1. Wczoraj zauważyłem pewien problem, który mam nadzieje uda mi się rozwiązać. W trakcie jazdy w deszczu zaczęły mi parować szyby, więc ustawiłem nawiew na szybę i przekręciłem pokrętło, żeby leciało ciepłe powietrze. Od razu poczułem nieprzyjemny zapach, podobny do lekkiej spalenizny albo do zapachu ze starego odkurzacza, dodatkowo szyba zaczęła turbo szybciej zaparowywać. Wcześniej tego problemu nie było. Nie wiem czy jest to powiązane, ale od strony pasażera dało się wyczuć cienką strużkę wody na wykładzinie zaczynającą się spod samej deski, co skutkuje zebraniem się wody pod stopami pasażera.
2. Czy powinienem mieć w tym modelu filtr kabinowy? Jak zleciłem mechanikowi naprawę jakiejś drobnostki i przy okazji wymianę tego filtra, to dostałem informacje, że nie wymienił filtra bo go nie ma. Wiem, że w niektórych modelach jest tylko taka metalowa kratka, ale u mnie jest po prostu puste miejsce. Dodam, że generalnie w tym aucie szybko i często zbiera się wilgoć (woda na progach, wilgotne dywaniki, itp.). W lecie to nie przeszkadza, bo szybko robi się sucho, ale w ziemie praktycznie codziennie mam zamarznięte szyby od wewnątrz.
Zdaje sobie sprawę, że nie jest to nowy samochód, więc nie ma co się spodziewać cudów i bezawaryjności, ale może da się coś z tym zrobić?
