Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Kluczyk ??

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Kluczyk ??

Postprzez Stackburn » 5 lipca 2009, 13:12

Mały napisał(a):No to w takim razie potrzebuję pilnie pomocy i kogoś z vagiem do ustawienia tego ustrojstwa.
Jak w profilu jestem z Wrocławia. HELLLP!!!



Najszybciej - pojechać do punktu dorabiania kluczy - kupić surówkę i dociąć. (do otwierania zawsze się przyda - ja dorabiałem przejazdem w tesco na bielanach).

W stacyjkę klucz oryginał. Pilota przekładasz do surówki i programujesz zgodnie z instrukcją.
Po zakodowaniu pilota przekładasz do ori klucza i po problemie. Docięta surówka (nawet bez immo - auta nie odpali ale awaryjnie otworzy.

Taka moja rada - zaoszczędzi kłopotów w przyszłości.
Seat Toledo III 1.6 Superwagen + Opel Mokka X 1.4TURBO

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stackburn
Signo
Signo
 
Posty: 178
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, 20:29
Auto: Seat Toledo III [5P]
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Kluczyk ??

Postprzez Mały » 5 lipca 2009, 22:01

Pilota już zaprogramowałem Vagiem.
Nowy kluczyk i pilot jutro zamówię w ASO koszt 450 i jakoś damy radę.
Dzięki za zainteresowanie.
Zobacz Profil
Mały
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21 czerwca 2009, 07:13
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Toledo II ARL

Re: Kluczyk ??

Postprzez belzi » 6 lipca 2009, 06:52

Nowy kluczyk i pilot jutro zamówię w ASO koszt 450 i jakoś damy radę.

szkoda kasy, w najgorszym przypadku kupisz scyzoryk za ok 200 PLN + 40 wyciecie + zaprogramowanie (jak sam nie umiesz, to kolo 100 trzeba dac)
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Kluczyk ??

Postprzez Stackburn » 6 lipca 2009, 21:20

Mały napisał(a):Pilota już zaprogramowałem Vagiem.
Nowy kluczyk i pilot jutro zamówię w ASO koszt 450 i jakoś damy radę.
Dzięki za zainteresowanie.



Kupujesz pilota z paska (scyzoryk jajko 2 przyciski) około 130-150zł , główka z grotem i imo - nowy około 50zł + docięcie 20zł i programowanie (u znajomego free) ewentualnie serwis. I masz lepszy kluczyk za połowę ceny.
Seat Toledo III 1.6 Superwagen + Opel Mokka X 1.4TURBO

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stackburn
Signo
Signo
 
Posty: 178
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, 20:29
Auto: Seat Toledo III [5P]
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez rutek-wat » 6 lipca 2009, 21:31

Stackburn, spokojnie- to jaki pilot zależy od immo jaki jest zabudowany. Samo programowanie immo bez PINu może być ciężkie- aczkolwiek nie niemożliwe. Najlepiej dopytaj się Axee - on w tych sprawach jest ekspertem- u mnie programowanie poprowadził od A do Z i mogę cieszyć się kluczykiem z pilotem.
Ja osobiście kupowałem tutaj surówke - docinałem grot, programowałem pilota a potem samo immo
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=11246479
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: Kluczyk ??

Postprzez belzi » 6 lipca 2009, 21:35

rutek-wat napisał(a):to jaki pilot zależy od immo jaki jest zabudowany

raczej od modulu komfortu ;)
dlatego napisalem, ze w najgorszym przypadku kluczyk z pilotem to koszt ok 200, a w najlepszym 130 za nowke
rutek-wat napisał(a):Samo programowanie immo bez PINu może być ciężkie

Trzeba zczytac wsad licznika i z niego odczytac PIN, a do tego potrzebny jest programator do licznikow
rutek-wat napisał(a):Najlepiej dopytaj się Axee - on w tych sprawach jest ekspertem

potwierdzam w 120 % :ok:
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Kluczyk ??

Postprzez rutek-wat » 6 lipca 2009, 21:43

belzi napisał(a):Trzeba zczytac wsad licznika i z niego odczytac PIN, a do tego potrzebny jest programator do licznikow
i dla tego nie jest to takie proste bo nie jest łatwo o taki programator- w przeciwieństwe do kabla VAGa :piwo:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: Kluczyk ??

Postprzez Mały » 6 lipca 2009, 21:47

Dzięki panowie za info temat z Axee już ogarnięty. Najwięcej obaw miałem przy tym czy mając pilota 433 da radę dopasować 434 ale to już dogadane i w czwartek powinienem mieć już drugi kluczyk. :okulary:
Zobacz Profil
Mały
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21 czerwca 2009, 07:13
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Toledo II ARL

Re: Kluczyk ??

Postprzez Stackburn » 6 lipca 2009, 21:50

Ja na całe szczęście mam na lokalu gościa który wyciąga PIN z licznika szybciej niż ja spalę fajeczkę :)
Seat Toledo III 1.6 Superwagen + Opel Mokka X 1.4TURBO

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stackburn
Signo
Signo
 
Posty: 178
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, 20:29
Auto: Seat Toledo III [5P]
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez Mały » 9 lipca 2009, 17:46

No to po ptokach.
Axee ogarnął temat klucza, nie kosztowało to majątku i przy okazji dodano parę bajerków.
Dzięki Axee za pomoc, miłą pogawędką i parę rad dla nowego usera Seata.
Zobacz Profil
Mały
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21 czerwca 2009, 07:13
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Toledo II ARL

Re: Kluczyk ??

Postprzez DomN » 21 lipca 2009, 18:37

mam taki kluczyk jak na obrazku LEO-005 (po lewej)

czy może mi ktoś powiedzieć jak go otworzyć i wymienić baterie ?

chyba nie ma tam w ogóle żadnej baterii, ob jak kluczykiem potrzęsę to coś tam w środku lata
Załączniki
kluczyk.jpg
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DomN
Stella +
Stella +
 
Posty: 58
Dołączył(a): 13 czerwca 2009, 11:56
Lokalizacja: Przysiecz (OPO)
Auto: Seat Leon Sport

Re: Kluczyk ??

Postprzez Stackburn » 21 lipca 2009, 20:33

DomN napisał(a):mam taki kluczyk jak na obrazku LEO-005 (po lewej)

czy może mi ktoś powiedzieć jak go otworzyć i wymienić baterie ?

chyba nie ma tam w ogóle żadnej baterii, ob jak kluczykiem potrzęsę to coś tam w środku lata



Musisz ostrożnie poruszać samym pilotem góra - dół (trzymasz za obudowę z grotem) i powinien ci wyskoczyć. Później rozkładasz go "na pół" tak jak idzie uszczelka (zobaczysz są tam takie zapadki) i masz dojście do baterii.
Seat Toledo III 1.6 Superwagen + Opel Mokka X 1.4TURBO

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stackburn
Signo
Signo
 
Posty: 178
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, 20:29
Auto: Seat Toledo III [5P]
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez DomN » 21 lipca 2009, 21:32

Stackburn, dzięki już tak próbowałem wcześniej ale nie chciał wyskoczyć, użyłem teraz trochę większej siły i wyskoczył :D
muszę kupić 2x baterie CR2016 3V :D czy po takim zabiegu muszę kluczyk na nowo synchronizować ?
Seat Leon Sport 1.9 TDI 81Kw AHF
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DomN
Stella +
Stella +
 
Posty: 58
Dołączył(a): 13 czerwca 2009, 11:56
Lokalizacja: Przysiecz (OPO)
Auto: Seat Leon Sport

Re: Kluczyk ??

Postprzez Stackburn » 21 lipca 2009, 21:51

Niestety musisz :(
Seat Toledo III 1.6 Superwagen + Opel Mokka X 1.4TURBO

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stackburn
Signo
Signo
 
Posty: 178
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, 20:29
Auto: Seat Toledo III [5P]
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez DomN » 21 lipca 2009, 22:15

kurde gdzieś o tej synchronizacji dzisiaj czytałem :/ ale teraz nie mogę znaleźć :/ możecie mi ktoś podrzucić jakiś link

kluczyk synchronizowany musi być w stacyjce - w jakiej pozycji ? a rezerwowym otwieram/zamykam zamek w drzwiach ? tylko mi nie działa centralny zamek od strony kierowcy czy może do tego posłużyć zamek pasażera ?

czy odpali mi samochód na niesynchronizowanym kluczyku lub na rezerwowym w którym nie ma guziczków ?

kurde gdybym wcześniej wiedział o potrzebie synchronizacji bym nie sprawdzał jakie baterie są w środku :/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DomN
Stella +
Stella +
 
Posty: 58
Dołączył(a): 13 czerwca 2009, 11:56
Lokalizacja: Przysiecz (OPO)
Auto: Seat Leon Sport

Re: Kluczyk ??

Postprzez Stackburn » 21 lipca 2009, 22:22

Synchronizujesz na dwa sposoby.
1 - VAG-iem i nic więcej nie potrzebujesz , wystarczy 1 klucz.

2. Wkładasz kluczyk do stacyjki i dajesz zapłon (ten drugi nie kodowany- rezerwowy).
Drugi klucz (ten do zakodowania) wkładasz w zamek drzwi kierowcy i zamykasz nim auto.
Powracasz do pozycji kluczyka (jak do wyjęcia) i przyciskasz zamykanie lub otwieranie przez 3 sek.
Powinien odezwać się klakson.
Później otwierasz auto kluczykiem (ważne) i wyłączasz zapłon oraz wyciągasz kluczyk ze stacyjki.
Wszystko powinno grać jak ta lala.


Bez synchronizacji będzie odpalał . Immo jest zawsze zakodowane. Synchro jest tylko do pilota CZ
Seat Toledo III 1.6 Superwagen + Opel Mokka X 1.4TURBO

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stackburn
Signo
Signo
 
Posty: 178
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, 20:29
Auto: Seat Toledo III [5P]
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 22 lipca 2009, 08:58

Ogolnie to o czym piszecie to synchronizacja pilotow jest, a nie kluczy.
Stackburn napisał(a):Musisz ostrożnie poruszać samym pilotem góra - dół (trzymasz za obudowę z grotem) i powinien ci wyskoczyć
W takim razie po co jest to wyciecie posrodku, na laczeniu pilota z widelkami? Moze odpowiem od razu, tam wkladamy maly plaski srubokrecik, delikatnie podwazamy zatrzask, i dzielimy kluczyk na dwie czesci: pilota i widelki.
DomN napisał(a):muszę kupić 2x baterie CR2016 3V czy po takim zabiegu muszę kluczyk na nowo synchronizować ?
2 baterie CR2016 sa w kluczykach starszych do immo2 (praktycznie modelowo do 2001), 1 bateria CR2032 jest w kluczyku immo3 (praktycznie modelowo od 2002). Nie zawsze musisz synchronizowac, zasadniczo po wymianie baterii powinien dzialac, czesto zdarza sie rowniez uszkodzenie elektroniki pilota, wtedy nalezy plytke elektroniki umiejetnie potraktowac lutownica na gorace powietrze.
Stackburn napisał(a):Synchronizujesz na dwa sposoby.
1 - VAG-iem i nic więcej nie potrzebujesz , wystarczy 1 klucz.
2. Wkładasz kluczyk do stacyjki i
Pierwszy sposob jest OK, kluczyk pozycja zaplon, VAG: modul komfortu (46) lub centralny zamek (35) gdy auto nie ma modulu komfortu, adaptacja (10), komorka 00 odczyt zapis, komorka 01, odczyt, wpisujesz liczbe pilotow, testuj, zapis, potwierdz i nacisnij po kolei w kazdym z pilotow przycisk unlock. Finito :D ... czasami po wymianie baterii wystarczy otworzyc kluczem auto, wlozyc klucz do stacyjki, pozycja zaplon, wyciagnac klucz i sprawdzic czy pilot dziala...
Drugi sposob nie zawsze dziala ...
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez Stackburn » 22 lipca 2009, 09:30

Axee oczywiscie , że od początku chodzi o piloty a nie o klucze (immo).
Druga sprawa , że z niektórymi kluczami jest problem jeśli chodzi o rozkładanie za pomocą tego wycięcia z zapadką i można je tylko "poszarpać" - dlatego podałem sposób "na wyginanie" gdzie ryzyko jest zdecydowanie mniejsze :) - i kluczyk nie posiada szpetnych śladów ingerencji.
Seat Toledo III 1.6 Superwagen + Opel Mokka X 1.4TURBO

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stackburn
Signo
Signo
 
Posty: 178
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, 20:29
Auto: Seat Toledo III [5P]
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez sławek » 15 września 2009, 19:38

ktoś wcześniej pisał że od 2002 roku były kluczyki na 434Mhz, a ja mam Leona z marca 2002 i na ori pilocie kluczyku wybite 433Mhz, do tego biała uszczelka i śmiga.
I teraz nie wiem który kupić, bo mam jeden kluczyk, a chcę mieć zapasowy (pin mam).
Druga sprawa to immo, czy ten scyzoryk z aukcji da się zaprogramować do mojego auta (immo i centralny):
http://www.allegro.pl/item733010375_ory ... ml#gallery lub

http://www.allegro.pl/item732825390_now ... derem.html
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez mierzejino » 15 września 2009, 20:15

Przeczytałem cały temat niestety zgłupiałem, myślę że warto byłoby zebrać wszystko razem w jednym poście.

Potrzebuję dorobić pilot do mojego Toledo 2003. Ori jest 433 mhz hella jajko z białą uszelką. Mogę zastosować jajko o takiej samej częstotliwości lub scyzoryk 434 ? Dobrze myślę ?
ASV + 189KM/388Nm by MR-Motors
Zobacz Profil
mierzejino
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 18 grudnia 2008, 16:40
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: Toledo 1 M

Re: Kluczyk ??

Postprzez Stackburn » 16 września 2009, 06:00

mierzejino napisał(a):Przeczytałem cały temat niestety zgłupiałem, myślę że warto byłoby zebrać wszystko razem w jednym poście.

Potrzebuję dorobić pilot do mojego Toledo 2003. Ori jest 433 mhz hella jajko z białą uszelką. Mogę zastosować jajko o takiej samej częstotliwości lub scyzoryk 434 ? Dobrze myślę ?



pilot jajko do scyzoryka z vw passata B5 1J0 959 753 A - 2 przyciski lub B - 3 przyciski w zależności z jakim numerem masz moduł komfortu. Tak czy siak obydwa są na 433MHz.
Główka z nowym immo + grot na allegro około 50zł. Docięcie w zależności gdzie od 20-70zł.
Później potrzebujesz tylko PIN licznika i VAG-a do zaprogramowania. Ot cała historia.
Seat Toledo III 1.6 Superwagen + Opel Mokka X 1.4TURBO

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stackburn
Signo
Signo
 
Posty: 178
Dołączył(a): 18 czerwca 2008, 20:29
Auto: Seat Toledo III [5P]
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez KoT » 16 września 2009, 10:06

mierzejino napisał(a):Przeczytałem cały temat niestety zgłupiałem, myślę że warto byłoby zebrać wszystko razem w jednym poście.

Potrzebuję dorobić pilot do mojego Toledo 2003. Ori jest 433 mhz hella jajko z białą uszelką. Mogę zastosować jajko o takiej samej częstotliwości lub scyzoryk 434 ? Dobrze myślę ?


ja kupiłem na Allegro używany kluczyk (z pilotem) od innego Seata, przełożyłem sam pilot i zaprogramowałem "domowym" sposobem opisanym w internecie - będziesz potrzebował 2 kluczyków (z tego co pamiętam to oryginalny musi być w zamku drzwi kierowcy, a drugi w stacyjce i jakaś kombinacja przyciskania przycisków na pilocie - szczegóły musisz odnaleźć w internecie) - robiłem to ładnych parę miesięcy temu (zajęło mi to z pół godziny = kilkadziesiąt prób) i wszystko śmiga jak powinno...

edit: jednak poszło mi to dużo szybciej - minął rok i dziura w głowie :P - viewtopic.php?p=184307&highlight=#184307
Zobacz Profil
KoT
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15 sierpnia 2007, 12:57
Lokalizacja: okolice Wawy
Auto: Toledo 1.8 20V (AGN)

Kluczyk

Postprzez kedzi0rs » 18 września 2009, 17:39

Witam.
To taka sprawa.
Zgubiłem jeden kluczyk. Teraz chciałbym zakupić nowego, przeprogramować obydwa wraz z samochodem żeby tamten kluczyk nie zadziałał(nie wiem czy to sie zmienia immo czy czestotliwosć). Mogłby ktoś podać jakiś opis jak to zrobić? W dziale download sie nie doszukałem.

I takie pytanko czemu kluczyki do seata z 3 guzikami sa po 130 a z 2 po 165?? Czy wystarczy taki Crypto czy potrzebuje Cen (~130zl droższy).
Pozdrawiam.
Zobacz Profil
kedzi0rs
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 26 stycznia 2009, 22:21
Lokalizacja: Tarnów
Auto: Seat Leon 4x4 1.9tdi

Re: Kluczyk ??

Postprzez belzi » 18 września 2009, 23:03

kedzi0rs, wszystko zalezy od modulu komfortu, jaki sie ma
Jesli chodzi o programowanie kluczykow, to musisz znac pin licznika i potrzebujesz VAGa
Jesli chcesz komus zlecic wykonanie takie operacji (bo sam raczej nie dasz rady), to niech lepiej bedzie to sprawdzona firma z uczciwymi ludzmi, bo pozniej mozna pozbyc sie auta
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

[ALL] Kodowanie kluczyka - pilota

Postprzez phalt » 29 września 2009, 14:49

Witam.
Ogólnie było wszystko ok, aż pewnego dnia. Auto było normalnie zamknięte pilotem w kluczyku i po około 1 godz. nie mogłem już otworzyć. Otworzyłem normalnie drzwi kluczykiem i odpaliłem bez problemu.
Pierwsza usterka jaka się nasuwa to rozładowana bateria w pilocie. Właśnie wymieniłem baterię, ale nadal nic nie działa. Doczytałem, że powinienem zakodować kluczyk, ale do tej operacji potrzeba obydwóch a ja posiadam tylko ten co ma pilota w sobie.
Nie wiem czy tak wcześniej miałem wcześniej, ale po wymianie baterii dioda w kluczyku zaświeci się i stopniowo, szybko gaśnie - tak jakby bateria padała.
Czyli:
1. Czy można zakodować kluczyk - pilot bez drugiego?
2. Czy można domowym sposobem sprawdzić czy pilot jest jakoś uszkodzony i to nie wina baterii?
3. W pilocie powinna być jedna, czy dwie baterie 2016?

P.S. Leon 1M 2000r.
Bardzo dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi.
Pozdrawiam.

nastepnym razem warto poszukac, zanim zaczniesz zadawac pytania i zakladac nowy watek /belzi :nonono:
Zobacz Profil
phalt
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 26 lipca 2009, 20:43
Lokalizacja: Ostrowiec św.
Auto: Leon 1.8 T

Re: Kluczyk ??

Postprzez erol » 29 września 2009, 15:19

Możesz to jeszcze zrobic za pomocą vag-com
http://www.vag-com.pl/programowanie-pilotow.htm
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 29 września 2009, 17:35

Może ktoś podpowie o co chodzi.
Ostatnio postanowiłem wymienić baterię w kluczyku. Nie chcialem się do tego dotykać żeby czegoś nie zjeb...., a poza tym byłem akurat przed wyjazdem, teraz trochę żałuje. Wybrałem najlepszego "fachurę" w mieście (zegarmistrza - dodatkowo koleś miał chyba z 7 lat toledo myślę sobie pikuś).
Na dzień dobry pocharatał kluczyk, wymienił 2 baterie CR2016 bo kluczyk starszy z immo2. Koszt wymiany 48 zł - normlanie ręce mi opadły, ale jakoś przełknąłem to wszystko. Jednak teraz po wymianie nie jest wszystko tak jak było i jak być powinno. Kluczyk nie zawsze łapie za pierwszym razem, musze go dłużej przeciskać, machać, klikać kilka razy. Ma to zarówno miejsce przy zamykaniu jak i otwieraniu. Nie wiem czy to ma znaczenie ale wg mnei zamykanie idzie gorzej.
Miał ktoś coś podobnego? Jakieś pomysły?
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez belzi » 29 września 2009, 17:43

tatian napisał(a):Miał ktoś coś podobnego? Jakieś pomysły?

Mialem kiedys taki problem, zarowno przed i po wymianie baterii, przyczyna tkwila w samej plytce, ktora zostala przelutowana jeszcze raz (lutownica powietrzna), koszt uslugi (z nowymi bateriami) to jakies 50, pilot dziala bez zarzutu po dzien dzisiejszy :)
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Kluczyk ??

Postprzez phalt » 29 września 2009, 20:19

erol napisał(a):Możesz to jeszcze zrobic za pomocą vag-com
http://www.vag-com.pl/programowanie-pilotow.htm

Wynika z tego, że nie da się bez drugiego kluczyka. Zastanawiam się co mnie taniej wyniesie, czy zakodowanie Vag'iem, czy dorobienie samego kluczyka (beż immo) do przekręcenia zamka w drzwiach.

P.S. Przepraszam za pomyłkę z tematem, ale przeglądając takie tematy myślałem, że dotyczą osobnych tematów.
Zobacz Profil
phalt
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 26 lipca 2009, 20:43
Lokalizacja: Ostrowiec św.
Auto: Leon 1.8 T

Re: Kluczyk ??

Postprzez belzi » 29 września 2009, 20:28

phalt, w wiekszosci przypadkow kupujac auto, dostajesz dwa kluczyki, jeden z pilotem, drugi bez.
Do kodowania kluczyk bez pilota wsadzasz do stacyjki, a ten z pilotem wsadzasz w zamek i programujesz go
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Kluczyk ??

Postprzez phalt » 29 września 2009, 20:58

No właśnie. Mam takiego plana chytrusa. Dorobię zwyczajny kluczyk za około 20-30 zł, rozłożę kluczyk-pilot, gdzie ori kluczykiem z immo odpalę auto, a z pilotem i zwykłym kluczem będę operował z zewnątrz.
Zobacz Profil
phalt
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 26 lipca 2009, 20:43
Lokalizacja: Ostrowiec św.
Auto: Leon 1.8 T

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 29 września 2009, 21:56

belzi napisał(a):Do kodowania kluczyk bez pilota wsadzasz do stacyjki, a ten z pilotem wsadzasz w zamek i programujesz go
nie zawsze sie to jednak udaje, lepiej programowac VAGiem :hahaha:
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez rutek-wat » 29 września 2009, 21:59

Axee, samą funkcje pilota mi się udało tak zaprogramować. Pozostało mi potem tylko immo wg Twojej instrukcji :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: Kluczyk ??

Postprzez phalt » 30 września 2009, 20:25

Dobra, czyli nic nie wiadomo. A powiecie ile jest baterii 2016 w kluczyku-pilocie - dwie czy jedna?
Zobacz Profil
phalt
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 26 lipca 2009, 20:43
Lokalizacja: Ostrowiec św.
Auto: Leon 1.8 T

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 1 października 2009, 08:56

phalt, troche wysilku, wystarczyloby wpisac w szukajke: 'CR2016' i zaznaczyc 'pokaz posty'...
viewtopic.php?p=245939&highlight=#245939
viewtopic.php?p=241022&highlight=#241022
a w tym drugim przypadku cofnac sie o 1 strone tematu.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez phalt » 1 października 2009, 21:20

Dzięki Axee. Wiesz, tak to jest jak się cały dzień pracuje.
Dziwnie, bo w moim kluczyku była jedna CR2016 i działał.
P.S. Dobrego miałem plana.
Zobacz Profil
phalt
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 26 lipca 2009, 20:43
Lokalizacja: Ostrowiec św.
Auto: Leon 1.8 T

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 1 października 2009, 23:50

phalt napisał(a):Dziwnie, bo w moim kluczyku była jedna CR2016 i działał.
Podaj VIN auta to Ci powiem jaka powinna byc :D ... byc moze ktos niewlasciwie zalozyl CR2016 zamiast CR2032 ktora jest 2x grubsza, czyli ma wieksza pojemnosc, zatem dluzej sluzy.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez phalt » 3 października 2009, 21:16

Axee, Dziękuję bardzo za pomoc.
Kluczyk wygląda na dobry - po wciśnięciu dioda zaświeci się krótko, tak jak było to wcześniej.
Teraz tylko zostało mi zakodować pilota, a wcześniej dorobić kluczyk.

[ Dodano: Pon 05 Paź, 2009 ]
No to ja już mam problem z głowy. Mój plan chytrus się nie opłacał - dorobienie samego klucza 100zł (dowiedziałem się, że dorobienie kluczyka z immo - 330zł (+ odczytanie pinów) Zakodowałem Vag'iem - koszt u kolegi 20zł.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Zobacz Profil
phalt
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 26 lipca 2009, 20:43
Lokalizacja: Ostrowiec św.
Auto: Leon 1.8 T

Re: Kluczyk ??

Postprzez sławek » 10 października 2009, 20:25

Stackburn napisał(a):Synchronizujesz na dwa sposoby.
1 - VAG-iem i nic więcej nie potrzebujesz , wystarczy 1 klucz.

2. Wkładasz kluczyk do stacyjki i dajesz zapłon (ten drugi nie kodowany- rezerwowy).
Drugi klucz (ten do zakodowania) wkładasz w zamek drzwi kierowcy i zamykasz nim auto.
Powracasz do pozycji kluczyka (jak do wyjęcia) i przyciskasz zamykanie lub otwieranie przez 3 sek.
Powinien odezwać się klakson.
Później otwierasz auto kluczykiem (ważne) i wyłączasz zapłon oraz wyciągasz kluczyk ze stacyjki.
Wszystko powinno grać jak ta lala.


Kupiłem kluczyk scyzoryk dwu przyciskowy 434mhz (stary kluczyk -łezka 433mhz).
Nie dało się zaprogramować wg opisanej powyżej instrukcji, ale kombinowałem i jest inny sposób:
Wkładasz kluczyk do stacyjki i dajesz zapłon (ten drugi nie kodowany- rezerwowy).
Drugi klucz (ten do zakodowania) wkładasz w zamek drzwi kierowcy i zamykasz nim auto- i przytrzymujesz w pozycji zamkniętej jednocześnie przyciskając przycisk zamykania przez 3-4 sekundy, powracamy kluczykiem do pozycji neutralnej i szybko ponownie przekręcamy do pozycji zamkniętej, następnie przekręcamy kluczyk do pozycji otwartej - i gotowe:)
Może się komuś przyda, aha - auto to Leon z 2002r.
Co do cen to:
- kluczyk na allegro -ok. 170zł
- docięcie grota- 50zł
- wprogramowanie pastylki immo- ok. 50zł
Wychodzi taniej niż oryginalna łezka w ASO.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Lezz » 31 października 2009, 13:47

U mnie siadł centralny z kluczyka i nie miałem pojęcia co się stało.
W tym tygodniu moje auto było w ASO i poprosiłem aby przy okazji sprawdzili co się stało z centralnym i jaki będzie koszt naprawy. Dostałem odpowiedź SMSem: nowy kluczyk 350 + kodowanie 150 PLN.
Wynika z tego że siadł mi kluczyk więc zastanawiam się nad kupnem nowego.
Z drugiej strony może da się go jakoś naprawić.
Załączyłem 3 zdjęcia.
Na pierwszym domyślam się że to zielone coś to immobilizer i nie ma nic wspólnego z działaniem centralnego z pilota.
Pozostałe 2 zdjęcia to płytka drukowana z mojego kluczyka. Może tam wysiadł jakiś element?
Dodam, że po przyłożeniu napięcia i naciśnięciu jednego z dwóch przycisków świeci dioda.
Czy ktoś na Śląsku jest w stanie sprawdzić czy to wina drukowanej płytki i czy da się to naprawić?
Jeśli kupiłbym samą płytkę lub kupił inny kluczyk i przerzucił płytkę do mojego i zakodował ją to wszystko powinno działać, tak?


Obrazek
Foto 1

Obrazek
Foto 2

Obrazek
Foto 3
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lezz
Stella +
Stella +
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1 marca 2008, 18:41
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: Seat Leon 1.9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez sławek » 31 października 2009, 14:51

Być może tylko się rozkodował, spróbuj zaprogramować go ponownie, jak się nie da to można przelutować płytkę, a jak to nie pomoże, to możesz kupić kluczyk na allegro- wyjdzie taniej niż w ASO.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez rutek-wat » 31 października 2009, 15:06

Lezz, pisz do Axee
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: Kluczyk ??

Postprzez Lezz » 1 listopada 2009, 21:35

Udało się : )
Oprócz kluczyk z pilotem mam drugi, tyle że bez pilota i transpondera i uważałem go za bezużyteczny, bo nie mogłem nim odpalić auta.
Dziś jednak naszło mnie aby coś pokombinować.
Włożyłem ten goły kluczyk do stacyjki, włączyłem zapłon - zaczęła migać lampka z centralnego, ale się tym nie przejmowałem.
Wysiadłem z auta, włożyłem kluczyk z pilotem do zamka od strony kierowcy i przekręciłem w prawo.
Trzymając tak nacisnąłem na dowolny przycisk 2 razy po czym wyjąłem kluczyk z zamka oraz drugi ze stacyjki i... centralny z pilota zaczął działać : )
Strasznie się cieszę, że nie musiałem jechać z nim do żadnego elektryka i że to było takie proste, no i co najważniejsze - sam to zrobiłem : )
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lezz
Stella +
Stella +
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1 marca 2008, 18:41
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: Seat Leon 1.9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez DomN » 1 listopada 2009, 23:18

a czy przy uszkodzonym mikrostyku czy jak on się tam zwie, też tak można pilot zaprogramować tym sposobem ?? jak otworze drzwi kierowcy to nie świeci mi się lampka w drzwiach ani lampka w suficie i przy włączonych światłach nie piszczy mi jak otwieram drzwi ;/ wiec chyba to wina tego mikrostyku ;/ CZ i domykanie/otwieranie szyb działa jak przekręcę kluczyk i dłużej go przytrzymam ;/ czy ktoś mi może podać nr części tego mikro styku albo gdzie go mogę dostać i jaki to ma byc
z góry dziękuje
Seat Leon Sport 1.9 TDI 81Kw AHF
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DomN
Stella +
Stella +
 
Posty: 58
Dołączył(a): 13 czerwca 2009, 11:56
Lokalizacja: Przysiecz (OPO)
Auto: Seat Leon Sport

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 3 listopada 2009, 23:43

Mam pytanie czy można kupić samą plastikową obudowę kluczyka tj. tej części gdzie jest pilot od centralnego zamka? Bo widzę na stronie Seata, że niby jakieś obudowy można kupić, ale bez ETKI ani rusz. Jeżeli tak to bardzo proszę o wskazanie nr z ETKI. Pilot do 433 MHZ.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez jagood » 16 listopada 2009, 20:27

witam
Mam mały problem z kluczykiem a raczej z pilotem do niego otóż otwiera mi auto dopiero z bliskiej odległości ok. 1 metr od auta. Wymieniłem baterie i nic się nie poprawiło, co może być nie tak?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jagood
Sport
Sport
 
Posty: 232
Dołączył(a): 2 września 2009, 15:40
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Jetta
Silnik: BLS 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 16 listopada 2009, 20:38

A wcześniej otwierał Ci z dalszej odległości? Bo mój zawsze taki był, w Ibizie robił to o wiele lepiej tu słabo.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez Lezz » 16 listopada 2009, 21:04

U mnie było identycznie. Na początku działał normalnie i z ponad 10m. Potem stopniowo zasięg się kurczył. W końcu też działał z jednego metra aż w końcu przestał działać. Ostatnio go zakodowałem i zaczął działać normalnie. Zauważyłem jednak że znowu jego zasięg maleje.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lezz
Stella +
Stella +
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1 marca 2008, 18:41
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: Seat Leon 1.9TDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez jagood » 16 listopada 2009, 21:25

no auto mam od września i od tamtej pory było tak samo, wymieniłem baterie i dalej nie pomogło, jutro zakoduje to vagiem jeszcze raz i zobaczymy;)

EDIT
nie wytrzymałem i poszedłem teraz do auta i zrobiłem to co axee pisał:
VAG: modul komfortu (46) lub centralny zamek (35) gdy auto nie ma modulu komfortu, adaptacja (10), komorka 00 odczyt zapis, komorka 01, odczyt, wpisujesz liczbe pilotow, testuj, zapis, potwierdz i nacisnij po kolei w kazdym z pilotow przycisk unlock.
nic nie pomogło;/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jagood
Sport
Sport
 
Posty: 232
Dołączył(a): 2 września 2009, 15:40
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Jetta
Silnik: BLS 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 16 listopada 2009, 21:31

Mój pilot szwankuje z otwieraniem i zamykaniem. Raz to zrobi, raz nie za pierwszym razem jak mu się chce. W weekend byłem z nim u jednego fachury i powiedział krótko te piloty to złom. Sypią się jak nie wiem co z wiekiem. Na dowód pokazał mi pudełko a taki z 6-7 takich pilotów właśnie. Zaproponował zamianę tego pilota na dodatkowy, ale wiadomo człowiek chciałby mieć oryginał.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron