Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez uciu » 6 listopada 2005, 11:22
Witam
mam następujący problem. Przy przyspieszaniu powyżej 130km/h na IV lub Vbiegu da sie czasem odczuć jakby się wyłączyła turbina. Auto dostaje po prostu muła. Przyspieszenie jest w granicach ok 30sek do 100km/h. Czem dzieje się to też przy mniejszej prędkości ale podczas przyspieszania.
Pomaga reset silnika czyły przekręcenie kluczyka w stacyjce. Ostatnio niezle sie przestraszyłem jak podczas wyprzedzania tira auto dostało muła a z naprzeciwka jechał drugi tir....
Na przeglądzie w ASO miesiąc temu nie było błędów. Był wymieniany rozrząd bo to był przegląd po 90000.
Auto to Seat Leon AHF 2001
Poradzono mi ze problem moze tkwić w:
- zwalony zaworek N75
- uszkodzone weze podcisnieniowe miedzy zaworkiem a turbina
- zapieczone kierownice spalin w turbince
A co Wy myślicie? Gdzie najlepiej się udać do servisy w okolicach Katowic?
Dodam jeszcze że auto ma problemy z odpaleniem jak jest zimno ale to raczej nie wiąże się z powyzszym problemem. Tzn odpali ale rzeba ok 3sek kręcić. Wyczytałem ze to moze byc wina powietrza w przewodach z paliwem ale u mnie jest go ok 3cm wiec to chyba nie to. Troche wkurzające jest ze moj 15letni malacz odpala lepiej niz leos....
Pozdrawiam
Leoś AHF
-
Zobacz Profil

uciu
- Stella +

-
- Posty: 76
- Dołączył(a): 2 lutego 2005, 00:08
- Lokalizacja: M-ce
- Auto: Leon TDi od 9lat:-)
przez Barth » 6 listopada 2005, 11:29
uciu, uderz do ALIGATORA z Masters Tuning , chlopak dziala w Katowicach i napewno cos doradzi
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
-
Zobacz Profil

Barth
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 3784
- Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
- Lokalizacja: Pomorze
- Auto: OOOO
przez Asgaard » 6 listopada 2005, 11:29
Bielsko Biała - Compsport
230@430 Leon TDI (sold)
420@593 Eva

233@450 A4 quattro

-
Zobacz Profil

Asgaard
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 29 marca 2004, 20:01
- Lokalizacja: Wrocław/Ostrów
- Auto: Leon i Eva
-
przez uciu » 6 listopada 2005, 11:36
barth napisał(a):uciu, uderz do ALIGATORA z Masters Tuning , chlopak dziala w Katowicach i napewno cos doradzi
właśnie o nim myślę tylko aso musi mi auto oddac z malowania.........
opis [ Dodano: Nie 06 Lis, 2005 ]Asgaard napisał(a):Bielsko Biała - Compsport
dzięki za info. Narazie spróbuje u Mastersa ze względu na odległość

Leoś AHF
-
Zobacz Profil

uciu
- Stella +

-
- Posty: 76
- Dołączył(a): 2 lutego 2005, 00:08
- Lokalizacja: M-ce
- Auto: Leon TDi od 9lat:-)
przez Barth » 6 listopada 2005, 11:46
uciu, a tak wogole dlaczego ty jeszcze do LC nie nalezysz

?
Pozdrawiam
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
-
Zobacz Profil

Barth
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 3784
- Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
- Lokalizacja: Pomorze
- Auto: OOOO
przez prospect » 6 listopada 2005, 11:49
Chlopaki wyzej doradzili gdzie masz jechac.
Mnie sie osobisce wydaje ze jest to zawor terujacy doladowanie n75
Sprawdzales przeplywke???nie bylo bledow ale roznie to bywa.
U mnie tez nie bylo a polowe silnika wymienilem

-
Zobacz Profil
prospect
-
przez Asgaard » 6 listopada 2005, 11:59
Zapomniałem całkiem o Alim... faktycznie masz do niego bliżej

230@430 Leon TDI (sold)
420@593 Eva

233@450 A4 quattro

-
Zobacz Profil

Asgaard
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 29 marca 2004, 20:01
- Lokalizacja: Wrocław/Ostrów
- Auto: Leon i Eva
-
przez uciu » 6 listopada 2005, 12:13
barth napisał(a):uciu, a tak wogole dlaczego ty jeszcze do LC nie nalezysz

?
heh sam nie wiem szczerze mówiąc....a leona mam od 4 lat....

-
Zobacz Profil

uciu
- Stella +

-
- Posty: 76
- Dołączył(a): 2 lutego 2005, 00:08
- Lokalizacja: M-ce
- Auto: Leon TDi od 9lat:-)
przez browar100 » 6 listopada 2005, 14:31
Miałem identyczne objawy,diagnoza z VAS-a zawór N-75 lub kierownice po sprawdzeniu zaworka zostały kierownice w turbo i tak było , uczestmiczyłem przy wyciąganiu turbo i rozbieraniu i były zapieczone kierownice koszt usługi 250zł +36 uszczelki.
-
Zobacz Profil
browar100
- Stella

-
- Posty: 18
- Dołączył(a): 3 lutego 2005, 19:34
- Lokalizacja: wrocław
- Auto: leon tdi 110 ASV
przez kopia » 16 listopada 2005, 00:23
Mam to samo

(
Od dzis GOLF ASZ na 6 czasami na innym traci moc turbina sie wylacza staje odpalam ponownie i Moc ze mna!!
Jutro bede jezdzil i sprawdzal..
-
Zobacz Profil
kopia
- Stella +

-
- Posty: 58
- Dołączył(a): 19 września 2004, 20:02
- Lokalizacja: Trzebinia
- Auto: Passat 4x4 AVF+
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości