Witam Serdecznie ,od kilku dni coś ciężej mi kierownica zaczęła chodzić ,płynu nie ubywa lecz zainteresowałem się tym bliżej ,okazało się że chyba pusciły uszczelniacze,oringi od pompki lub coś innego ,wydaje mi się że czas się rozglądać za nową .Czy ona jest przyczyną cięższej pracy kierownicy ?. Poniżej zamieszczam zdjęcia pompki,proszę o opinie czy wymieniany czas zacząć,czy może jest szansa jakoś samodzielnie powymieniać dane podzespoły (uszczelke itd) . Dzięki i pozdrawiam
Wydaje mi się że Gdyby to był magiel ,byłyby stuki podczas skręcania ,chrupanie ,większe wycieki itd. Tutaj jest pompa cała spocona ,mokra- normalna pompa nie wygląda raczej tak
Skoro pompa jest cala spocona to może byc tak, że cos spowodowało wzrost cisnienia płynu w ukladzie i wypchnęło go przez pompę. Ale to tylko jedna z hipotez.
Miałem kiedyś takie same spocenie w cordobie a stało się to przez zły olej który zimą strasznie gęstniał (duze ciśnienie po odpaleniu), po kilku dniach od strony kolka wywaliło uszczelnienie i parę kulek z łożyska... Że pompę jakąś używkę miałem w garażu to wieczór pod samochodem, "nowa" pompa i olej i wszystko suche i lekko chodziło później
Dokładnie po zimie mi się tak stało ,płyn pewnie w ogóle nie był wymieniamy (auto sprowadzone z włoch ) . Identyczną diagnozę mechanik stwierdził,dlatego pompe nową zakupiłem ,teraz czekam na transport pompy i zakładam. Ps- jaki płyn wlewałeś? Ja zakupiłem elf elmatic g3. (jeździłem na kolorze czerwonym) .
Witam Mam tez problem... U mnie wygląda on tak że podczas jazdy kierownica ciężej chodzi... Przynajmniej mam takie wrazenie i ma ona jakby takie blokady, ze tak jakby się blokowała lekko ze musze uzyc podczas jazdy większej sily aby ja ruszyc... Np. chce zmienić pas to tak dzisnie jakby kierownica była usztywniona i musze mocniej szarpnąć aby skrecić... Jednak np. na postoju kierownica chodzi luźno. Nie oglądałem jeszcze pompy i maglownicy ale maglownica nie ma żadnych stuków... Proszę o rade co zacząc sprawdzać ? Na pewno na oponach zimowych tak nie było...
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie
Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4 157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał