przez emilradom » 14 października 2014, 16:59
Witam. Z racji,że kończy się żywot mojego silnika 1.4 16V AXP, luz wzdłużny wału co za tym idzie leje się olej z uszczelniacza od strony skrzyni, klepią coraz bardziej popychacze, czasem jest niskie ciśnienie oleju chciałem zapytać czy lepiej kupić silnik 1.4 AXP czy zmienić na 1.6 16V AUS? Czy tak samo awaryjny jest 1.6 jak 1.4? Pytam bo szukałem dużo tematów i każdy różnie pisze a muszę kupić silnik a nie wiem który kupić. Widziałem,że AUS nie ma sondy przy kolektorze a w moim AXP jest więc da się to jakoś zgrać? W AXP mam dwie sondy, jedna w kolektorze a druga pod podłogą przy drugim katalizatorze. Ja ma przewody zapłonowe i AUS również. Już zgłupiałem. Czy lepiej sprzedać auto w takim stanie i kupić co innego? Proszę Was o podpowiedź. Pozdrawiam