Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 6 kwietnia 2009, 16:35

Obrazek

Cala modyfikacja wykonana w firmie CompSport
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez bono » 6 kwietnia 2009, 16:44

marcus415,
Super , tylko możesz napisać co było konkretnie robione ? My tu nie jesteśmy wróżkami ? Swap ARL na BKD .....
Ta "falka" na momencie i mocy (2400 - 2600)obr/min to wina przepływki ??
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 6 kwietnia 2009, 16:51

Silnik to polaczenie arl'a i bkd ,czyli rozwiercone cylindry na 2,0 i zalozenie glowicy 16v
Ten uskok momentu jest nie wyczuwalny w trakcie jazdy, a powoduje go bardzo szybko wstajace turbo ktore praktycznie nie posiada laga.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Micz » 6 kwietnia 2009, 17:42

:nauka: :palacz: ...... :o Co ja tu czytam! Pierwszy leon 2.0 TDI 4x4 :D Przez kogo był rozwiercany silnik? Masakra jakaś!! Gratuluje v'maxa bo pewnie jest miazga, o przyspieszeniu powyżej 200 nie mówie :whoeva:
Obrazek
Zobacz Profil
Micz
Sport
Sport
 
Posty: 875
Dołączył(a): 22 października 2006, 20:13
Lokalizacja: Kato(wice)
Auto: 4x4

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Szczepek » 6 kwietnia 2009, 17:43

nie no stary gratki :brawo: :brawo: nie wiedzialem z kim sie mierze :P
tak czy inaczej autko zapitala jak oszalałe i jeszcze ładniej wygląda.
kiedy znowu upalamy dupowozy?

pozdro
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 6 kwietnia 2009, 17:59

Tak jak pisze pod wykresem, cala modyfikacje wraz z rozwiercaniem wykonala firma compsport. Szczepek masz do mnie nr tel ja do Ciebie wiec nie ma problemu :))
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez paramedic71 » 6 kwietnia 2009, 18:17

srogie mody
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez leem » 6 kwietnia 2009, 18:19

nie no masakra :o :o :o
chyba pierwszy leon 4x4 2.0 TDI :ok:
Był Leon 210PS/410NM
Było BMW 287PS/572NM
Jest 310PS/630NM
MOTUL filtry MANNa sportowe tarcze, klocki hamulcowe i wszystkie inne części samochodowe
Zawieszenia EIBACH, KW, H&R, WEITEC, KYB, AP, BILSTEIN.
Opony nowe Continental, Dunlop, Pirelli itd..
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leem
FR
FR
 
Posty: 1952
Dołączył(a): 23 kwietnia 2006, 11:40
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: BMW 330D

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez bono » 6 kwietnia 2009, 18:22

marcus415 napisał(a):Silnik to polaczenie arl'a i bkd ,czyli rozwiercone cylindry na 2,0 i zalozenie glowicy 16v

Turbo BKD czy ARL a może something different....... Zmieniałeś IC ?? Jak sprzęgło ??
No ten czterołap musi nieżle popier...... Gratki :brawo: Ciekawy ten projekcik ;-)
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Szczepek » 6 kwietnia 2009, 18:28

bono napisał(a):No ten czterołap musi nieżle popier......


bono malo powiedziane. mialem przyjemnosc sie zmierzyc zarowno z kreski jak i z rolki i to co sie dzieje to jest masakra :zdziwko: :o
mimo, ze zawsze dostaje baty milo pojezdzic z takim potworem ;)
postaram sie nakrecic jakis filmik z nastepnego upalania to sobie zobaczycie...

pozdro
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 6 kwietnia 2009, 18:29

program CompSport
strojenie CS
BigT CS
uklad dolotowy wraz z fimic CS
uklad wydechowy2,5" troche juz przymaly Ulter Sport
sprzeglo sachs performance
Tak ,jest to pierwszy leon 1M 4x4 2,0 TDI 16v :))
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Staszek20VT » 6 kwietnia 2009, 19:07

:o :kreci: :x

Nic dodać, nic ująć...

GRATULACJE... !!
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez mtz » 6 kwietnia 2009, 19:20

M A S A K R A ..... :kreci:

gratki malego niszczyciela! :)
byl Leon TDI+ thx to: DynoSoft koks inside!
byla A3 SB 2.0T BWA SprintBlauPerle
jest firmowka i Gulf VII 1.4 CXSA MY14
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mtz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 23 lipca 2007, 09:32
Lokalizacja: Sokolniki / Łódź
Auto: Golf VII
Silnik: benzyna 1.4

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Orzeł » 6 kwietnia 2009, 22:10

:brawo: musi być przyjemnie :yes: :)
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez klauspolo » 8 kwietnia 2009, 09:23

Taka moc i 4x4 musi być miło 8) :ok:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Sammael » 8 kwietnia 2009, 10:09

marcus415 napisał(a):sprzeglo sachs performance

nie próbowaliście poprowadzić wyżej momentu czy chciałeś płasko?

bardzo przyjemnie.

PS: bez DIN ;)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 8 kwietnia 2009, 14:43

Moment mial byc taki zeby byl jak najbardziej przyjazny dla sprzegla i dwumasy.
400Nm od 2200 do 4400obr/min wystarcza mi narazie :mrgreen:
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcin_kielce » 8 kwietnia 2009, 18:17

Gratuluję :))

Mam tylko pytanie, jaki jest sens zakładac głowicę od 2.0 i rozwiercac silnik jak takie same efekty można uzyskac modyfikując głowicę ARLa??

Ty masz wstawioną tylko seryjną głowicę od 2.0 16V czy masz ją obrobioną??

Siedzi tam wałek??

Pozdrawiam
Marcin
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 8 kwietnia 2009, 18:54

marcin_kielce napisał(a):Gratuluję :))

Mam tylko pytanie, jaki jest sens zakładac głowicę od 2.0 i rozwiercac silnik jak takie same efekty można uzyskac modyfikując głowicę ARLa??

Ty masz wstawioną tylko seryjną głowicę od 2.0 16V czy masz ją obrobioną??

Siedzi tam wałek??

Pozdrawiam
Marcin


Glowica jest seria i walki tez. Sens tej przerobki jest taki, ze tu zabawa zaczyna sie na seryjnych gratach z moca 245KM ,a w arl'u przy tej mocy zabawa juz sie prawie konczy ;]
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcin_kielce » 8 kwietnia 2009, 19:14

No nie zgodzę się z tobą :P

Zabawa z ARLem kończy się na około 250 PS ze względu na pompowtryski seryjne. W przypadku tych pompowtrysków od Rogala idziesz dalej nawet do 300-310 PS.

A nie sądzę, żeby 2.0 miało mocniejszy system wtryskowy...

Jak rozumiem ty masz tylko glowice z 2.0 TDI?? Cały dół to ARL, wtryski to ALki??
Korby itp masz tez ARLa??

Pozdro
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 8 kwietnia 2009, 19:23

marcin_kielce napisał(a):No nie zgodzę się z tobą :P

Zabawa z ARLem kończy się na około 250 PS ze względu na pompowtryski seryjne. W przypadku tych pompowtrysków od Rogala idziesz dalej nawet do 300-310 PS.

A nie sądzę, żeby 2.0 miało mocniejszy system wtryskowy...

Jak rozumiem ty masz tylko glowice z 2.0 TDI?? Cały dół to ARL, wtryski to ALki??
Korby itp masz tez ARLa??

Pozdro

Zapomniales o osmiu zaworach wiecej ktore ma glowica BKD i zadna obrobka glowicy w ARL'u Ci tego nie zwroci. Dalej nie widzisz roznicy?? Reszte informacji co do uzytych czesi uzyskasz w CS.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcin_kielce » 8 kwietnia 2009, 19:28

Wiem, że ma 16V a nie 8V ale z tego co słyszałem to ten silnik 2.0 TDI 8V jest lepszy do modyfikacji.

Nie rozumiem co mi daję 16V bo na razie nie widzę potrzeby takiej modyfikacji gdyż obrabiając głowicę z ARLa mogę uzyskac podobny wynik...

Nie mówię tego złośliwie, sam będę coś robił z głowicą i dlatego chcę poznac zasadnośc takiej modyfikacji.

Pozdrawiam
Marcin
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 8 kwietnia 2009, 19:36

Co do modzenia 2,0 8v i 2,0 16v sa podzielone zdania. Generalnie tylko dlatego ze w BKD pekaja glowice. Poprzednio mialem arl'a i w porownaniu do tego co teraz mam, to arl to mlockarnia, a nie silnik ;)
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcin_kielce » 8 kwietnia 2009, 20:41

co to znaczy mlockarnia?? :P
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Szczepek » 8 kwietnia 2009, 20:50

marcin_kielce, i znowu mi rece opadaja przy tobie :tuptup:
hehe jutro mlockarnia objedzie 16v i bedzie smiesznie :P (ale mnie fantazja ponisla :hahaha: )
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Sammael » 8 kwietnia 2009, 20:51

Marcin błagam, przestań teoretyzować bo znowu zacznie się dyskusja o wykresie, który zginął ale ktoś go widział, ale zginął, no ale ktoś go widział..

marcus415, rozumiem, że to na EDC15 puszczone ;)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 8 kwietnia 2009, 20:57

Sammael napisał(a):marcus415, rozumiem, że to na EDC15 puszczone ;)

Dokladnie.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcin_kielce » 8 kwietnia 2009, 20:59

Sammael ja nie teoretyzuje ;) po prostu się chcę dowiedziec czy warto coś takiego robic.

Jak juz wywalam duza kase na obrobke glowicy to moze warto zrobic rzeczywiscie taka od 2.0 bo jest bardzoej przyszlosciowa...

ale jak juz kiedys napisalem, ja chce poznac co i jak, dleczego i po co bo jestem ciekawy i tyle...

Wiec chill out ;)
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Sammael » 8 kwietnia 2009, 21:07

marcin_kielce napisał(a):W przypadku tych pompowtrysków od Rogala

Rogala? chyba mówisz o końcówkach Fratelli, których jest kilka. Przedstawicielem FB jest Ali
...więc...
marcin_kielce napisał(a):nawet do 300-310 PS.

skąd to wzięte?
i
marcin_kielce napisał(a):A nie sądzę
marcin_kielce napisał(a):z tego co słyszałem
marcin_kielce napisał(a):Nie rozumiem co mi daję 16V
marcin_kielce napisał(a):obrabiając głowicę z ARLa mogę uzyskac podobny wynik...

tutaj zaczynają się teorie i historie dziwnej treści ;)
marcin_kielce napisał(a):ja chce poznac co i jak, dleczego i po co bo jestem ciekawy i tyle...
marcus415 napisał(a):Reszte informacji co do uzytych czesi uzyskasz w CS.


Patryk i Szymon z pewnością wykonają jeszcze raz takiego moda.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 8 kwietnia 2009, 21:16

Sammael napisał(a):Patryk i Szymon z pewnością wykonają jeszcze raz takiego moda.

Jestem tego samego zdania. Tylko ze to bedzie to samo co obrobka glowicy w ARL'u wiec chyba sie nie oplaca ;)
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcin_kielce » 8 kwietnia 2009, 21:16

Sammael znowu niepotrzebnie siejesz zamęt... ;)

Poczytaj o temacie Passata Witka, który miał 280 PS na tych wtryskach. Mam swoje zdanie na temat tych wtrysków ale nie o tym teraz...

Chcę się dowiedziec czy warto ładowac głowicę z 2.0 czy może wystarczy zostac przy dobrze obrobionej z ARLa.
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Szczepek » 8 kwietnia 2009, 21:18

Sammael, troszke czepliwe. chlopak chce zaczerpnac troche wiedzy wiec pyta. to forum techniczne wiec wolno. chce pokombinowc, do konca nie wie jak i probuje zaczerpnac jezyka.
marcus poszedl swoja niesprawdzona droga, podobnie jak chce to zrobic Marcin i wyszlo mu to na dobre (widzialem i sie mierzylem). moze i Marcinowi wyjdzie jakis ciekawy projekt.
poczekajmy na wyniki i dopiero osądźmy.
Marcin poczekaj z pytaniami do jutra to na live pogadasz z marcusem i dowiesz sie wszystkiego.

luz panowie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Sammael » 8 kwietnia 2009, 21:20

marcin_kielce napisał(a):który miał 280 PS na tych wtryskach

doskonale wiem ile miał co nie zmienia faktu, że Ty nie wiesz co to za wtryski :)
no ale:
marcin_kielce napisał(a): Mam swoje zdanie na temat tych wtrysków



no i taka jest z Tobą gadka. Idę bo mnie to dobija.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcin_kielce » 8 kwietnia 2009, 21:22

Nie chcę iśc swoją drogą tylko chcę się dowiedziec cos na temat tego co zrobil markus bo uważam to za super ciekawy projekt...i chce poznac dlaczego wlasnie poszliscie ta droga...

Nie kwestionuje zasadnosci tego moda tylko ciekawi mnie dlaczego tak zrobiliscie i juz ;) Jak to jest rzeczywiscie lepsze to warto poznac wszystkie za bo byc moze warto bedzie zrobic cos podobnego u mnie, dlatego mnie to ciekawi.

Pozdroo

[ Dodano: Sro 08 Kwi, 2009 ]
Sam nie znam się na wtryskach, wiem, że są wydajniejsze od ALek i mnie to wystarcza...

A co do zdania to źle się wyraziłem, nie mam zdania na temat wtrysków tylko do żywotności silników na tych wtryskach... ;)
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 8 kwietnia 2009, 21:33

marcin_kielce napisał(a):Nie kwestionuje zasadnosci tego moda tylko ciekawi mnie dlaczego tak zrobiliscie i juz


Porownaj sobie moj wykres a Dave
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Sammael » 8 kwietnia 2009, 21:34

marcin_kielce napisał(a):dlaczego tak zrobiliscie i juz

matko i córko...
jest wykres i widać, gdzie jest moc, gdzie moment, przy ilu i jakie wartości, widać do ilu samochód dohamowany, wszystko widać, co więcej wnikać? czy korby z ARLa czy innego panzerwagena:
http://i42.tinypic.com/1taufq.jpg
i finisz.

No ale nie ma różnicy między głowicą ARLa ;) BTW. ta głowica o której piszesz tak szumnie "głowica z ARLa" to ona nawet w AXRze 101 konnym była ;)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez taktiken » 8 kwietnia 2009, 21:39

Panowie troche dystansu do siebie i umiaru, ok? :admin:
http://www.ecuproject.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
taktiken
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4310
Dołączył(a): 15 października 2006, 13:08
Lokalizacja: Separatisten aus DW
Auto: Najlepsze

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcin_kielce » 8 kwietnia 2009, 21:40

Nie mam na mysli zadnej konkretnej glowicy wiec wyluzuj...

Jak bede robil u siebie glowice to moze za podobna kase albo niewiele wieksza mozna wsadzic taka od 2.0 wiec chce zasiegnac wiedzy...

Jak wy wszystko kuźwa wiecie, ze silnik sie rozpadl, ze glowica jezdzila gdzies tam ze to, ze tamto, ze kopci...do niczego nie porownuje wiec przestan już nawiazywac bo jeszcze pomysle ze masz jakies kompleksy ;)

Pozroo i peace :piwo:
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez dave » 8 kwietnia 2009, 21:47

marcus415 napisał(a):Porownaj sobie moj wykres a Dave

dokladnie, mowiac szczerze spodziewalem sie >250 km po tym projekcie ale mysle ze jest dobrze. ja aby uzyskac takie parametry potrzebuje walek. w marcusa leonie po walku przybylo by pewnie kolejne 10-15km. trzeba oczywiscie zaznaczyc ze u mnie jest obrobiona glowica ALE ona i tak nieiwele nam dala (choc nie bylo to sprawdzane) glowica byla robiona z mysla o walku bo tylko wtedy obrobka sie tak naprawde sprawdza.
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcin_kielce » 8 kwietnia 2009, 21:49

Dave a czy seryjne pompowtryski dadzą radę przy wałku bo wtedy to już będzie koło 260 PS, może nawet więcej więc teoretycznie jest to już kres ich możliwości...
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 8 kwietnia 2009, 21:53

marcin_kielce widze ze Ty przeliczasz wszystko jak wzor matematyczny.
Z silnikiem nie jest tak ze zrobisz to i to i napewno bedzie taka i taka moc.Zaczynasz dlubac auto wiec niedlugo sie o tym przekonasz.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Sammael » 8 kwietnia 2009, 21:53

Nie mam na mysli zadnej konkretnej glowicy wiec wyluzuj...

co Ty za farmazony zaś wygadujesz. Ty rozumiesz co ja napisałem?
Rozpływasz się nad modyfikacją głowicy ARL i cały czas mówisz o głowicy ARL. W dodatku jeszcze przed chwilą kwestionowałeś 16 zaworów bo obrobiona głowica w ARL będzie miała taką samą sprawność. Natomiast ja Ci mówię, że:

- głowica z ARLa jest taka sama jak w AXR, ATD, ASZ, BLT, AVF, AWX i wszystkich innych czortach na pompkach w 1.9. Więc pisząc o obróbce głowicy ARLa równie dobrze możesz pisać o obróbce głowicy 101konnego AXRa. Zrozumiałeś?
Tak tylko chciałem Ci uświadomić, że ARL nie ma żadnej specjalnej głowicy "only for arl"

pokumał?

a Dave'owi to ja pompki sam wystrugam, będą miały 999cc
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcin_kielce » 8 kwietnia 2009, 21:56

Sam wiem o tym ;)

nie mowie ze ma specjalna glowice ARL i jest ona zajebista i juz. Dobra koniec OT bo zasmiecamy wątek.

Pozdroo
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez dave » 8 kwietnia 2009, 22:14

marcin na to nie ma teorii jaki potencjal maja ALki. mozna cos podac w ~ ale nie dokladnie.
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez guluwroc » 8 kwietnia 2009, 22:14

Głowica od 16v widać że dała ładną góre,ciągnie wysoko moc,Gratki projektu.

Moje zdanie jest takie że nawet najlepiej obrobiona głowica 1,9 nie będzie miała takiego Flow jak 16v

Po drugie domyślam sie że silnik jezdzi na pompkach od 2,0 które moim zdaniem są chyba troszeczke mniej wydajne niż zdrowe AL,więc moc z czegoś sie wzieła.

Wracają jeszcze do głowic z 1,9 były różnice,w zaworach.AXR i chyba BLT ma inne zawory niz ASZ ARL.
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Micz » 9 kwietnia 2009, 07:52

Sammael napisał(a):ARLa równie dobrze możesz pisać o obróbce głowicy 101konnego AXRa. Zrozumiałeś?

guluwroc napisał(a):Wracają jeszcze do głowic z 1,9 były różnice,w zaworach.AXR i chyba BLT ma inne zawory niz ASZ ARL


No czyli już wszystko wiemy :)

A jeśli można spytać jaki jest orientacyjny koszt takiej przeróbki? Rozwiercenie+głowica+strojenie?

[ Dodano: Czw 09 Kwi, 2009 ]
Jeszcze chciałem zapytać czy te głowice które są obecnie dostępne z BKD też są wadliwe i mają tendencje do pękania?

A i jeszcze jedno jeśli chodzi o ilość tych zaworów ssących, to rozumiem, że różnica zamyka się w tym że jest większa przepustowość zasysanego powietrza? czy jeszcze dodatkowo praca samego zaworu jest inna z racji innego mechanizmu, elementów?
Obrazek
Zobacz Profil
Micz
Sport
Sport
 
Posty: 875
Dołączył(a): 22 października 2006, 20:13
Lokalizacja: Kato(wice)
Auto: 4x4

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez klauspolo » 9 kwietnia 2009, 17:41

marcin_kielce, rozkminiasz czy lepsza głowica ARLa czy 16V, a gołym okiem widać na wykresie omawianego auta że góra jest o WIELE lepsza jak w najzdrowszym ARLu.
Tutaj masz 400NM przy 4300obr/min, a tymczasem w w ARLu masz 400NM przy 4000obr/min (tak miałem np. u siebie przy setupie na 231PS). Różnica jest więc znaczna i to na seryjnym wałku. A jak wiadomo w dieslu żeby jechał najważniejsza jest góra 8)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez marcus415 » 9 kwietnia 2009, 17:58

Micz napisał(a):A jeśli można spytać jaki jest orientacyjny koszt takiej przeróbki? Rozwiercenie+głowica+strojenie?


Na takie pytania odpowiedzi udziela CompSport.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez PAWEL20VT4 » 10 kwietnia 2009, 18:47

Cześć

Gratki fajnego i nietypowego moda, CS jak zwykle zrobił coś fajnego mam tylko nadzieje ze bez awarynego :). Marcin proszę pamietaj tuning to proces w sporej cześci nie przewidywalny jak zaczniesz dłubać auto to sie przekonasz. A to co pisza na forach to należy brać z dużą dozą ostrożności :)


Paweł
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Re: Seat Leon 4x4 TDI ARL/BKD CompSport

Postprzez Szczepek » 10 kwietnia 2009, 20:28

no to ja mam takie pytanie... po wczorajszym upalaniu i niejednokrotnym przejezdzie marcin_kielce 190KM vs marcus415 245KM wynik o dziwo bardzo zaskakujacy z przewaga na zwyciestwa marcin_kielce i remisy. roznica dlugosci bardzo mala. przy takiej ogromnej roznicy mocy wydaje mi sie, ze wynik powinien byc miażdżący w drugą stronę a wydawalo sie jakby auta mialy ten sam setup. pomijając umiejetnosci kierowcow, bo raczej mielenia w miejscu i spoznionych startow nie bylo, czemu tak sie dzieje??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Następna strona

Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości