Mój Seat to Tolek 2000 rok
A więc kilka dni temu opadł mi silnik
Nie jestem mechanikiem
Stwierdziłem że najprawdopodobniej coś z poduchą silnika jest nie teges
Na warsztacie stwierdzili że urwał się gwint w bloku mocowania od poduchy silnika ale górnej tej przy rozrządzie
Kolejny problem to że jedna ze szpilek się również zerwała i została w bloku
Co Waszym zdaniem można przy takiej awarii zrobić?!
Chodzi mi po głowie total SWAP 1.9 TDI ( obecnie mam 110 KM a chce na 150 )
Dużo przy tym jest roboty?
Co potrzeba do kpl. SWAPU takiej jednostki?!
Macie jakieś inne pomysły może?
Jest ktoś z pomorskiego co się bawi w takie akcje
Pozdro - Pilny temat
Poniżej zdjęcia o co komon z tym blokiem...
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/l~V ... JXWtUIhtmt
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/X_X ... mdxJwkLwYz