Dlatego warto załozyc wskaznik doładowania Boost i widzieć jak turbo przeładowuje , albo jak jest błąd przeładowania i nie ładuje.
Po wawce nie za bardzo daje sie jezdzic dynamiczie, korki, a to tunel zalało...

,
tak ze jak czasem wyjeżdzałem na A 2 i próbowałem "dać w podłogę",to mi się turbo wyłączało.
Mam Boosta.Po skasowaniu błędu i kilkukrotnym "przebutowaniu"(z wyczuciem) wskazówka przestaje wychodzić poza "1" na skali.
Kiedyś jak jeszcze o EGR nikt nie słyszał była taka teoria , ze do spalania paliwa jest potrzebna jak największa ilość czystego powietrza.
Teraz pod pretekstem ekologii wprowadza sie rózne inowacje, które jak widać z praktyki są bardziej na rękę producentowi części zamiennych niż użytkownikowi.....
Leon II 1,6 CAYC 147 KM by Vtec, prowadzi WAZE i AM XL 6.25 , VW Caddy SDI 1,9 KAT