Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
wgi napisał(a):gdy hamowałem to pedał przez 2 sek był strasznie twardy
zrob prosze zdjecie gdzie Ty masz te srubke wkreconawgi napisał(a):śrubkę wykręciłem i klapa zaczęła działać
BlazejARL napisał(a):Podsumowujac... plusy i minusy zaslepienia EGR??
kto w Krakowie zna sie na tym??
Ogi napisał(a):Po zaślepieniu egr-a korekta softu
Ogi napisał(a):wpiecie sie kompem jest wymagane żeby cos ustawic
wgi napisał(a):Tylko sama śrubka chyba w niektórych przypadkach powoduje "check engine".
paramedic71 napisał(a):wgi napisał(a):Tylko sama śrubka chyba w niektórych przypadkach powoduje "check engine".
dokladnie ja tak mialem dlatego trzeba bylo w sofcie wylaczyc
lec napisał(a):paramedic71 napisał(a):wgi napisał(a):Tylko sama śrubka chyba w niektórych przypadkach powoduje "check engine".
dokladnie ja tak mialem dlatego trzeba bylo w sofcie wylaczyc
do tego zwykly VAG wystarczy
kawalek jakiejs stali/kwasowki dosc grubej z 5mm na oko to dasz sobie rade
TOMMI napisał(a):tak bardzo się trzęsie
TOMMI napisał(a):Czy te trzęsiawki mogą mieć na coś negatywny wpływ?
Sammael napisał(a):TOMMI napisał(a):tak bardzo się trzęsie
minimalnie bardziej przy gaszeniu, nie gasisz odcięciem powietrza i paliwa tylko samym odcięciem paliwa.TOMMI napisał(a):Czy te trzęsiawki mogą mieć na coś negatywny wpływ?
nieznaczny na poduszki silnika
bono napisał(a):Zaślep w cholere tego EGR'a.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość