przez hornet15re1 » 31 maja 2014, 14:34
Chłopie nie szkoda Ci czasu i pieniedzy na swap v5 przecież osiągi tego silnika nie beda współmierne do kosztów i włożonej pracy w auto,władujesz kupe kasy i zrobisz ulepka który ani nie będzie jakos super jeździł,a problemów bedziesz miał potem multum,bo nie da sie to wszystko zrobic by nie miec potem problemów technicznych i elektrycznych,wiec jak chcesz v5 to sprzedaj swoje auto i kup po prostu z silnikiem v5,bo takie auto kupisz nie wiele drożej niz sprzedasz swoje,jak juz chcesz robic swap to trzeba iść w extremum,czyli 1.8t,bo ten motor zawsze możesz wzmocnić jak Ci koni nie bedzie starczać,a jak kupisz v5 i zacznie Ci brakowac mocy(bo zawsze tak jest z czasem) to juz nic z tego silnika nie wyciśniesz
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar