Kolego widzę, że masz napęd 4x4 - ja mam również napęd na wszystkie łapy - i też nie widziałem nigdzie tego "wihajstra". Nawet wyciągnąłem obudowę filtra powietrza i też nie mogłem go zlokalizować.
Jeśli chodzi o problem z wybiciem wstecznego to musisz wyregulować to linką prawej strony (czyli od strony pasażera - patrząc z perspektywy kierowcy) ale nie powiem Ci czy trzeba ją naciągnąć czy poluzować. Popróbuj

ja wczoraj "pobawiłem" się tymi linkami dlatego pamiętam, że tamtą reguluje się problem ze wstecznym.
-- 9 wrz 2012, o 23:08 --
Koledzy przy okazji zapytam - jak przy wysokich obrotach i bardzo szybko zmieniam z 1 na 2 oraz z 2 na 3 występuje lekki zgrzyt - to czy to wina synchronizatora? Jak zmieniam biegi troszkę wolniej to problem zgrzytów nie występuj.
Mój leon ma silnik 2.8 i napęd 4x4
-- 9 gru 2012, o 12:10 --
tomV6 napisał(a):-- 9 wrz 2012, o 23:08 --
Koledzy przy okazji zapytam - jak przy wysokich obrotach i bardzo szybko zmieniam z 1 na 2 oraz z 2 na 3 występuje lekki zgrzyt - to czy to wina synchronizatora? Jak zmieniam biegi troszkę wolniej to problem zgrzytów nie występuj.
Mój leon ma silnik 2.8 i napęd 4x4
Skrzynia została zalana nowym olejem i zgrzyty już nie występują
