Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

pompa vacum / pompa paliwa kapie ropa w arl-u

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

pompa vacum / pompa paliwa kapie ropa w arl-u

Postprzez erni11 » 20 sierpnia 2011, 21:13

witam poci sie pompa paliwa ta kolo pompy vacum czy ktoś miał taki problem. Czy występują tam jakieś uszczelki czy cała pompa?
Zobacz Profil
erni11
Stella +
Stella +
 
Posty: 88
Dołączył(a): 29 stycznia 2011, 21:45
Lokalizacja: małopolska
Auto: LEON

Reklama

Re: pompa vacum / pompa paliwa kapie ropa w arl-u

Postprzez Sammael » 20 sierpnia 2011, 21:23

vacupompa i pompa paliwa to samo - jeden element.
erni11 napisał(a):Czy występują tam jakieś uszczelki czy cała pompa?

W środku? nawet nie rozbieraj. Lepiej kup używkę.
Jeśli pytasz o uszczelkę między głowicą a pompą - to tak występuje, możesz dodatkowo uszczelnić silikonem.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: pompa vacum / pompa paliwa kapie ropa w arl-u

Postprzez wihr » 23 sierpnia 2011, 20:36

ja mam coś podobnego z tym, że poci mi się nie z pompy, a z wiązki która idzie do głowicy i zasila pompki, przypatrz się dokładnie.
Zobacz Profil
wihr
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 marca 2007, 11:50
Lokalizacja: kielce
Auto: a3 sportback
Silnik: BKD 2.0

Re: pompa vacum / pompa paliwa kapie ropa w arl-u

Postprzez czyku_ck » 23 sierpnia 2011, 20:57

jest tam uszczelka miedzy silnikiem a pompka metalowa taka... tylko z tej uszczelki chyba powinien Ci olej leciec a nie ropa tak mi sie wydaje wiec raczej ta druga
Obrazek
Zobacz Profil
czyku_ck
Stella
Stella
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 lipca 2010, 16:17
Lokalizacja: CK/WWA
Auto: Seat Leon Cupra 4
Silnik: ARL 1.9

Re: pompa vacum / pompa paliwa kapie ropa w arl-u

Postprzez paffa1 » 28 sierpnia 2011, 21:07

Z używaną Vacum pompą to bym uważał.
Poza nieszczelnością zdarza się, że występuje druga awaria tych pomp...
Uszczelniacz, który normalnie zatrzymuje olej silnikowy przepuszcza go i wtedy do sekcji paliwowej przedostaje się olej silnikowy.
Łatwo to sprawdzić, bo w filtrze paliwa ON ma kolor czarny.
Co może stać się z pompkami, to chyba nie trzeba tłumaczyć...
Zobacz Profil
paffa1
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 6 czerwca 2010, 21:01
Lokalizacja: W-wa
Auto: Toledo 1M

Re: pompa vacum / pompa paliwa kapie ropa w arl-u

Postprzez Sammael » 28 sierpnia 2011, 21:09

paffa1 napisał(a):Z używaną Vacum pompą to bym uważał.

najlepiej umówić się, że jak coś to oddasz i zaraz po założeniu sprawdzić manometrem.
Sprawna vacupompa powinna dawać około -1,2 do -1,4 bara podciśnienia na serwo/ -0,8 na n75
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: pompa vacum / pompa paliwa kapie ropa w arl-u

Postprzez erni11 » 31 sierpnia 2011, 20:20

dzięki za wartości vacum bo nigdzie nie mogłem ich namierzyć co od wycieku ropy to leci z tylu na czujnik temperatury jak to umyje to trzeba sporo pojeździć żeby się pokazało te podciśnienia to mogę zmierzyć 1.2 do 1.4 na tym cienkim wężyku co idzie na elektrozawory? a to 0.8 ma być na wejściu na n75 czy na gruszce przy turbo?
Zobacz Profil
erni11
Stella +
Stella +
 
Posty: 88
Dołączył(a): 29 stycznia 2011, 21:45
Lokalizacja: małopolska
Auto: LEON

Re: pompa vacum / pompa paliwa kapie ropa w arl-u

Postprzez Sammael » 31 sierpnia 2011, 20:32

erni11 napisał(a): 1.2 do 1.4 na tym cienkim wężyku co idzie na elektrozawory?

Głównym, dość grubym, ten wężyk, tak jak napisałem idzie na serwo.
erni11 napisał(a):a to 0.8 ma być na wejściu na n75 czy na gruszce przy turbo?

na wejściu na n75, gdzie tam się będziesz do gruszki schylał...
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości