wczorajszym popołudniem zabawilismy się w tunerów
Ja,da3,Colin i Daniel ttc spotkalismy się na hamownii obciązeniowej by zweryfikować sąd czy
domowe nitro 
cos daje czy nie???w tym celu udalismy się do Castoramy zakupić potrzebne składniki poniewaz wczesniej znalezlismy sposób i osobę,która powiedziała jak to mozna zrobić mniej profesjonalnie a skutecznie.Budzet na to był skromny 260 zlotych

a efekt za tą cene miał byc zadawalający.Po kupieniu wszystkiego(butla z gazem,reduktor Lpg,dysza nX(dzieki Daniel ttc),reduktor(zawór) na butle(najdrozsza częsc sterujaca przepływem gazu),węzy i innych pierdółek udalismy się na hamownie celem montazu testowego.Zaznaczam,ze miało to forme prowizorki i uwazamy,ze po profesjonalnym montazu moc moze wzrosnąć oko[/list]ó 10 koni i 20 nm.Jest to wersja bardzo lajtowa nie wpływająca na trwałosc silnika i tylko w takich ramach staralismy się poruszać

Przy próbie hamowania sprzęgło zaczęło się slizgać co skrzywiło nasze nastrojowe minki

Po zmniejszeniu obciązenia na hamownii przystąpilismy do roboty.Hamowanie pierwsze pokazało 138 ps i 300 nm.spoko tak miało być

Ustalilismy,ze pobawimy się w rzezbe i nie będziemy montować na stałe a jedynie przeprowadzimy test w zakresie 2200-3600 tys obrotów wpuszczając jedynie gaz z ręki do filtra powietrza.Po drugim hamowaniu moment polepszył się o 15 nm,niestety z obawy o sprzęgło odpuscilismu przy i nie sprawdzilismy co będzie po 4000 tys więc nie mamy przyrostu mocy poniewaz jedynie ciągnąc do końca moglibysmy to zweryfikować

ustalilismy,ze wyniki są zadawalające i w obawie o sprzęgiełko nie powtzrazlismy testu.Uwazam,ze ma to sens i na pewno przeprowadzimy jeszcze jeden test po wymianie sprzegła by sprawdzić przyrost mocy.Według obliczeń profesjonalnych monterów i zmierzeniu stosunku mocy do momentu jest szansa na bezproblemowe osiągnięcie wartosci
10 ps i 15-20 nm :-D
dzięki za pomoc
da3,Colinowi,Danielowi z TTc no i Mm. Maxowi
pozdro[/fade]