządu może być za mocno naciągnięty i ciągnąć wałek .... A przy wymianie wałka sprawdzona była jego osiowośćtzn, czy był sprawdzany zanim zostały zamontowane szklanki ? Powinien wtedy się lekko obracać.
próbuje podsunąć jakiś pomysł jednak problem rzeczywiście
marcin_kielce napisał(a):Ja bym szedl juz w 2.0 16V
pembuk napisał(a):Jeśli go odepniesz to ECu pewnie wykryje brak/uszkodzenie sensora i przejdzie w tryb awaryjny.
Sliver napisał(a):Jest on na dolocie, plastikowa rura obok gruszko podciśnienia? to ten? map sensor?
mewa2002 napisał(a):Wywal katalizator. Moze ostro zapchany -> mala dynamika spalin -> turbina wolno sie kreci -> slabe doladowanie -> malo paliwa -> malo mocy
sliverx napisał(a):jak wciskam gaz od 1,5 obrotów potrafi wejśc w tryb awaryjny? Od 1.8-2 nie wpada
sławek napisał(a):Coś jest nie teges z turbiną albo sterowaniem nią.
Najpierw turbo niedoładowuje, później bardzo przeładowuje.
Przewody podciśnieniowe masz prawidłowo podłączone?sliverx napisał(a):jak wciskam gaz od 1,5 obrotów potrafi wejśc w tryb awaryjny? Od 1.8-2 nie wpada
jak wchodzi w tryb awaryjny, to powinien zapisać się błąd.
sławek napisał(a):Jeśli IC byłby zapchany, to raczej turbo nie będzie ładować do 2.9 bara, tak jak u Ciebie.
To wygląda tak jakby do pewnych obrotów coś ograniczało doładowanie, potem jest jebnięcie ciśnienia, po czym N75 je stabilizuje do w miarę normalnych parametrów.
Wg loga 011- Leon powinien jechać skoro ciśnienie doładowania jest takie wysokie (a mierzone jest przez m/sensor po wyjściu z IC).
Może jak ktoś wcześniej wspomniał map sensor szwankuje (dla pewności podmień na próbę z innego auta),
Bo tak:
ładowanie jest, silnik pracuje prawidłowo, to może masz kolektor dolotowy zapchany np. nagarem z EGR -tak sobie kombinuję.
Marcin_TDI napisał(a):zrób log 011 na 4ce jak Ci się uda a jak nie to 3ci bieg ale tylko sam 011.
wklej tez statyczny 011 na BS przez ok minutę (obserwuj w międzyczasie sztangę turbo)
pembuk napisał(a):Może należałoby najpierw sprawdzić soft, czy jest napewno seryjny? Wgranie na nowo seryjnego softu chyba majątku nie kosztuje.
Marcin_TDI napisał(a):pembuk napisał(a):Może należałoby najpierw sprawdzić soft, czy jest napewno seryjny? Wgranie na nowo seryjnego softu chyba majątku nie kosztuje.
można sprawdzić. jak coś to daj znać jaki masz nr sterownika to i serie Ci znajdę.
Marcin_TDI napisał(a):zobacz jak gruszka jest wyregulowana jak ją masz na stole.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 4 gości