Witam
niedawno zdecydowałem się wymienić cały wydech w mojej altei, gdyż był już (delikatnie mówiąc) dziurawy.
zdecydowałem się na zamówienie u znajomego mechanika 2 tłumików przelotowych (ponoć obliczonych do 2.0 tfsi) oraz na średnicę 2,5 cala, autko stało się żwawsze przy niższych obrotach lecz po około dwóch dniach od montażu pojawił się Check Engine. Auto czasem po odpaleniu momentalnie gaśnie i dopiero za którymś razem udaje się odpalić normalnie, i czasem po odpaleniu po przegazowaniu nie chcą obroty wyjść powyżej 3k i falują przy braku ruszania gazem. Po zczytaniu okazało się iż błąd pojawił się na pierwszej sondzie. Kata oba oczywiście już w bagażniku a druga sonda w tulejce (brak błędów).
Co może być powodem i dlaczego pierwsza sonda wywala błąd, wydawało by się że prędzej druga coś się zbuntuje.
(Świece nowe)
Z góry dzięki za pomoc bardziej doświadczonym
PS. postaram się zgrać filmik i zamieścić link jak tylko do domu dotrę
Pozdrawiam



