Witam wszystkich.
Po rozkodowaniu mojego nr VIN wyszło, że nie posiadam elektrycznej nagrzewnicy - PR 7E0. W ETKA znalazłem schemat 820-020 (https://seat.7zap.com/pl/e/leon+leon+4/ ... 20-820020/) i zauważyłem, że dla PR 7E6, czyli samochodu wyposażonego w nagrzewnicę, jest inna "obudowa rozdzielacza powietrza". Niestety nowa w internecie jest dostępna za grubo ponad 1000zł. Lekko mnie to zmartwiło, gdyż używaną nagrzewnicę da się znaleźć nawet i za 30zł.
W związku z powyższym mam kilka pytań:
- czy w ogóle warto w to inwestować?
- czy ktoś kto posiada nagrzewnicę może wypowiedzieć się na temat skuteczności jej działania?
- czy ktoś przeprowadzał taką modyfikację? jak mocno czasochłonny jest to proces? czy konieczna jest zmiana obudowy rozdzielacza powietrza?
Z góry dzięki za odpowiedzi