Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Tonny S » 19 stycznia 2009, 19:21

Da rade ale koszta + wymiana klocka co 8 tys za 500 zł (cena coś koło tego albo i wiecej)

Bartek z SN wymieniał i było opisywane z kosztami tu albo na SN.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Reklama

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Ogi » 19 stycznia 2009, 19:35

Dzięki. Jakbyś znalazł przypadkiem te info szybciej niż ja to wdzięczny będę jak dasz tutaj. :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ogi
Signo
Signo
 
Posty: 122
Dołączył(a): 18 stycznia 2009, 19:55
Lokalizacja: 19 południk
Auto: Seat Leon 1M

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 19 stycznia 2009, 22:39

brembo produkuje masę zacisków może być to trochę sprecyzował czy chodzi ci o zaciski takie jak w cupra r

jesli tak to nie ma z tym najmniejszego problemu zacisk przykrecany jest do zwrotnicy specjalnym jarzmem

cena zacisku 900zl szt
jarzmo 450szt
tarcza 500zl szt
kolcki od 600 do 800zł
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Ogi » 19 stycznia 2009, 23:24

Tak. Dokładnie, chodzilo mi o upewnienie się w temacie zacisków z cupry.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ogi
Signo
Signo
 
Posty: 122
Dołączył(a): 18 stycznia 2009, 19:55
Lokalizacja: 19 południk
Auto: Seat Leon 1M

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez MACIEKKK » 20 stycznia 2009, 10:25

Taniej i lepiej jest kupic wg mnie jakis zestaw z zaciskami od porsche boxster, badz same jarzma kupić a reszte skompletować allegro badz aso. Jarzma to koszt ok 200$ badz jakis dobry spec z tokarką.
TURBO
Zobacz Profil
MACIEKKK
Stella +
Stella +
 
Posty: 69
Dołączył(a): 17 czerwca 2004, 11:16
Lokalizacja: WAWA

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez lec » 23 stycznia 2009, 17:38

czy ktos juz rozgryzl temat przekodowania ABS pod 256 z tylu czy tez zakodowanie ukladu po 312 jest tożsame z automatycznym tylem 256 ?

ktos pisal o osobnym watku dot. 256mm z tylu, bede wdzieczny za sznurka gdyz nie moge go odszukac....
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez premier » 23 stycznia 2009, 18:10

lec napisał(a):(...) czy tez zakodowanie ukladu po 312 jest tożsame z automatycznym tylem 256 ? (...)


Na pewno nie, ponieważ były wersje z fabrycznym 312 z przodu i 232 z tyłu.
Zobacz Profil
premier
Signo
Signo
 
Posty: 132
Dołączył(a): 16 maja 2006, 09:01
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Exeo ST 2.0 TSI BWE
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez lec » 23 stycznia 2009, 21:19

no wlasnie... w SKodzie jak z przodu bylo 312 to z tylu automatycznie bylo 256 (W O1 RS), sprawdzalem jakie tam bylo kodowanie.... i wyszlo ze takie same jak ja mialem na seryjnych 280mm (pompy takie same) :whoeva: wiec juz wogole nie wiem o co kaman... poki co mam ustawione pod 312 z przodu i nie wiem jak rozkminic temat tyłu...
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 23 stycznia 2009, 21:43

nie kazda cupra R miala zestaw brembo bo byl on za dodatkowa oplata wtedy były 312 z przodu i 256 z tylu
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Tonny S » 23 stycznia 2009, 21:58

premier napisał(a):Na pewno nie, ponieważ były wersje z fabrycznym 312 z przodu i 232 z tyłu.
1.8 T TS i FR + Cupra R przed 2004 bez pakietu brembo.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez lec » 23 stycznia 2009, 23:01

no dobrze, to juz wiem jakie mialy 312 z przodu i 232 z tylu.

A jakie mialy na 100% 312 i 256 ? moze droga dedukcji porónując kodowanie rozgryze różnice.... tylko prosze od razu mi podac czy to bylo 4x4 czy oska itp itd gdyz nie jestem biegly w wersjach Leonów....

jak tylko rozgryze temat to oczywiscie sie podziele wiedzą.
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez bono » 23 stycznia 2009, 23:54

lec napisał(a):ktos pisal o osobnym watku dot. 256mm z tylu, bede wdzieczny za sznurka gdyz nie moge go odszukac....


viewtopic.php?t=7529

Przypominam, że jest to temat dotyczący swapu 288 na 312 !! Każdy następny post nie na temat leci od razu do kosza :palacz:
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 24 stycznia 2009, 00:31

moim zdaniem Tonny S, mylisz sie nie było cupry R która miała by 232x9 nawet jesli nie było brembo to z tyłu siedziało 256x22


1.8T w leonie 180 niby mowie sie ze pierwsze egzemplarze miały 288 ale ja takowej nie widziałem przyjmuje sie ze jest 312 z przodu i 232x9 z tylu wersje sport , topsport, fr jesi chodzi o wersje 4motion z tym sinikiem to wtedy było 256x22 z tyłu


1,9Tdi ARL 288x25 tyl 232x9 (brak haldexa)

wersja cupra 4 (haldex) czy to silnik 2.8 czy 1.9Tdi ARL 312 z przodu 256x22 z tylu

wersja cupra r moim zdaniem zawsze z tylu miały 256x22 z przodu 312x25 albo pakiet brembo 323x28 (nie bylo haldexa)

sory za ot
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez lec » 24 stycznia 2009, 01:07

bono, dzieki za linka.

Nie mniej nie uwazam zebym walil OT bo ja w sumie o kodowaniu..... a to sie wiaże z 312 z przodu . W tamtym temacie nie ma ani słowa o kodowaniu ABS

Grześ, podziekowal za info. Jak tylko dojde do jakis wniosków to poinformuje, tu czy tam... gdzie mi pozwolą :P
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez wgi » 1 marca 2009, 17:55

Mam pytanko - po zmienie hamulców na 312/256 chciałem zmienić kodowanie abs jednak coś mi nie wychodzi.
W abs brakes daję Coding, wbijam odpowiednią wartość 0019973, daję "Do it!" i dupa dalej mam kodowanie 0019970 - wiecie o co chodzi? Jak zmienić kodowanie?
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Sammael » 1 marca 2009, 18:06

dodaj 2 a nie 3 0019972
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Tommi » 4 marca 2009, 09:16

Czy śruby mocujące jarzma w 288 pasują do 312 czy potrzebne są jakieś inne?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 4 marca 2009, 09:40

TOMMI napisał(a):Czy śruby mocujące jarzma w 288 pasują do 312 czy potrzebne są jakieś inne?


identyczne
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Tommi » 4 marca 2009, 10:24

Grześ napisał(a):
TOMMI napisał(a):Czy śruby mocujące jarzma w 288 pasują do 312 czy potrzebne są jakieś inne?


identyczne


Dzięki :piwko:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez wgi » 4 marca 2009, 17:43

Sammael napisał(a):dodaj 2 a nie 3 0019972


dzięki ale niestety nie działa ;/
ma ktoś jakiś inny pomysł?
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez belzi » 13 marca 2009, 10:14

Grześ napisał(a):do zmiany blach wcale nie trzeba zdejmować piasty to kompletna bzdura

ale do tylu juz trzeba ;/
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 13 marca 2009, 13:01

mój wcześniejszy post byl wysłany przez pomyłkę i by tylko przez 1 min nie wiem jak udało ci się na niego odpowiedzieć tak szybko

w każdym bądź razie info już bylo z przodem i tyłem myślę ze moderator morze skasować mój i belzi, post
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Tommi » 24 marca 2009, 11:34

Czy jest bardzo odczuwalna przesiadka z tarcz 288 na 312?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Marcin_TDI » 24 marca 2009, 13:49

po 3cim ostrym hamowaniu jest odczuwalna. mniej potu na plecach
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez erol » 3 kwietnia 2009, 20:21

Nie chciałem zakładać nowego tematu więc wrzucam tutaj...
Przed chwilą znalazłem a może ktoś ma jakieś bliższe info http://allegro.pl/item594100242_zestaw_ ... chodu.html
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez paramedic71 » 4 kwietnia 2009, 06:39

ciekawy temat bede dzisiaj dzwonil :) do goscia
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez erol » 4 kwietnia 2009, 10:59

Daj znać jakie informacje uzyskałeś... na dzień dzisiejszy na pewno nie ale w niedalekiej przyszłości będę zmieniał hamulce a też mi się wydaje ciekawy temat.
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez paramedic71 » 4 kwietnia 2009, 11:41

da rade zmienic zaciski z seryjnych na np 4 tloczkowe koszt to
sam zacisk 500zl
flansza do tego 300zl
plus nowe klocki mozna zalatwic samemu albo gosciu moze pomoc
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Sammael » 4 kwietnia 2009, 21:46

Mnie to śmierdzi mega druciarnią.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 5 kwietnia 2009, 08:09

Sammael, po czym to wnosisz masz o tym pojecie ??

jeżeli 300zł za 1 sztukę mocowania to bardzo drogo

już dość dawno przerabiałem temat i zakup zaciskowy czy dorobienie flaszy to tylko nieliczne problemy który trzeba rozwiązać

dobór klocka do zacisku a mianowicie do klocka który z nim współpracuje tak aby powierzchnie styku były zachowane
dobór odpowiednich klocków to tarczy pod względem mieszanki klocka tak aby to działało i współgrało ze sobą a klocek nie piszczal podczas hamowani z małych prędkości
dobor odpowiedniej tarczy do zacisku pod względem jej grubości
dorobienie przewodów to hamulcowych to pikuś


trzeba mieć sporo wiedzy i pomysłowości co nie znaczy ze nie jest to wykonalne aczkolwiek sa to bardzo duże koszta i jeśli ktoś myśli sie wyrobić w 2 tys to sie myli bo dobór odpowiedniej tarczy i klocka to lwia cześć

nie ma skąd dobrać odpowiedniej tarczy

z ciekawości powiem ze tarcze taroxa 2 częściowe tak aby dobrać sobie pod taki zestaw to koszt 1,5 tys za sztukę a w tym nie ma dzwonów i śrub które muszą być wykonane bardzo profi

http://www.tarox.com/en/racing-ventilated-discs.php
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez kruszyna » 20 kwietnia 2009, 16:31

sluchajcie pytanie mam....

czy przy przejsciu z 280 na 288 musze zakladac tez jakies TSowe przewody czy moje wystarcza i ogarna wszystko ??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kruszyna
Sport
Sport
 
Posty: 613
Dołączył(a): 13 marca 2007, 00:22
Lokalizacja: Slask
Auto: 1M

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez ADAMUS87 » 20 kwietnia 2009, 17:57

Jakiej firmy polecacie tarcze na przód i klocki?? Bo kupiłem pół roku temu tarcze EBC nawiercane i klocki EBC red . Niestety dzisiaj czyli po 16 tys kilometrów biją jak cho... . Nie chciał bym się znowu wkopać. W sierpniku wybieram sie w daleką trasę i muszę mieć heble 100% a nie, że bede myślał czy będą biły czy coś innego się z nimi zrobi. Co sądzicie o firmie ATE?? o tych myśle http://moto.allegro.pl/item605104809_ta ... via_a.html
O brembo słyszałem dużo złych opini co mnie zszokowało. Dobre słowo słszałem o Zimmermann czy jakoś tak ale nie mogę znaleść do Leona.
Czytałem tu o tym upragade na 312 kusi mnie to :-) mam felgi 17 na lato i 16 na zime więc mi się zmieszczą. Proszę o pomoc.
Obrazek
Zobacz Profil
ADAMUS87
Signo
Signo
 
Posty: 106
Dołączył(a): 24 sierpnia 2008, 20:56
Lokalizacja: ZNIN
Auto: LEON

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 20 kwietnia 2009, 18:36

kruszyna, przewody z 280 będą pasować do 288
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez kruszyna » 20 kwietnia 2009, 19:03

Grześ, tak tak ja wiem, dzieki za potwierdzenie... chodzilo mi bardziej o to czy musze je zmianiac na te, ktora sa oryginalnie w 288, czy one sie roznia czyms od 280.... nie wiem, srednica, wykonaniem, wytrzymaloscia czy czyms podobnym
podejrzewam, ze nie, ale wole zapytac...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kruszyna
Sport
Sport
 
Posty: 613
Dołączył(a): 13 marca 2007, 00:22
Lokalizacja: Slask
Auto: 1M

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grześ » 20 kwietnia 2009, 19:16

to samo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez kruszyna » 20 kwietnia 2009, 20:46

dziekuje bardzo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kruszyna
Sport
Sport
 
Posty: 613
Dołączył(a): 13 marca 2007, 00:22
Lokalizacja: Slask
Auto: 1M

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez kamil-leon » 21 kwietnia 2009, 08:16

ADAMUS87 napisał(a):Jakiej firmy polecacie tarcze na przód i klocki??

Tarcze ATE PD + klocki Ferodo Premier = najbardziej plecany zestaw :ok:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez wgi » 21 kwietnia 2009, 08:22

ADAMUS87 napisał(a):Jakiej firmy polecacie tarcze na przód i klocki?

Zimmerman + saxid :ok:
Niesamowicie pylą ale równie dobrze hamują :)
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez JayZ » 21 kwietnia 2009, 12:30

wgi napisał(a):
ADAMUS87 napisał(a):Jakiej firmy polecacie tarcze na przód i klocki?

Zimmerman + saxid :ok:
Niesamowicie pylą ale równie dobrze hamują :)

Potwierdzam :ok: i troche piszczą :P (zestaw 312 & 256)
Zobacz Profil
JayZ
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 20 lipca 2007, 12:45
Lokalizacja: Południe: Krk-Kato
Auto: Ford TDCi
Silnik: turbo diesel inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez kamil-leon » 21 kwietnia 2009, 13:13

wgi napisał(a):Zimmerman + saxid
Niesamowicie pylą

JayZ napisał(a):i troche piszczą

A Ferodo nie pylą, nie piszczą i świetnie hamują :D
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez wgi » 21 kwietnia 2009, 13:25

JayZ napisał(a):i troche piszczą

myślałem, że tylko u mnie dlatego nie pisałem ;)
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grisza » 21 kwietnia 2009, 19:08

Ja ze swej strony polecam
przód 312 Tarox G88 + tył 256 mikoda nacinane
z klockami na obu osiach z Textar'a = zero pisków, troszkę pylą ;)
ale skuteczność rewelacyjna (miałem wiele klocków i tarcz różnych
firm ale ten zestaw mnie zadziwił :)
Yellow SubMarine ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grisza
Sport
Sport
 
Posty: 724
Dołączył(a): 29 marca 2004, 21:47
Lokalizacja: Beskid Sądecki
Auto: Audi SportBack Q+
Silnik: BMN 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez lec » 21 kwietnia 2009, 23:39

troszke to malo powiedziane, ja po ostrzejszej trasie mialem felgi niezle usyfione od pylu.... cos za cos, skutecznosc hamowania zajebista - podobnie jak pylenie :P
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez wgi » 24 kwietnia 2009, 14:46

wczoraj po ostrzym powrocie do domu zobaczyłem, że pył od zestawu zimmerman+saxid mam na calym boku auta :hahaha: masakra :o
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez kamil-leon » 24 kwietnia 2009, 14:57

wgi, aż strach pomyśleć, co by to było po ostrej jeździe na dystansie 100-200km ;]
Chyba byś musiał jechać z włączonymi wycieraczkami :mruga:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Tonny S » 24 kwietnia 2009, 15:28

Zimmerman Sport/Ferodo Performance byłe DS2000
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez wgi » 24 kwietnia 2009, 17:00

kamil-leon, ale to na prawde były osssstre hamowania :twisted:
Po trasie wro->wawa nic nie było (poza lekko brudnymi felgami).
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez erol » 5 czerwca 2009, 06:08

ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez roosman » 27 września 2009, 07:59

może ktoś podpowiedzieć co zmienić w kodowaniu przy zmianie 256 na 288 przód??
A tymczasem w garażu - 8,5l, 757KM, 16 cylindrów\
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
roosman
Cupra
Cupra
 
Posty: 3764
Dołączył(a): 14 października 2007, 10:07
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Mustang
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez erol » 9 października 2009, 12:18

Ktoś poradzi
Mam u siebie kodowanie 19970. Po założeniu 312/256 chciałem zmienić na 19973 ale niestety nie przyjume mi kodowania.
Przed zmiana kodowania loguję się:

login (11): 40168 bo 09557 nie przyjmuje

Pozniej probuję kodowanie (07): 19973, 19972, 19469... i miałem sprawdzić jak się będą zachowywały hamulce.
Niestey po kodowaniu zawszsze mam 19970.
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość