
Cala modyfikacja wykonana w firmie CompSport
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
marcus415 napisał(a):Silnik to polaczenie arl'a i bkd ,czyli rozwiercone cylindry na 2,0 i zalozenie glowicy 16v
bono napisał(a):No ten czterołap musi nieżle popier......
marcus415 napisał(a):sprzeglo sachs performance
marcin_kielce napisał(a):Gratuluję![]()
Mam tylko pytanie, jaki jest sens zakładac głowicę od 2.0 i rozwiercac silnik jak takie same efekty można uzyskac modyfikując głowicę ARLa??
Ty masz wstawioną tylko seryjną głowicę od 2.0 16V czy masz ją obrobioną??
Siedzi tam wałek??
Pozdrawiam
Marcin
marcin_kielce napisał(a):No nie zgodzę się z tobą![]()
Zabawa z ARLem kończy się na około 250 PS ze względu na pompowtryski seryjne. W przypadku tych pompowtrysków od Rogala idziesz dalej nawet do 300-310 PS.
A nie sądzę, żeby 2.0 miało mocniejszy system wtryskowy...
Jak rozumiem ty masz tylko glowice z 2.0 TDI?? Cały dół to ARL, wtryski to ALki??
Korby itp masz tez ARLa??
Pozdro
Sammael napisał(a):marcus415, rozumiem, że to na EDC15 puszczone
marcin_kielce napisał(a):W przypadku tych pompowtrysków od Rogala
marcin_kielce napisał(a):nawet do 300-310 PS.
marcin_kielce napisał(a):A nie sądzę
marcin_kielce napisał(a):z tego co słyszałem
marcin_kielce napisał(a):Nie rozumiem co mi daję 16V
marcin_kielce napisał(a):obrabiając głowicę z ARLa mogę uzyskac podobny wynik...
marcin_kielce napisał(a):ja chce poznac co i jak, dleczego i po co bo jestem ciekawy i tyle...
marcus415 napisał(a):Reszte informacji co do uzytych czesi uzyskasz w CS.
Sammael napisał(a):Patryk i Szymon z pewnością wykonają jeszcze raz takiego moda.
marcin_kielce napisał(a):który miał 280 PS na tych wtryskach
marcin_kielce napisał(a): Mam swoje zdanie na temat tych wtrysków
marcin_kielce napisał(a):Nie kwestionuje zasadnosci tego moda tylko ciekawi mnie dlaczego tak zrobiliscie i juz
marcin_kielce napisał(a):dlaczego tak zrobiliscie i juz
marcus415 napisał(a):Porownaj sobie moj wykres a Dave
Nie mam na mysli zadnej konkretnej glowicy wiec wyluzuj...
Sammael napisał(a):ARLa równie dobrze możesz pisać o obróbce głowicy 101konnego AXRa. Zrozumiałeś?
guluwroc napisał(a):Wracają jeszcze do głowic z 1,9 były różnice,w zaworach.AXR i chyba BLT ma inne zawory niz ASZ ARL
Micz napisał(a):A jeśli można spytać jaki jest orientacyjny koszt takiej przeróbki? Rozwiercenie+głowica+strojenie?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość