Panowie, Seat Leon 2 1.6 8V MPI, najczęściej na zimnym silniku zdarzy się że podczas przerzucania biegu z 1 na 2 czuc zgrzytanie na lewarku, nie słychać tylko czuć. inne biegi wchodzą gładko, czasem zdarzy się że nawet na rozgranym silniku zgrzytnie ale są to przypadki raz na kilkadziesiąt zmian biegu.
zero wycieków oleju więc stan musi być taki jak zalała fabryka, sam lewarek chodzi precyzyjnie, nie muszę szukać biegów więc linki raczej też są dobrze ustawione, przebieg obecnie 115tyś, dodam jeszcze ze próbowałem zmieniać te biegi w różny sposób, czekając nawet 2 sekundy od wysprzęglenia, też zdarzyło się zgrzytnięcie, jak również bardzo powolna zmiana zmiana przy 20kmh, wtedy obroty jałowe pokrywają się z obrotami na 2 biegu dla tej prędkości więc synchronizator w takim przypadku mozna wykluczyc skoro obroty na walku sprzeglowym sa takie same jak na zdawczym.
Poczytalem jeszcze ogolnie o skrzyniach w grupie VAG i niektore podobno tak chodzily nawet od nowosci wieć mysle czy nie odpuscic i po prostu jezdzic, bo szukanie przyczyny moze pochlonac kilka tys


