Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
jak ją zdiagnozować? Mówili, że jest dobra. Reaguje dokładnie tak samo jak przedtem.bono napisał(a):pl_DK, a co z przeplywka ?
zaloguj 003,008 dynamicznie na np biegu 3pl_DK napisał(a): bono napisał(a):pl_DK, a co z przeplywka ?
jak ją zdiagnozować? Mówili, że jest dobra. Reaguje dokładnie tak samo jak przedtem.
bmmotors napisał(a):uszczelniacze pochodza z vw - zestaw naprawczy, gniazda wporzadku , silnik odpala od pierwszego dotkniecia kluczyka, silnik chodzi rowno I wogole nie trzesie, I wogole nie dymiwezy wogole nie dotykalem I cisnienia paliwa wsumie tez nie zmierzylem (zrobie to jutro) upuznialem I przyszpieszalem zaplon nic to nie dalo. powodem wymiany byla wymiana turbiny I klijent zazyczyl sobie wymiane uszczelniaczy przy okazji. przeplywomirz podmienialem na nowy I uzywany z podobnego samochodu i dalej nic logi 003 290mg/h w obu pozycjech przy jalowym biegu i rowno ida w gore
od strony walka w najwyzszym, od strony pompki w najnizszym.czujnikiem zegarowym w najnizszym punkcie
pl_DK napisał(a):jeszcze jedno, jaką siłą powinny zostać dokręcone śruby mocujące wtryski?
Jak ktoś wie jak to zrobić to jest dosłownie chwila roboty. Jak stwoerdził że coś z turbiną to po prostu coś z podciśnieniej jest odpięte albo coś w tym stylu. Zrób loga jak ładuje turbinaJak patrzę ile kłopotu sprawia samo ustawienie to dobrze że tego nie ruszałem
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości