Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez emicehael » 31 grudnia 2011, 06:50
Witam wczoraj pojawił mi się problem przy nagłym wcisnieciu gazu do oporu podczas jazdy samochód zaczyna szarpać i miga check...błędów zero jak delikatnie gazu dodaje jest ok normalnie jedzie. Pod maska na dolocie ciśnienie pojawia się przy ok 3800obr. Świstu nie słychać pod maska. Ktoś wie co może być?
-
Zobacz Profil
emicehael
- Stella

-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 5 grudnia 2011, 18:34
- Auto: leon cupra r
przez Tracer2 » 31 grudnia 2011, 06:57
A co to za auto jest bo cupr jest duużo ? a wróżek tu mało

Leon II 1,6 CAYC 147 KM by Vtec, prowadzi WAZE i AM XL 6.25 , VW Caddy SDI 1,9 KAT
-
Zobacz Profil

Tracer2
- FR

-
- Posty: 1796
- Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
- Lokalizacja: W-wa
- Region: mazowieckie
- Auto: Leon II TDI
- Silnik: CDLD 2.0
przez emicehael » 31 grudnia 2011, 07:55
Cupra R 1,8 T silnik BAM. Sory ale pisze na biegu bo dzisiaj wyjazd mam na sylwestra i mam nadzieję że wieczorem zacznie jechać...może ktoś miał podobny problem.
-
Zobacz Profil
emicehael
- Stella

-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 5 grudnia 2011, 18:34
- Auto: leon cupra r
przez Klikoś » 31 grudnia 2011, 11:28
Szklana kula na koniec roku odmawia posługi, także proponuje zaopatrzyć się w VAGa.
-
Zobacz Profil

Klikoś
- Sport

-
- Posty: 898
- Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
- Lokalizacja: WF/WI
- Auto: O3 + CTR FK2
- Silnik: CJXA 2.0
przez emicehael » 31 grudnia 2011, 12:09
Czytaj ze zrozumieniem. Żadnych błędów nie ma...check miga jak go dłużej przytrzymam z gazem w podłodze i wtedy przerywa, nie przyspiesza. Może to być coś z ciśnieniem paliwa? Jak to sprawdzić?
-
Zobacz Profil
emicehael
- Stella

-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 5 grudnia 2011, 18:34
- Auto: leon cupra r
przez Klikoś » 31 grudnia 2011, 12:15
A myślisz że komputer to tylko błędy pokazuje i nic więcej? Nie wiesz że VAG może też do czegoś innego służyć?
-
Zobacz Profil

Klikoś
- Sport

-
- Posty: 898
- Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
- Lokalizacja: WF/WI
- Auto: O3 + CTR FK2
- Silnik: CJXA 2.0
przez emicehael » 31 grudnia 2011, 13:44
No wiem wiem racja...niestety aktualnie nie mam dostępu. A może ktoś mi poleci dobry warsztat z Lublina?
-
Zobacz Profil
emicehael
- Stella

-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 5 grudnia 2011, 18:34
- Auto: leon cupra r
przez coolmaciej » 31 grudnia 2011, 14:14
Jak miga check przy butowaniu i szarpie to prawdopodobnie masz missfire czyli któraś z cewek się posypała. Miałem identyczne objawy i okazało się ze padła cewka.
-
Zobacz Profil
coolmaciej
- Stella

-
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2 marca 2008, 21:03
- Lokalizacja: Białystok
- Auto: LEON 1M 4x4
- Silnik: ARY 1.8
przez Stian_20vt » 31 grudnia 2011, 15:44
ale cewka wywaliłaby bład ...
Krzywo prosto aby OSTRO :1.8T:
-
Zobacz Profil

Stian_20vt
- Sport

-
- Posty: 398
- Dołączył(a): 2 czerwca 2010, 15:18
- Lokalizacja: Ciechanów Warszawa
- Auto: TS [R] 1.8T+
- Silnik: AUQ 1.8
przez coolmaciej » 31 grudnia 2011, 18:34
U mnie wywaliła błąd dopiero jak kompletnie padła, na początku jak się zaczeło szarpanie nic nie było i nie mogłem dojść co dolega leonowi.
-
Zobacz Profil
coolmaciej
- Stella

-
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2 marca 2008, 21:03
- Lokalizacja: Białystok
- Auto: LEON 1M 4x4
- Silnik: ARY 1.8
przez emicehael » 5 lutego 2012, 08:39
No i kolega ma rację. Cewka padła...błąd wywalilo po tygodniu jazdy
-- 5 lutego 2012, 08:39 --
temat do zamkniecia dzieki
-
Zobacz Profil
emicehael
- Stella

-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 5 grudnia 2011, 18:34
- Auto: leon cupra r
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości