Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez erni11 » 11 sierpnia 2011, 21:01
Witam.
Mam problem z ARL po wymianie turbo (auto karambol) wstaje ok 2500obr. na starej turbinie wstawał ok 1800obr. Bylem u mechanika i stwierdził że jest problem z turbiną a karambol że trzeba wyregulować tego bączka przy turbinie. Tak sobie dzwonie i worze od jednego do drugiego. Może ktoś miał podobny przypadek?
-
Zobacz Profil
erni11
- Stella +

-
- Posty: 88
- Dołączył(a): 29 stycznia 2011, 21:45
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: LEON
przez Nogaj » 11 sierpnia 2011, 22:10
erni11 napisał(a):trzeba wyregulować tego bączka przy turbinie
Ten bączek to grucha i ja bym tutaj właśnie szukał przyczyny.
TDI+ by Goodhope
-
Zobacz Profil

Nogaj
- Sport

-
- Posty: 662
- Dołączył(a): 16 maja 2009, 09:25
- Lokalizacja: PO w CNA z PWA
- Auto: Leon
- Silnik: ASZ 1.9
przez IroN_87 » 12 sierpnia 2011, 14:29
erni11, Podjedz do jakiegoś tunera niech Ci to ogarnie.
Jak jesteś z okolic Krakowa to podjedz np do Compsportu ul. Katowicka 9 + 48 662 313 737
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by
COMPsportJest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by
COMPsport
-
Zobacz Profil

IroN_87
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 1954
- Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
- Lokalizacja: Żywiec
- Auto: A4 B7
- Silnik: benzyna 2.0 turbo
przez erni11 » 12 sierpnia 2011, 17:31
zmieniłem ta gruszkę i dalej lipa jest. wiem ze tuner może to wymusić ale będzie kupa dymu i długo to nie pojeździ rozmawiałem z Danielem z TTC on robił mi wcześniej program stwierdzili że to wina turbo że późno wstaje najlepiej żeby przełożyć turbo od kogoś
-
Zobacz Profil
erni11
- Stella +

-
- Posty: 88
- Dołączył(a): 29 stycznia 2011, 21:45
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: LEON
przez szymek_1989 » 12 sierpnia 2011, 17:44
Miałem ten sam problem. Ustaw dobrze sztangę od gruchy. Ja podjechałem do tunera i mi to ogarnął.
-
Zobacz Profil
szymek_1989
- Signo

-
- Posty: 135
- Dołączył(a): 18 października 2010, 19:27
- Lokalizacja: z nikąd
- Auto: leon
przez erni11 » 12 sierpnia 2011, 20:29
tylko ze daniel z ttc mial taki przypadek i to była wina turbo sam już się zamotałem.
-
Zobacz Profil
erni11
- Stella +

-
- Posty: 88
- Dołączył(a): 29 stycznia 2011, 21:45
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: LEON
przez chlorek » 12 sierpnia 2011, 21:52
kolego a turbina ma te same numery co oryginał oraz czy to jest oryginał - może ta turbina nie jest od tego modelu - bo rozumiem że wstawiłeś nową.
-
Zobacz Profil
chlorek
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 7518
- Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
- Lokalizacja: WU
- Region: mazowieckie
- Auto: Focus ST-line MK3
- Silnik: CJXA 2.0
przez IroN_87 » 12 sierpnia 2011, 23:44
erni11, NIe rób diagnozy przez telefon tylko jedz spróbować wyregulować gruche.
Na pewno będzie to łatwiejsze i tańsze niż podmiana turbiny w celu sprawdzenia...
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by
COMPsportJest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by
COMPsport
-
Zobacz Profil

IroN_87
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 1954
- Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
- Lokalizacja: Żywiec
- Auto: A4 B7
- Silnik: benzyna 2.0 turbo
przez erni11 » 13 sierpnia 2011, 09:56
co do numerów to wygląda że są te same jest się ciężko odczytać bo ta część aluminiowa jest wypiaskowana i lipnie widać. Na wtorek mam termin do compsportu i wszystko będzie jasne czy sztanga jest źle wyregulowana czy z turbo jest nie halo.
[ Dodano: 16 Sierpień 2011, 11:35 ]
Witam. Byłem w compsporcie to totalna olewka twierdzą że się nie umawiali ze mną chociaż rozmawiałem z gościem z nr. 662........ Macie kogoś kto z okolic Krakowa albo bliskich miejscowości sprawdził by czy to sztanga czy turbo i ewentualnie ustawił to ok.
-
Zobacz Profil
erni11
- Stella +

-
- Posty: 88
- Dołączył(a): 29 stycznia 2011, 21:45
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: LEON
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości