witajcie!
17939 - camshaft timing adjustment open circuit
czy to jest błąd czujnika walka rozrządu czy zaworu N205?czytałem w necie i już zgupialem co mi padło.możecie doradzić co ma sprawdzić by dokładnie wiedzieć co jest grane.Auto jedzie normalnie nie szarpie nie zamula,odpala normalnie.
17511 - oxygen (lambda) sensor heating b1 s1 performance too low
mam wydech przelotowy i wcześniej tego błędu nie miałem tam chyba jest sonda szerokopasmowa poprzednik mi mówił.jak mam sprawdzić co tam padło jakiś opornik czy jak to zbadać?
mokre gniazda wtrysków wyczytałem ze o ringi trzeba wymienić to będzie powodem przepuszczania?
035906149A
06A906149 ma wtryski z bam myślę ze może oba ornigi odrazu wymienić.
-- 24 lipca 2016, 23:16 --
zawór n205 był wymieniany z 15tys temu z lanuchem z allegro niby oryg.i całkiem inny błąd wtedy był
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 002 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)- Intermittent
-- 24 lipca 2016, 23:16 --
zawór n205 był wymieniany z 15tys temu z lanuchem z allegro niby oryg.i całkiem inny błąd wtedy był
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 002 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)- Intermittent
-- 24 lipca 2016, 23:18 --
zawór n205 był wymieniany z 15tys temu z lanuchem z allegro niby oryg.i całkiem inny błąd wtedy był
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 002 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)- Intermittent
-- 30 lipca 2016, 22:33 --
witajcie!
mam mokre gniazda wtrysku chciałem wymienić i nie mogę ich odkręcić.jest jakiś sposób na odkręcenie ich bez odkręcania kolokatora ssącego??