Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez glibo » 5 lutego 2020, 22:57
Jakie turbo można wstawić prawie p&p do arl by wstawało lepiej lub podobnie co arl, a dalo bezpieczne 200ps ,
ponieważ gtb jednak zbyt długo wstaje a chce auto do jazdy na co dzień
2x1m ponad 425Ps i 700Nm
-
Zobacz Profil

glibo
- Sport

-
- Posty: 790
- Dołączył(a): 28 października 2012, 21:29
- Lokalizacja: kielce
- Auto: 1m1
- Silnik: BAM 1.8
przez adrusek » 9 lutego 2020, 01:33
glibo, nie kombinuj już tak. 190 bezpiecznie na oem turbo dasz rade. Reszta wynalazków do śmietnika
-
Zobacz Profil

adrusek
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 750
- Dołączył(a): 3 lutego 2016, 23:05
- Lokalizacja: DGR
- Region: dolnośląskie
- Auto: Q5
- Silnik: CJXA 2.0
przez glibo » 14 lutego 2020, 10:52
ok .dziekuje za porade

2x1m ponad 425Ps i 700Nm
-
Zobacz Profil

glibo
- Sport

-
- Posty: 790
- Dołączył(a): 28 października 2012, 21:29
- Lokalizacja: kielce
- Auto: 1m1
- Silnik: BAM 1.8
przez d87mat » 15 lutego 2020, 14:20
Zdecydowanie lepiej zrobić moda na fabrycznym turbo i jak kolega wyżej napisał - pod 190 HP podejdzie

Seat Leon III 5F 2014 1.8 TSI 180 HP -> 357 HP
-
Zobacz Profil

d87mat
- Signo

-
- Posty: 111
- Dołączył(a): 27 kwietnia 2016, 15:30
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Region: mazowieckie
- Auto: Seat Leon 5F III
- Silnik: benzyna 1.8 turbo
-
przez wesol » 16 lutego 2020, 19:37
Zdrowy arl wypluwa po modzie okolice 200 koni. Sam widziałem Leona w tune up i miał 198 KM. Na tej turbinie nie zawiele da się podziałać na hybrydzie. Wirnik części gorącej jest za mały. Tamuje spaliny. Gtb wcale nie wstaje mozolnie. Miałem gtb2056 vl z Volvo i wstawało jak asz.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
-
Zobacz Profil

wesol
- TopSport

-
- Posty: 1482
- Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
- Auto: Bmw
- Silnik: CJXA 2.0
przez glibo » 11 marca 2020, 17:05
wesol napisał(a):Zdrowy arl wypluwa po modzie okolice 200 koni. Sam widziałem Leona w tune up i miał 198 KM. Na tej turbinie nie zawiele da się podziałać na hybrydzie. Wirnik części gorącej jest za mały. Tamuje spaliny. Gtb wcale nie wstaje mozolnie. Miałem gtb2056 vl z Volvo i wstawało jak asz.
wlasnie asz wstaje duzo pozniej bynajmniej dla mnie

2x1m ponad 425Ps i 700Nm
-
Zobacz Profil

glibo
- Sport

-
- Posty: 790
- Dołączył(a): 28 października 2012, 21:29
- Lokalizacja: kielce
- Auto: 1m1
- Silnik: BAM 1.8
przez wesol » 12 marca 2020, 14:11
Normalnie wstaje, tak przy 1800 obr zaczyna być słyszalny szum powietrza i auto dostaje sporego kopa.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
-
Zobacz Profil

wesol
- TopSport

-
- Posty: 1482
- Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
- Auto: Bmw
- Silnik: CJXA 2.0
przez glibo » 5 kwietnia 2020, 19:04
wesol napisał(a):Normalnie wstaje, tak przy 1800 obr zaczyna być słyszalny szum powietrza i auto dostaje sporego kopa.
zakupiłem juz sprężarkę z arl i zobaczę jaka będzie różnica

.
sprobuje jeszcze sprawdzic jak np wstaje przy 30mg/suw
2x1m ponad 425Ps i 700Nm
-
Zobacz Profil

glibo
- Sport

-
- Posty: 790
- Dołączył(a): 28 października 2012, 21:29
- Lokalizacja: kielce
- Auto: 1m1
- Silnik: BAM 1.8
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości