
Nastał moment kiedy Leoś rzygnął dosłownie błędami, a deska zrobiła się istną choinką... zdarza się, że w trakcie jazdy auto zaczyna pikać włącza się ABS, kontrola oleju jak i wykrzyknik (oczywiście płyny sprawdziłem).
VAG pokazał:
P0401Zawór EGR - wykryty mały przepływ
P0134Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału
P1649CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
P1650CAN data bus > oprzyrządowanie. przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
P1636CAN data bus, SRS - brak sygnału > przewody, SRS, rezystor w ECM
P1570Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
P0138 Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - wysokie napięcie
P1602Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
P0501Czujnik prędkości własnej pojazdu VSS lub jego obwód
P1648CAN data bus - wadliwe działanie
odnośne Lambdy wiem o co chodzi, imo sprawdzę na drugim kluczu, chociaż nigdy nie miałem problemu z odpaleniem itp, niskie napięcie myślę, że może być, z racji tego, że samochód stał teraz tydzień, zaś błędy can, tok myślenia prowadzi na licznik, co sądzicie ?