Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Postprzez Kamil90 » 3 stycznia 2014, 21:38

Szukałem, szukałem ale nie znalazłem tematu, w którym wszystkie informacje są w jednym miejscu. Jestem w trakcie zmiany VP na PD i wyszło, że potrzebuję węża od pompy wspomagania do przekładni kierowniczej i proszę o zweryfikowanie czy numer, który znalazłem w etce jest poprawny.

1J0422893FK
Obrazek
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro


Poza tym zostawię kilka informacji dla potomnych, które są przydatne przy swapie.
Najlepiej kupić cały silnik ze skrzynią, półośkami, dolotem, ECU, wiązką, pompą paliwa z baku ( z przekaźnikiem i podstawką), chłodniczką paliwa, itp - wszystko może być z anglika.

Sam słupek pasuje bez problemu, jeżeli zakładamy skrzynię 6B zamiast 5B potrzebujemy półośki, wybierak z linkami, mieszek z gałką 6B, rozrusznik i łapę od strony skrzyni.
ARL+ 229@451 by GREGOR10.PL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kamil90
Sport
Sport
 
Posty: 279
Dołączył(a): 26 kwietnia 2008, 21:45
Lokalizacja: Warszawa WJ
Auto: Leon 1M
Silnik: TDI pompowtryski PD

Reklama

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Postprzez Ufo » 16 stycznia 2014, 00:18

Kamil90 napisał(a):wszystko może być z anglika.


nie może być. wiązka z anglika jest krótsza niż w europejskiej wersji.
-Piłeś?? Nie jedź!!
-Nie jedziesz to możesz się napić!

Moja Furmanka-> viewtopic.php?f=32&t=38119 Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ufo
TopSport
TopSport
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 5 czerwca 2012, 20:11
Lokalizacja: Opatów/ Kępno
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Postprzez Kamil90 » 17 stycznia 2014, 00:49

W tym celu założyłem temat aby osoby, które to robiły wypowiedziały się ale cisza więc musiałem/muszę wszystko przerobić sam ;)

przewód maglownicy - inny, różnica UK-EU oraz różnica VP-PD ze względu na umiejscowienie pompy. Z tego co wiem pasuje od 1.8t

Przewody od klimatyzacji - inne umiejscowienie sprężarki klimy

Rura od EGR - w PD jest na charakterystyczną zapinkę

Przewody paliwowe powrotne do chłodniczki paliwa

Co do wiązki i jej różnic UK-EU wypowiem się w przyszłym tygodniu bo wtedy będziemy to robić.
Poza tym jak na razie P&P. Gdyby komuś coś przyszło do głowy proszę o informacje.

Pozdro!
ARL+ 229@451 by GREGOR10.PL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kamil90
Sport
Sport
 
Posty: 279
Dołączył(a): 26 kwietnia 2008, 21:45
Lokalizacja: Warszawa WJ
Auto: Leon 1M
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Postprzez Ufo » 17 stycznia 2014, 10:33

co za motor montujesz ARL?
-Piłeś?? Nie jedź!!
-Nie jedziesz to możesz się napić!

Moja Furmanka-> viewtopic.php?f=32&t=38119 Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ufo
TopSport
TopSport
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 5 czerwca 2012, 20:11
Lokalizacja: Opatów/ Kępno
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Postprzez Kamil90 » 18 stycznia 2014, 17:18

ufo22222, tak ARL
ARL+ 229@451 by GREGOR10.PL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kamil90
Sport
Sport
 
Posty: 279
Dołączył(a): 26 kwietnia 2008, 21:45
Lokalizacja: Warszawa WJ
Auto: Leon 1M
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Postprzez kornat » 18 stycznia 2014, 18:46

Ja bym jeszcze zaopatrzył się w pompę w baku przy przekładce.
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Postprzez Martinus1985 » 18 stycznia 2014, 18:54

Wkładasz ARL z osprzętem to rozumiem, że pas przedni również ?
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Postprzez Kamil90 » 18 stycznia 2014, 18:57

kornat, mam pompę do baku z przekaźnikiem ;) będzie zamontowana.

Martinus1985, Nie pas zostaje. Mam FMIC
ARL+ 229@451 by GREGOR10.PL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kamil90
Sport
Sport
 
Posty: 279
Dołączył(a): 26 kwietnia 2008, 21:45
Lokalizacja: Warszawa WJ
Auto: Leon 1M
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Postprzez Ufo » 18 stycznia 2014, 18:59

jak idzie przekładka?
-Piłeś?? Nie jedź!!
-Nie jedziesz to możesz się napić!

Moja Furmanka-> viewtopic.php?f=32&t=38119 Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ufo
TopSport
TopSport
 
Posty: 1147
Dołączył(a): 5 czerwca 2012, 20:11
Lokalizacja: Opatów/ Kępno
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: SWAP VP na PD różnice, co potrzebne

Postprzez Kamil90 » 18 stycznia 2014, 19:03

Czekam na brakujące przewody/rurki, bo chciałem wszystko od jednego kupującego - na szczęście udało mi się dostać je od gościa, od którego brałem silnik. Za przysłowiową falszkę. W przyszłym tygodniu mechanika powinna być zapięta - pozostaje wiązka.
ARL+ 229@451 by GREGOR10.PL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kamil90
Sport
Sport
 
Posty: 279
Dołączył(a): 26 kwietnia 2008, 21:45
Lokalizacja: Warszawa WJ
Auto: Leon 1M
Silnik: TDI pompowtryski PD


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości