
chip (miało być lajtowo i zero dymka- i tak się stało

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
tomciu napisał(a):ciekawe jak długo się pocieszysz...
ins85 napisał(a):co najmniej od ASZ jak nie ARL
sobie w brode, że Cie turbina bedzie blokowaćins85 napisał(a):(ptu ptu)
ins85 napisał(a):więcej niż 17x z tego silnika bym nie chciał mieć, uważam że to taka dobra bezpieczna granica. ( oczywiscie wiem, że są AHF'y 2XX) Jeśli chodzi o Niuton to 330-340 płaskie jak stół oczywiście w zajeb*ście szerokim zakresie
![]()
na 17x Km to co bym musiał zmienić
Turbo (wystarczy chyba ASZ)
Wtryski 230, albo hybrydy 216??
SMIC czy FMIC
Pompa by już musiała byc 11mm
chłodnica oleju chyba też by się przydała z ASZ
i predzej czy później nowe sprzęgło (chyba bym poszedł to z G60)
Ktoś będzie tak miły i poda oriętacyjny koszt tego ?
i jak wygłąda sprawa półosi i przegubów
peter250 napisał(a):Bardzo ładny wirusikA co do Twojego setupu to:
--turbinka od ASZ styknie do tych ~170KM-można poszukac w używce, koszt około 800zł
--jeśli nie chcesz robić więcej niż ~170KM wtryski 216 starczą -koszt 700zł + około 200zł założenie
--smic podobno nie mieści się w leonku, więc pozostaje custom fmic za około 2000zł (jak się dobrze poszuka to 1500zł)
--pompa może zostać 10 ale będzie pracować na granicy swojej wydajności
--sprzęgło od G60 550zł+jednomas najlepiej szukac w używce (około200zł)
--no i na koniec korekta softu
Pozdr.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości