Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Regulator napięcia alternator w TDI VP

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Regulator napięcia alternator w TDI VP

Postprzez PiterEL » 2 marca 2014, 15:07

Witam
Chcę zabrać się za wymianę regulatora napięcia w swoim altku 120A o numerach 038 903 024F. Podobno w VP da się wymienić bez wyciągania alternatora. Może mi ktoś na zdjęciu poniżej zaznaczyć co trzeba podokręcać aby wyjąć regulator ? Bo chce sie najpier upewnić ze zrobie to bez wycigania altka z auta bo tak troche roboty z nim jest. Bede wdzięczny. Czy zna ktos numery regulatora do tego altka ? Chyba taki BOSCH F00M 144136 bedzie jak szukam ok ?


Obrazek

-- 2 mar 2014, o 15:52 --

Może chociaż podpowie mi ktoś czy tylko wystarczy okręcic te dwie nakretki duże ( jedna co trzyma przewód ) i na dole śrubkę na śrubokręt krzyżakowy aby zdjąc tą osłone cała plastikową aby dostać się do regulatora napięcia... ? Czy jeszcze jakoś ta osłona się trzyma ?
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Regulator napięcia alternator w TDI VP

Postprzez Pako162 » 2 marca 2014, 15:54

Nic więcej nie powinno trzymać obudowy. Dwie duże nakrętki i ta mała na śrubokręt gwiazdkę.
Zobacz Profil
Pako162
Sport
Sport
 
Posty: 384
Dołączył(a): 17 października 2013, 18:13
Lokalizacja: Radom
Auto: Cupra 4
Silnik: AUE 2.8

Re: Regulator napięcia alternator w TDI VP

Postprzez PiterEL » 2 marca 2014, 15:57

Myślisz że bez wyjmowania altka zdejmę tą obudowę ?

Zastanawiam się jak dobrze ruszyć tą śrubkę gwiazdkę... Bo śrubokręt odpada. Więc chyba tylko BIT z grzechotką... Tylko może najpierw jakimś penetratorem psiknąć i lekko przez BITa uderzyć młoteczkiem aby łatwiej się odkręciła.
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Regulator napięcia alternator w TDI VP

Postprzez Pako162 » 2 marca 2014, 16:31

Trochę gimnastyki ale powinno dać radę. A gwiazdkę to tak jak mówisz uderzyć np przez śrubokręt. Tylko tak z "czuciem" 8)
Zobacz Profil
Pako162
Sport
Sport
 
Posty: 384
Dołączył(a): 17 października 2013, 18:13
Lokalizacja: Radom
Auto: Cupra 4
Silnik: AUE 2.8

Re: Regulator napięcia alternator w TDI VP

Postprzez PiterEL » 2 marca 2014, 16:34

No tak tak :) Będe próbować :) Dzięki za pomoc. Mam nadzieję ze pod odkręceniu tych nakrętek i giwazdki obudowa wyjzie na zamocownaym altku. Ze nie trzeba bedzie go zdejmować.
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron