Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior










lisciofcb napisał(a):Juz chyba dwa razy zdarzylo mi sie tak, ze mimo iz silnik byl nagrzany to wskazowka temperatury ani drgnela, ale bylo tez tak ze podnosila sie do poziomu 90 stopni po czym przy nastepnym spojrzeniu juz byla na zerze - czy to kwestia czyszczenia tych stykow czy czujnik moze nawalac?
przemek222 napisał(a):Jak sczytać błedy o których pisze marcin7x5? tzn jak ustalić ze to czujnik temp czy też moze czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym


marcin7x5 napisał(a):Jak możesz to zczytaj błedy na kompie. Prawdopodobnie któryś z czujników będzie walnięty. Ja obstawiam 2 - czujnik temp lub czujnik cisnienia w kolektorze ssącym. Tyle, że przy usterce tego drugiego powinna zapalic sie kontrolka check a przy tym pierwszym nie musi.
ajni napisał(a):po 2 zestrojeniu w czasie jazdy, kontrolka się nie zapala.
ajni napisał(a):No to zresetuj nastawy kompa benzyny i nie jeździj na gazie,
roosman napisał(a):podjedź do jakiegoś ogarniętego elektryka niech Ci posprawdza czy czujnik położenia wału i czujnik wałka rozrządu pracują poprawnie. A poza tym standard - wyłaczamy gaz na jakiś czas, czyszczenia przepustnic, filtry, świece, przewody, a jak już z benzyną dojdziesz ładu to pojedź do gaziarza, niech Ci ponownie dobierze parametry komputera gazowego do ustawień silnika. Plus powymieniaj gumki we wtryskiwaczach gazowych bo pewnie nie wymieniałeś, a wtryski już pewnie klekoczą.


przemek222 napisał(a):czy jest mozliwe aby był wadliwy podczas gdy wskaznik na desce rozdzielczej rośnie równomiernie?
przemek222 napisał(a):czy jest inna możliwość zresetowania nastawień komputera bez odłączania akumulatora?



a to robi ktoś inaczej?ajni napisał(a):podczas jazdy sprawdzał korektory lambda i korygował mapę gazu
nikt tego chyba nie sugerował. Chodzi o to że jak Ci się posypały filtry, coś się zatkało bla bla bla i na gazie jest źle, ale źle też jest na benie, to najpierw odepnij gaz, pojeździj na PB, dojdź ładu z silnikiem i wtedy bierz się za gaz, niech gazownik popatrzy po instalacji i ponownie popatrzy w komp czy nic się nie poprzestawiało z powodu błędów jakie połapał sterownik auta.ajni napisał(a):Gaz nie może namieszać w mapach benzyny
tak samo normalną jak zużywanie się klocków hamulcowych, opon, i wycieraczek. A zestawy naprawcze są po to żeby przestało klekotać.lisciofcb napisał(a):Klekotanie wtryskiwaczy jest rzecza normalna jesli chodzi o instalacje gazowe.

ajni napisał(a):Jaki gaz ty masz i ile masz na niej przejechane?

roosman napisał(a): ajni napisał(a):Gaz nie może namieszać w mapach benzyny
nikt tego chyba nie sugerował.
roosman napisał(a): ajni napisał(a):podczas jazdy sprawdzał korektory lambda i korygował mapę gazu
a to robi ktoś inaczej?
roosman napisał(a): lisciofcb napisał(a):Klekotanie wtryskiwaczy jest rzecza normalna jesli chodzi o instalacje gazowe.
tak samo normalną jak zużywanie się klocków hamulcowych, opon, i wycieraczek. A zestawy naprawcze są po to żeby przestało klekotać.

neostar napisał(a):Sprawdzenie czujnika temp. cieczy chłodzącej.
- Zimny silnik
- VAG grupa 1 Silnik --> bloki wartości mierzonych --> Grupa 001 pole 2
- Temp. powinna być zbliżona do temp. otoczenia.
- Uruchomić silnik i sprawdzić czy wskazanie rośnie równomiernie.































Lukasz kowal 1985 napisał(a):Witam mam taki maly problem a wiec do rzeczy niskie obrory 600 jak odpale lecz nie zawsze jade nieraz szarpnie i nawet potrafi zgasnac choc nie dzieje sie to non stop jezli ktos cos prosze pisac dziekuje

Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość