Kolego, błąd to brak zapłonu na cylindrze, wina najczęściej leży po stronie cewki zapłonowej.
Z ciekawości jak sprawdzałeś cewkę?
W przypadku braku zapłonu na cylindrze po rozgrzaniu może być:
- uszkodzona cewka zapłonowa (praktycznie 99% przypadków)
- uszkodzona świeca zapłonowa
- uszkodzony wtryskiwacz paliwa
- brak kompresji na cylindrze.
- uszkodzona wiązka od cewki bądź wtryskiwacza
- uszkodzony ECU.
Obstawiam cewkę

Zamień miejscami cewkę, o jak błąd wyskoczy to sprawdź go VCDSem, wtedy będziesz wiedział czy to aby na 100% cewka bo Ci powie na którym gubi zapłon.
Za forum elektrony znalazłem podobny przypadek (fakt, silnik 1.2 ale podobny), że tracił się zapłon na wolnych obrotach po rozgrzaniu, okazało się że kompresja na cylindrze za słaba. Także jeśli wszystko posprawdzałeś, pojedź do mechanika, niech Ci sprawdzi dla pewności kompresje na cylindrach.
A co się tyczy EGR, to mi telepało silnikiem na wolnych obrotach, skakały obroty w przedziale 650-800 obr./min. Jak odkręcałem EGR to śruby najpierw spryskałem WD40, poczekałem chwile i łatwo dały się odkręcić mimo, że były skorodowane. Większym problemem było przesunięcie rurki łączącej EGR z kolektorem dolotowym, bo pole manewru słabe, a akurat wczoraj czyściłem EGRa i przez zabawę z rurką wybiłem sobie palec
Daj znać czy udało Ci się zlokalizować przyczynę usterki.