przez [gypsymh] » 10 września 2016, 20:55
Rozrząd ucieka Ci aż na -7.7 Dziw, że to auto ma moc. Jeśli Masz vaga, kilka kluczy w garażu to sam też ogarniesz. Tym bardziej, jeśli Sam chcesz zabrać się za czyszczenie turbo. Ściągasz osłonę rozrządu od góry. Ukazuje się koło, 3 śruby na klucz 13 i jedna śruba centralna. Pruszczasz te 3 śruby, wykonujesz niewielki ruch kluczem za śrubę centralna, zakręcasz te 3 śruby i odpalasz. I sprawdzasz w vagu ostatnia rubryka grupy 004. Idealnie jest na 0. Lecz większość nas ma na -0.6 / -1.1
M@r[!n LEON 1M- repels ARL+++by Kobzyr/brakes 312-256/dual Flash-Multimap/full fis/podwójne kierunki
LEON 5F CUPRA 280 2.0TFSI/DSG/BLACK PERFORMANCE/ORANGE PAKIET