Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Grisza'Men napisał(a):Prostsze systemy pracują na pełnych obrotach, a w wypadku, że dostarczane powietrze jest zbyt chłodne, mieszają schłodzone i ciepłe powietrze. Bardziej zaawansowane systemy są w stanie regulować moc sprężarki i w ten sposób oszczędzać paliwo.
telkom napisał(a):bezpiecznik 25 to bezpiecznik wentylatora wentylacji wnętrza a nie chłodnic.... Gdybys przeczytał ten temat od początku to wiedziałbyś gdzie jest bezpiecznik wentylatorów.
Xylometazolin napisał(a):ja miałem podobny przypadek. Dzięki szukajce i małej analizie całego układu udało mi się to rozwiązać. Mianowicie śnieżynka świeciła, było słychać ruch jakiś klap w nawiewnicy, wentylator mocniej dmuchał ale nic poza tym. Nie załączało spreżarki i wentylatorów. Winowajcą układu był sterownik gdzie zaśniedziały styki na przekaźnikach. Zalutowałem i chodzi do dzisiaj. Myśle,ze powinniście to sprawdzić w jakim jest on stanie.
telkom napisał(a):Radziłbym po pierwsze podłączyć VAGa - zobacz czy nie ma jakiś błędów.
telkom napisał(a):Przewody są pod i za akumulatorem. Najlepszy dostęp jest rzeczywiście po wyjęciu baterii.
Co do błądu z VAGa: napisałem to w pierwszej wypowiedzi tego tematu "czujnik wysokiego ciśnienia klimy zwarcie lub przerwa sporadycznie". Ten błąd najpierw po kasowaniu się nie pojawiał ale po kilku dniach świecił juz na stałe (i już nie jako sporadyczny). Co do poszukiwań przerwy na kabelkach to radzę dobrać odpowiedni zakres pomiarowy omomierza. U mnie było tak, że przejscie jeszcze było ale oporność była wysoka. A w takim przypadku jeśli ktoś używa omomierza na zasadzie "przejście/przerwa" to wskaże on przejście.
Xylometazolin napisał(a):Podstawa akumulatora jest przykręcona do metalowego wspornika. To pod nim jest sterownik a do niego idzie pęk kabli. Myślę, że to o to chodzi.
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości