przez PiterEL » 21 maja 2013, 11:16
Ja mam podobny problem jednak powiązany z usztywnianiem kierownicy. Mianowicie. Pompa trochę mi buczy jak na max trzymam skrecone koła. Na prostej jakoś nie słychać. Wymieniony mam olej we wspomaganiu na nowy FEBI SYNTETYCZNY zielona butelka -czerwony korek. Nic nie pomogło. A więcej co się dzieje to ze mam wrażenie ze im dłużej jeżdżę to kierownica się taka sztywna robi. Jadac prosto i chce zmienić pas bądź skręcić to jest delikatny luz na kierownicy ze auto prawie nie reaguje a potem jest to lekki zablokowanie że trzeba użyć więcej siły bądź delikatnie nawet szarpnąć. I mam wrazenie ze robi się to im dłużej jeżdżę i olej we wspomaganiu mocniej się rozgrzeje... Stan oleju w zbiorniczku mam ok 2mm ponad max. Z przekładni jest delikatny wyciek oleju ale oleju w zbiorniczku nie ubywa. W ogóle nie dolewałem nigdy płynu do wspomagania... I teraz nie wiem czy to przekładnia czy prędzej pompa że pod wpływem rozgrzania niedomaga już... Regeneracja przekładni trochę sporo bo az 700zł... Pompa używka ok max 100-150zł... Może możecie coś doradzić ? A może ma ktoś do polecenia kogoś z pompa używana co da mi gwarancje rozruchową bądź ktoś z was ma sprawną pompę... Silnik 1.9 TDI ASV
Czy ktoś może mi tez napisać jak krok po kroku wymienić u mnie pompę wspomagania i jakie narzędzia mi są potrzebne ?
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja
FR - jest obecnie
Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by
BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał
