Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Robal_26 napisał(a):enka, wszelkie połączenia ,czyli przewód plusowy i przy aku (czy klema jest czysta i po dokręcane są połączenia ) oraz przy rozruszniku gwint i stan nakrętki (czy nie jest pordzewiała)no i również przewód minusowy przy aku (czy klema jest czysta i po dokręcane są połączenia )
oraz stan styku na śrubie przy skrzyni biegów.
Aku to najlepiej podjedź do elektromechników którzy robią właśnie alternatory i rozruszniki ,oni maja przyrząd który sprawdzi aku pod obciążeniem (sprawdzi jego wydajność amperową).
Rozrusznik kiedy ostatnio był przeglądany?
Robal_26 napisał(a):enka, ciekawe czy to wyjecie bezpiecznika nie wpływa jakoś na wskazania czujnika temperatury płynu dla ECU.
Sony napisał(a):sowczynski, a sprawdzałeś z czystej ciekawości korekcje na wtryskach ?
Sony napisał(a):Prawidłowe widełki są od -2 do 2
enka napisał(a):Panowie, potrzebuje pomocy i ja![]()
Sytuacja 1:
Problem z odpaleniem za 1 razem na mrozie, za drugim zawsze
Sytuacja 2:
Problem z odpaleniem jakimkolwiek
Bak pelny, paliwo Lotos
Akumulator 1.5roczny Varta Blue Dynamic E11 74aH 680A
Zalozony zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym (profilaktycznie) - nic nie dalo
Oczywiscie odpalam z wcisnietym sprzeglem i po 3 podgrzaniach - tak sie nauczylem, jednakze tym razem nie zadzialalo..
Dolaczam 1filmik sprzed roku, drugi to aktualny:
https://youtu.be/sLx_wBSg7pU
https://youtu.be/WvPz8X9NGAM
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Robal_26 napisał(a):enka, posprawdzaj wszystkie wężyki od podciśnienia .
Sony napisał(a):sowczynski, zasugerowałeś im sprawdzenie wtryskiwaczy, były sprawdzane korekcje na VAGu ? Pytam, bo bez echa z Twojej strony pozostał ten temat...
dym był błękitnytransit_master napisał(a):Szkoda że nie nagrałeś tego dymu na 2700.
PaVLo napisał(a):Na Twoim miejscu zamiast dalej brnąć w temat, to bym żądał zwrotu wydanych pieniędzy na auto
sowczynski napisał(a):i weź tu kup auto, a gdyby to nie było z aso tylko od Henia z podwórka - masakra
Znam prawdopodobna przyczyne tego problemu, wg tego co zostalo napisane typowy objaw. Niemniej jednak, zeby to naprawic nalezy zaplacic $ i poniesc koszty, a to wyklucza sie z filozofia wlasciciela, ktory woli sam bez skutku od dluzszego juz czasu kombinowac niz wydac $.enka napisał(a):proby odpalania na kilka grzan ciagle nie pomagaly, pozniej zrobilem serie 4 grzan i leon w koncu zagadal, ale musialem go gazem podtrzymywac na poczatku, bynajmniej takie mialem wrazenie, natomiast zostalem pozbawiony turbiny.. ponowne odpalenie juz bez problemow,
tatian napisał(a):Kupiłeś i serwisujesz to w Arpolu w Toruniu?
Axee napisał(a):Znam prawdopodobna przyczyne tego problemu, wg tego co zostalo napisane typowy objaw. Niemniej jednak, zeby to naprawic nalezy zaplacic $ i poniesc koszty, a to wyklucza sie z filozofia wlasciciela, ktory woli sam bez skutku od dluzszego juz czasu kombinowac niz wydac $.enka napisał(a):proby odpalania na kilka grzan ciagle nie pomagaly, pozniej zrobilem serie 4 grzan i leon w koncu zagadal, ale musialem go gazem podtrzymywac na poczatku, bynajmniej takie mialem wrazenie, natomiast zostalem pozbawiony turbiny.. ponowne odpalenie juz bez problemow,
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość