Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

Postprzez LuisLeon » 17 lipca 2015, 22:25

Witam jak wszyscy albo niektórzy wiecie dążę dalej do celu (projekt marzenie) Swap udany wszystko ładnie śmiga. Teraz czas przyszedł na mody, tak dla wyglądu, dźwięku a przede wszystkim MOCY! :p A więc tak pacjent to 1,8t AUQ. Zakupione już mam i czeka na montaż DP, FMIC TiP (kiedyś pewnie wpadnie z kwasówki) Przejdę do sedna. Czytałem dużo na temat zaworów upustowych typu blow off, mam podzielone zdanie dlatego mi doradźcie czy montować go czy zostać przy seryjnym DV? Kolejne pytanie odnośnie stożka. Wiem że on potrafi nawet nieźle sapać przy seryjnym DV. Jaka firmę byście mi polecili? Jaka jest średnica montażowa filtra? Auto będę stroił w rzeszowie w RS Motorsport. Seria wyszła mi 181 koni i 248 Nm (mierzone na hamowni w Leżajsku) Co więcej byście mi doradzili? Dzięki wielkie Pozdrawiam :)
Było 1,4- jest swap 1,8 Turbo AUQ
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LuisLeon
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 29 października 2013, 20:08
Lokalizacja: Nisko
Auto: Seat Leon I
Silnik: AUQ 1.8

Reklama

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

Postprzez bartoszstce » 20 lipca 2015, 06:48

Moim zdaniem blow off nie jest tu jeszcze potrzebny, chyba że chcesz mieć efekcik dla słuchu ;) A zamiast stożka polecam dobrą wkładkę w ori puszkę :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bartoszstce
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 17 lutego 2015, 19:22
Auto: LEON TS +
Silnik: ARL 1.9

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

Postprzez LuisLeon » 20 lipca 2015, 21:28

Chodzi mi o to żeby to w miarę sapało, bez strat na mocy i bez błędów w ecu... Zastanawiam się nad stożkiem K&N
Było 1,4- jest swap 1,8 Turbo AUQ
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LuisLeon
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 29 października 2013, 20:08
Lokalizacja: Nisko
Auto: Seat Leon I
Silnik: AUQ 1.8

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

Postprzez Sebool2006 » 21 lipca 2015, 09:38

Jak już masz zamiar modzić to jest sens zakładać stożek by zbierał więcej syfu w dolot ?
Na twoim miejscu wolałbym dozbierać kilka $$ i zrobić to raz a porządnie niż później skomleć,że coś jest nie tak z silnikiem.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

Postprzez hornet15re1 » 21 lipca 2015, 21:09

Pierwsze co to zrób sobie program na 1bar i zamontuj FMIC(kolejność nie ma znaczenia) i powinno Ci wystarczyć,na DownPipe szkoda kasy,jak i na stożek,bo to straszna wioska i narobisz sobie problemów,a co do BlowOff to ja mam zamontowany hybrydowy od Properfekta i żadnych problemów nie mam,a jak chcesz jeszcze wydać troche kasy to zamontuj In-pipe z sylikonu i będzie git,a jesli masz ori wydech od 1.8T to go nie ruszaj,bo nie uzyskasz wiele a koszta ogromne.
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

Postprzez LuisLeon » 21 lipca 2015, 21:52

To stożek odradzacie? Na razie zostanę przy seryjnym DV. hornet15re1 Fmic, DP i TIP już mam czeka na montaż (wrzesień) Czyli przelot też odpada? Sebool2006 co masz na myśli "dozbierać kilka $$ i zrobić to raz a porządnie niż później skomleć,że coś jest nie tak z silnikiem" Co jeszcze mogę dokupić? Śmiało rozważę propozycje :P

-- 21 lipca 2015, 21:52 --

A chciałem "kałena" K&N kupować :D
Było 1,4- jest swap 1,8 Turbo AUQ
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LuisLeon
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 29 października 2013, 20:08
Lokalizacja: Nisko
Auto: Seat Leon I
Silnik: AUQ 1.8

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

Postprzez Mok » 18 sierpnia 2015, 06:08

Weź chopie sobie wkładkie kałena kup i byndzisz zadowolony, defałki nie ruszaj. Blow off nie ma sensu w 1.8T, więc odpuść tema... albo nie, chcesz kupić DV ode mnie? Zajebiaszczy i bajerancki? puff puff :) :twisted:
Tymczasem ~ 380 KM / 471 Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mok
Sport
Sport
 
Posty: 376
Dołączył(a): 5 sierpnia 2013, 19:14
Auto: Leon 1M
Silnik: BAM 1.8


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości