Witam Wszystkich. Sorki jeśli juz taki temat był poruszany ale nie mogę odnaleść tam mojego problemu. Po zapaleniu samochodu włącza się czerwona okrągła lampka od oleju. Lampka dokładnie tak gdzie znajduje się zegar temp. oleju. Lamka zaczyna mrugać i piszczeć .. po chwili dźwięk milknie a kontrolka dalej mruga na czerwono... nie wiem co ona oznacza... czy poziom oleju czy serwis czy co proszę albo o link do podobnego tematu albo o odp. Silnik 2.0 TDI 140PS dzięki.
W 1P nie ma zegara temp. oleju tylko temp. wody, chyba że masz założony dodatkowy wskaźnik. Migająca kontrolka informuje o niskim poziomie, lub o za wysokiej temperaturze G12, czyli płynu chłodzącego. Wystarczy dolać i przestanie migać.
W sumie mi nie piszczało tylko migało, ale w zimę piszczenie mi "zamarzło" na jakiś czas, więc może piszczy
PS w dziale download jest instrukcja w języku angielskim, tam jest to opisane.
aha... czyli dolać płynu chłodniczego i po sprawie? faktycznie wczoraj mi się to włączyło bo temp na zew była około 28stopni. wcześniej się to nie działo...
no słyszałem coś o tym :/ popatrzę jak doleję czy pojawi się znowu ten problem. oby nie... w weekend było bardzo ciepło może dlatego tak się stało... ?
Kontrolka zapaliła się w czasie jazdy, czy jak odpaliłeś auto? Ja bym stawiał jednak na ilość płynu a nie na temperaturę. Można zajrzeć pod maskę i tam jest zbiorniczek i podziałka min-max.
no było poniżej mini troszkę .... więc dolałem trochę teraz jest pośrodku między min a max. Ale z tego co wiem sprawdzałem płyn około 4 miesięcy temu i bylo ok wtedy. więc musiało go ubyć jednak...
M a t e o, spokojnie możesz dolać do max na skali zbiorniczka. Mój ojciec jak odbierał nowy samochód z salonu to było nawet znacznie ponad max przy zimnym silniku.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI 200KM --> 280KM 280NM --> 385NM Powered by
Ja w zeszłym roku przez cieplejsze miesiące dolewałem 2 lub 3 razy G12, bo trochę po autostradach latałem. Przez całą zimę nie ubyło ani trochę, więc to chyba temperatura. Wole tak myśleć niż się martwić pękniętą głowicą. W maranie powiedzieli mi, że w BKD przyczyną ubytku G12 to: 95% głowica i 5% uszczelka.
Witam mam pytanko ,jesli po jezdzie otwieram klape i jest mniej plynu chlodniczego ,natomiast zaraz po odkreceniu korka ,poziom sie wyrownuje ,jest to objawa glowicy?? ,Autko audi a3 sportback 2.0 Tdi 140ps.