Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
grzybek, fajne bzdury gadasz
wyklejenie matami od srodka niewiele da....
trzeba by wykleic matami aluminiowymi grodz silnika od strony wlasnie silnika a nie kabiny.......
dzwiek silnika musi sie odbijac dlatego wazne jest klejenie od zrodla dzwieku a nie od strony kabiny
jesli wykleisz od kabiny masz efekt odwrtny czyli dzwiek z auta nie przedostaje sie na zewnatrz w takim stopniu jak seria......
nie trzeba wcale wyklejać całej przegrody, żeby wytłumić odgłosy z komory silnika
nie mam wytłumionej całej przegrody, a tylko dolną częśc - spadek o hałasu we wnętrzu o ponad 3dB coś Ci mówi ?
grzybek napisał(a):bo po co robic cale auto i pozbywac sie rezonansu (glownie) bo praktycznie do tego sluza maty bitumiczne.....
tym zdaniem popisałeś się swoją wiedzą o zjawisku zwanym w fizyce "dźwiekiem"
grzybek, poczytaj najpierw co to jest "dźwięk", jak się rozchodzi i jaki ma to wpływ blacha
Jest to specjalna mata składająca sie z substancji która eliminuje rezonans
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości