W związku z tym, że mój leon ostatnio sypie się jak stara k..... czas na diagnozy.
Po podpięciu VAG'a pojawiły się następujące błędy:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-00 - -
(zawór przełączeniowy N239 przepustnicy powietrza - twarde uderzenie przy wyłączeniu silnika )
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-00 - -
(zawór ciśnienia doładowania N75 - zmniejszenie mocy, za niskie ciśnienie doładownia)
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-00 - -
(zawór N18 recyrkulacji spalin - brak recyrkulacji spalin, za duża ilość spalin do recyrkulacji, zmniejszenie mocy, czarny dym)
W związku z powyższymi błędami, które pojawiły się narazie tylko raz oraz z objawami takimi jak mocny świst turbiny w zakresie 1500-2000 obr/min, mocno-siwo-czarny dym, oraz problemy z mocą mam pytania:
chcę zmienić tyrbinę na nową od 130pd, ale co z tamtymi błędami, nie są one przyczyną moich problemów z dymeniem? czy ewidentnie turbina? czy błędy powoduje nie tak pracująca turbina, czy zawory wpływają na złą pracę turbiny.
Jak to wszystko interpretować?
Dzięki i pozdrawiam
Adam