a wiec jak juz ustalilismy BAM ma EGT dla bezpieczenstwa turbiny i kolektora wiec jak jakis magik che przy nim grzebac musi wiedziec co robi bo inaczej beda same nieprzyjemne zeczy z tego
jako ze masz to EGT to spokojnie mozesz je sczytac z kanalu VAG ta sama kwestia tyczy sie AFR bo 1.8T wyposazony jest w szerokopasmowke
skoro auto zapina to znaczy ze EGT jest jak najbardziej ok to samo tyczy sie AFR dlaczego

to proste jak bylo by cos nie tak to natychnmiast odbija sie to na EGT wyzsza temperatura
jak zadzaila zabezpieczenie EGT juz napisalem wczesniej
co do nagrzewania sie to nie ma co ukrywac ze z pod maski 1.8T bije goraco i tego sie nie zmieni
Lucio, jak chcesz sobie sprawdzic auto to podjedz do
www.unitronica.pl bedzie mozna z-hamowac auto i sprawdzic jaka moca dysponuje twoj leon
co do zegarkow (EGT BOOST) no sa naprawde fajne i przydatne bo wiesz co sie dzieje lecz nie kazy lubi z czyms takim smigac . Jesli bys sie na cos takiego decydowal to polecam ci boost DEFI red amber bo idealnie pasuja do auta i podswietlenia pozatym sa to #1 na swicie , co do EGT to nie ma chyba sensu go montowac skoro masz juz i komp go pilnuje pozatym ne ma gdzie go wkrecic a rozwiercanie muszli mija sie z celem bo produkty KKK lubia pekac

to samo tyczy sie kolektora , montowanie sondy w wydechu niby ok ale za kazdym razem trzeba dodawac 100 do 150 stpni bo taka jest ronica