w dieslu zmienia kolor na zielono, w benzynie na żólto, uszczelka na 100%, jak zrzucisz głowice warto wymienic popychacze i pierscionki , przerabiałem to tydzien temu u kumpla w golfie, jak coś pytaj. Aha no i przydałoby sie jeszcze rozrząd, znajomy miał nalatane na rozrządzie dopiero 30tys, więc wymieniliśmy tylko pasek, przy okazji nowy termostat, regeneracja głowicy-400zł, po złożeniu wszystkiego kilkukrotne płukanie układu chłodniczego zanim został zalany płynem. Dopytaj speców co Ci będą planować jaką dać uszczelke, u nas poszła dwójka bo podobno sporo zeszlifowali. Płynu już nie wywala, silnik chodzi ciszej i bardziej miękko, całośc wyszła jakieś 1,5k pln.
ps. test szczelności mozna wykonać sobie bardzo prosto samemu zamiast wydawac kase na serwisy
http://allegro.pl/tester-szczelnosci-us ... i_c=194813