-Wykręcenie śrub od pasa i świateł
-Odkręcenie osłony i nadkoli od zderzaka
-Demontaż zderzaka
-Odkręcenie wzmocnienia od podłożnic
-Odkręcenie dolnych mocowań świateł i ich demontaż
-Odkręcenie mocowań chłodnic są po bokach na takich gumowych uchwytach
-Odkręcewnie chłodnicy klimatyzacji od chłodnicy wody
-Wypięcie wtyczek od wentylatorów
-Spuszczenie płynu
-Odpięcie przewodów wody od chłodnicy
-Potrzebna będzie druga osoba do odciągnięcia wzmocnienia żeby łatwiej było wyjąć chłodnice,jeśli wolisz go całkiem zdjąć to trzeba odkręcić zamek od pasa ale później trzeba maskę ustawiać chyba że trafisz z ustawieniem w jego stare położenie.
-Demontaż wszystkich gadżetów z chłodnicy i przełożenie ich do nowej
-Złożenie w odwrotnej kolejności
-Zalanie układu płynem
-Odpalenie silnika i czekanie aż się włączą wentylatory
-Jedzenie kebaba i picie piwa

Motor to 1.8 20V AGN ale chyba zbytnio się nie różnią w tej kwesti od TDI