Jedna krańcówka Ci padła na płytce w zamku (pierwsza albo druga od węższej strony na płytce PCB zamka). Najprawdopodobniej wina zimnego lutu (być może tylko luty na gnieździe kostki na PCB a może na samej krańcówce - najlepiej poprawić wszystkie). Przekręcając kluczyk nie reaguje w ogóle elektronika więc zamykasz drzwi mechanicznie. A w przypadku prawych jest OK więc tam podajesz tylko sygnał kluczykiem na krańcówkę a silniczki w zamkach robią resztę roboty za Ciebie. Szukaj instrukcji rozbebeszenia drzwi w tematach o wymianie krańcówki, czyli problemy z centyralnym zamkiem oświetleniem wnętrza itp itd (było bardzo dużo na ten temat). Powodzenia i POZDRO

-- 30 października 2015, 20:54 --
Fabian napisał(a):dlatego z kluczyka bo w zaden sposób nie moge zaprogramować kluczyka
To już inny problem - bateria w pilocie jest sprawna ? Mógł się rozprogramować (kiedyś gdzieś się natknąłem na temat jak komuś sie rozprogramował przy wymianie baterii), na googlach sporo tematow jak zaprogramowac kluczyk za pomocą VAG-COMa jak i bez niego. Na ile skuteczne są te bez użycia komputera to tego nie wiem
