Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

AGR I PODMIANKA NA INNY

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez snimacz » 19 lutego 2006, 12:12

Witajcie, opisałem niedawno przypadek awarii mojego AGRa w serwisie. Sprawa, łącznie z rzeczoznawcami i ubezpieczycielem jest w toku. Mimo to jestem już po wszystkich oględzinach i mogę naprawiać autko. Inna rzecz ile kasy odzyskam z Hestii za błędy mechaników. Ad rem. W miejsce mojego 90-konnego AGRa mogę włożyć coś innego? Na rynku jest sporo używeK. Czy podejdzie tam jakiś 110 lub 130 konny 1.9 tdi? Czy zgadzają sie podpięcia kolektorów , zasilania paliwem, wtryski, sprzęgło, itd. Nie zanam się na tym. JEST OKAZJA ZROBIĆ JAKIŚ MODZIK Z MOTOREM, WIĘC MOŻE MÓGŁBYM COŚ NAMIESZAĆ. PORADŹCIE KOLEDZY.
Zobacz Profil
snimacz
 

Reklama

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez Tonny S » 19 lutego 2006, 13:09

snimacz, bez problemu mozesz wsadzic ALH, AHF i ASV praktycznie wszystko to samo, przy 130 i 150 tez nie bedzie zbytnio problemow z montazem ale musisz miec silnik ze sprzeglem i skrzynia, nie wiem do konca jak z elektryka ale mechanika nie stanowi problemu - kontaktuj sie z Aligator lub Compsportem.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez snimacz » 19 lutego 2006, 13:17

Tonny S, ale jeśli chciałbym zostawić skrzynię i sprzęgło, które jest w AGRze dobre, to jaki typ podchodzi. Wiem , że komplikuję pytanie, ale ja wiem strasznie mało o tych sprawach.
Zobacz Profil
snimacz
 

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez Michał_TDi » 19 lutego 2006, 15:43

Tonny S napisał(a):ALH, AHF i ASV

Tak jak Tonny S, napisal przy tych silnikach pasuje plug&play, przy silnikach PD trzeba bymienic komplet ze skrzynia, ale o wiecej info pytaj np Patryka z CS bo cos takiego robil

Pozdrawiam
Był ASV 139,9/314,4, jest ciężarówka ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Michał_TDi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 540
Dołączył(a): 30 marca 2004, 18:55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Auto: turbognojek

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez snimacz » 19 lutego 2006, 15:45

Michał_TDi, plug&play z seata, czy też octavia,golf,a3?
Zobacz Profil
snimacz
 

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez Tonny S » 19 lutego 2006, 16:53

snimacz napisał(a):Michał_TDi, plug&play z seata, czy też octavia,golf,a3?

Wsio ryba - wszystko to samo.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez snimacz » 19 lutego 2006, 17:29

Tonny S, mocowania bloku do auta, łapy, kierunki przewodów, rurek... wsio ryba?
Zobacz Profil
snimacz
 

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez Barth » 19 lutego 2006, 22:19

snimacz, jesli bedzie to octavia, fabia , ibiza, leon, a3 , golf 3 , polo to bedzie wsio pasowac
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez snimacz » 19 lutego 2006, 22:44

barth, a komputer, wiązka przewodów, to jest rzeczywiście to samo?
Zobacz Profil
snimacz
 

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez Barth » 19 lutego 2006, 23:15

snimacz, ASV AHF i ALH powinno byc to samo
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez Aligator » 20 lutego 2006, 09:52

snimacz napisał(a):barth, a komputer, wiązka przewodów, to jest rzeczywiście to samo?


ALH, ASV, AHF możesz swapować smiało, jedyne co będziesz musiał zmienić to pierwszy segment wydechu (w AGR jest inny kształt i flansza) oraz soft w komputerze tak żeby sterował turbiną ze zmienną geometrią. cała reszta będzie pasować bez problemu. Acha... jeszcze będziesz musiał zakupić nowy zawór N75 i zrobić podłączenia pod sterowanie VNT.
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników turbodoładowanych - benzyna i diesel

http://www.dynosoft.pl
Zobacz Profil
Aligator
DynoSoft
 
Posty: 129
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 10:19
Lokalizacja: Katowice
Auto: Arosa i Evo

Re: AGR I PODMIANKA NA INNY

Postprzez Tonny S » 20 lutego 2006, 10:08

Aligator napisał(a):Acha... jeszcze będziesz musiał zakupić nowy zawór N75 i zrobić podłączenia pod sterowanie VNT.


Jak kupi kompletny :arrow:

Aligator napisał(a):ALH, ASV, AHF


To juz raczej tego nie bedzie musiał dokupowac, bo bedzie z silnikiem ;-)
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości