Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[ECUProject] exb Leon FR BMN

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez exb » 27 stycznia 2011, 10:26

Obrazek

Seria wyszła jak...seria, czyli słabo, ale z drugiej strony skoro mieli furki którym wychodziło w serii 150KM nie ma źle ;).

Więcej kuni wyjść nie chciało... życie... Pompki nie chciały więcej pompować paliwa :no: ale pomyślimy i o tym :D.

Wrażenia: cud, miód i malinki :jupi: ! Autko o wiele bardziej elastyczne (mniejszy lag) i lepiej zap..iernicza. Co mnie zaciekawiło poprawiła sie o wieeele kultura pracy zwłaszcza na wolnych obrotach więc wychodzi na to, że seryjny program chyba był zje..psuty.

Wielkie pozdrowienia dla ekipy z ECUProject!

ps. na tą kawę po remoncie wpadnę :D
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Reklama

Re: exb Leon FR BMN

Postprzez sat666 » 27 stycznia 2011, 11:13

exb napisał(a): Wrażenia: cud, miód i malinki :jupi: ! Autko o wiele bardziej elastyczne (mniejszy lag) i lepiej zap..iernicza. Co mnie zaciekawiło poprawiła sie o wieeele kultura pracy zwłaszcza na wolnych obrotach więc wychodzi na to, że seryjny program chyba był zje..psuty.


Mam bardzo podobny wykres (Dynosoft Katowice) i takie same wrazenia z jazdy ;).

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez blizniak0077 » 27 stycznia 2011, 21:18

Witam. Rozumiem, że to jest zrobione na seryjnych gratach?? turbo arl? + fmic ori?
Sprawdzałeś może ile masz podlane paliwa na vagu?
Jakie masz teraz doładowanie obecnie?

[ Dodano: 27 Styczeń 2011, 21:19 ]
aaa dopiero zobaczyłem to seria 170 :whoeva:
Zobacz Profil
blizniak0077
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 stycznia 2011, 14:28
Lokalizacja: Warszawa
Auto: AUDI A3 8l 1.9TDI

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez peter250 » 27 stycznia 2011, 22:32

Bardzo ładne kreski :ok:
Jaki przebieg ma autko, że pompki już podmęczone?
ASV 143@305-->163@340-->PD
MR-Motors
Zobacz Profil
peter250
Signo
Signo
 
Posty: 169
Dołączył(a): 5 maja 2008, 13:41
Lokalizacja: W-wa
Auto: leon tdi 110

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez exb » 27 stycznia 2011, 22:38

no kreski mi się podobają ;) przelatane ma 98k
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez sat666 » 27 stycznia 2011, 23:12

Dla porownania:

Obrazek

Przebieg ~30kkm.

s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez bolek80 » 28 stycznia 2011, 08:29

No pompki w dużo lepszym stanie tym samym seria ładniejsza
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bolek80
Sport
Sport
 
Posty: 388
Dołączył(a): 13 marca 2010, 08:02
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Region: świętokrzyskie
Auto: 1P Fr
Silnik: BWA 2.0

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez jędrek » 28 stycznia 2011, 13:05

Zdrowa seria i ładne kreski
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez exb » 28 stycznia 2011, 13:18

no widać kreski piękne i seria zdrowsza. Nie chciałeś więcej czy się nie dało?
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez sat666 » 28 stycznia 2011, 15:18

exb napisał(a):no widać kreski piękne i seria zdrowsza. Nie chciałeś więcej czy się nie dało?


Wyzszej mocy maks. nie chcialem, chociaz Wojtek twierdzil, ze przy lepszym chlodzeniu (lub nizszej temp. zewn.) pik mocy moze byc przesuniety na wyzsze obroty (tak jak w serii).

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez bvw08 » 28 stycznia 2011, 19:50

Jak dla mnie to słabo coś wychodzą te nowoczesne tdi gdzie mamy 16v, wydajne turbo itp granice 190km to są do osiągnięcia na takim dziadku jak ARL
prawie 400Nm robi swoje :))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bvw08
Sport
Sport
 
Posty: 209
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:22
Lokalizacja: śląsk
Auto: ARL+

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez sat666 » 28 stycznia 2011, 20:17

bvw08 napisał(a):Jak dla mnie to słabo coś wychodzą te nowoczesne tdi gdzie mamy 16v, wydajne turbo itp granice 190km to są do osiągnięcia na takim dziadku jak ARL


Nic nowego. Po pierwsze ograniczeniem w tych samochodach jest DPF. A po drugie traktor to traktor, do codziennej jazdy jest OK, ale jak ktos mysli o osiagach na rynku jest dobra alternatywa w postaci 2.0tsi.

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez exb » 28 stycznia 2011, 23:50

a ja tam lubię mój traktorek i na żadne tfsi bym go nie zamienił ;)
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez willhaven » 29 stycznia 2011, 12:51

też bym mojego traktora nie zamienił bo i nic sensownego na razie na rynku nie widzę :))
dopingujecie mnie tymi wykresami, muszę sie zebrać na wiosnę żeby zobaczyć ile z tych moich koni zostało :))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez niq » 29 stycznia 2011, 23:03

Jechałem eferem tdi, ale od dołu tak super nie ciągnął. A po programie coś u Was ze spalanie się zmienia?
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez exb » 29 stycznia 2011, 23:49

u mnie jeszcze ciężko powiedzieć... za krótko mam program. Choć jak wracałem to testowałem na tempomacie i przy około 140km/h było 0.4l/100km mniej niż przed (wg kompa i spalania chwilowego).
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez sat666 » 30 stycznia 2011, 00:05

niq napisał(a): A po programie coś u Was ze spalanie się zmienia?


Od trojki bardziej zespalam sie z fotelem ;). Spalanie raczej bez zmian, dalej pomiedzy 6 a 12.

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez jędrek » 30 stycznia 2011, 09:47

ile 12 l ?
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez KriSSo » 30 stycznia 2011, 12:18

exb napisał(a):Co mnie zaciekawiło poprawiła sie o wieeele kultura pracy zwłaszcza na wolnych obrotach więc wychodzi na to, że seryjny program chyba był zje..psuty.

Kurczę, dziwnie to wygląda. Przecież żaden tuner nie grzebie w mapach na biegu jałowym. Przecież ingerencja w mapy zaczyna się po zapodaniu odpowiedniej dawki paliwa, która jest regulowana inwencją twórczą kierowcy (czyt. zakresem ruchomości prawej stopy na pedale gazu :)). Jak auto stoi na jałowym, albo jedzie z niewielkim wdepnięciem gazu, to śmiga się na seryjnych nastawach. Depniesz w podłogę, zaczyna się ingerencja w mapy. Dlatego dziwi mnie to ogromnie. A może ...... Czy na Twoje życzenie tuner ingerował w mapy na obrotach biegu jałowego? :o :o :o :o Chodzi mi o to, że na jałowym, furak powinien zachowywać się dokładnie identycznie, ani lepiej, ani gorzej, bo pracuje na fabrycznej mapie. Ciekawe, dlaczego miałby je zmieniać.

Gdzie indziej czytałem jeszcze lepszą rewelację.
"... po programie auto jeździ normalnie cudnie, ale najważniejsze, że przy tej samej prędkości mam znacznie mniejsze obroty, niż przed...."
To już w ogóle fenomen, wygląda na to, że program ingerował w wartości przełożenia głównego skrzyni :).
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez exb » 30 stycznia 2011, 12:54

nie-o nic nie prosiłem. Ta uwaga wzięła sie stąd że czasem na biegu jałowym spalanie spadało do 0.5l/h i zaczynał dziwnie pracować-tak jakby domagał sie czyszczenia dpf-u mimo zapełnienia nie przekraczającego 20% (raz nawet zapełnienie było rzędu 14.5%). Teraz tego efektu nie ma (przynajmniej do tej pory nie wystąpił ;)). Też było to dla mnie dziwne ale...
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez niq » 30 stycznia 2011, 13:20

sat666 napisał(a):Od trojki bardziej zespalam sie z fotelem ;)


Ja nie lubię dźwięku diesla przy wyższych obrotach, więc jakbym miał mieć diesla to raczej większej pojemności. Moje następne auto też będzie z bezpośrednim wtryskiem benzyny :P
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez rob555 » 30 stycznia 2011, 19:41

Mialem passata BMR (170KM) z realnym przebiegiem niecale 90tys km a mocy wyplul ...uwaga 142KM ! :killer:
Mozecie zachwalac swoje nowe 2.0tdi 16v PD TDI ale dla mnie to gowno...wiem ze sie narazam wielu ale TSI pali ciut wiecej a przynajmniej serie trzyma i mozna modowac. A wrazenia akustyczne sa o niebo...o dwa nieba przyjemniejsze. Jedyne narazie mankamenty sa z napinaczem ale to wystarczy zmienic i spokuj.

Co to za diesel co majac mniej jak 100tys nie trzyma serii...ludzie ... przyjezdza do mnie golf 3 AFN z przebiegiem pol miliona i trzyma jak w morde 110KM albo i wiecej.
Myk i 135KM mam na rolkach bez zadnego napinana.... a tu???
Jak nie DPF to pompki siadaja...

Powiem wiecej... odsetek awarii w nowych TDI jest po prostu miazdzacy... i to nie sa awarie w stylu lampka na desce albo tryb awaryjny. To awarie np pompek gdzie na osprzecie siemensa auto staje i dupa. Laweta albo linka. I to w autach bezwypadkowych, serwisowanych, i dbanych jak laleczka.

Najgorsze ze pozniej jak cos sie sypie to tuner ma po glowie jezdzone, w koncu on ostatni dlubal a malo osob jest swiadomych "wadliwosci" wspolczesnych silnikow.
Kupuje sie diesle bo tansze w eksploatacji a jak sie podliczy koszty pompowtryskow, regeneracji turbin, czyszczenia kierownic to wcale benzyna nie wychodzi drozej.

Ostatnie porzadne TDI to byly 1.9tdi ARL chociaz i tam usterki z wycieraniem szklanek i walkow byly wiecej niz procentowe.

Ehh swiat sie konczy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez bono » 30 stycznia 2011, 19:44

rob555 napisał(a):Powiem wiecej... odsetek awarii w nowych TDI jest po prostu miazdzacy... i to nie sa awarie w stylu lampka na desce albo tryb awaryjny. To awarie np pompek gdzie na osprzecie siemensa auto staje i dupa. Laweta albo linka. I to w autach bezwypadkowych, serwisowanych, i dbanych jak laleczka.


rob555, coś w tym jest jak ja szukałem swojej audi to ceny 1.9 TDI była średnio 2000 EUR większe niż 2.0 TDI z tego samego rocznika
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez KriSSo » 30 stycznia 2011, 20:00

rob555 napisał(a): To awarie np pompek gdzie na osprzecie siemensa auto staje i dupa. Laweta albo linka. I to w autach bezwypadkowych, serwisowanych, i dbanych jak laleczka.

A już myślałem, że to problem sporadyczny - tzw niefart. W rodzinie, w passacie BKP z 88 000 km przebiegu, od nowości itd... już druga pompka poszła w kosmos i auto po prostu staje, nie można odpalić, absolutnie nie do jazdy - tylko laweta. Postanowione, że idzie jegomość passacik do sprzedania, bo nie można sobie pozwolić na to, by 3 letni samochód z tak śmiesznym przebiegiem potrafił pasażerów unieruchomić na środku jakiegoś zadupia i to bez żadnego ostrzeżenia, czy objawów. Nie do przyjęcia.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez rob555 » 30 stycznia 2011, 21:12

Krisso to nie problem sporadyczny. To problem tak nagminny ze miesiecznie ok 2 takie auta na lawetach do mnie przyjezdzaja a wlasciciele rzucaja "kur..ami i h..jami" na niemiecka mysl techniczna...
Najlepsze jest to ze o ile problem elektryczny (silnik nie odpala) mozna usunac poprzez regeneracje elektryki pompki to zuzycie mechaniczne (brak mocy) jest praktycznie nie do odwrocenia. Troche pomaga czyszczenie ultradzwiekami ale nie wszystkim. Niestety siemens w przeciwienstwie do boscha nie wypuszcza zestawow naprawczych....wiec po 200-300tys trzeba kupic nowy kpl pompek...jaki koszt nie musze mowic.
p.s podobno wymiana zawczasu na nowsza wiazke w glowicy moze zapobiec problemowi (takie info slyszalem w warsztacie reanimujacym piezo) ale temat nie jest sprawdzony.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez KriSSo » 30 stycznia 2011, 22:56

rob555 napisał(a):wiec po 200-300tys trzeba kupic nowy kpl pompek.

Rob, ale ja rozumiem 200 - 300 tys. W tym BKP, 2 szt się zes...rały - jeden przy 81 000, a drugi przy 88 000 dwa dni temu. Lane tylko markowe paliwa, filtry wszystkie pilnowane, no nieporozumienie jakieś. Najgorsze jest to, że nie było żadnych objawów. Auto jedzie normalnie, nagle gaśnie i jest już nie do odpalenia. Raz się zdarzyło na wyjeździe na spacer do lasu, drugi raz na dzień przed wyjazdem za granicę. No ludzie, przecież tak nie można funkcjonować. Ja nie mogę się denerwować, czy za 300 metrów nie czeka mnie laweta nagle. Masakra jakaś. Koszt jednej pompki wyszedł 2300 pln + wymiana, wszystko w ASO. Do trzech razy sztuka ...... nie zamierzamy czekać.

Czy np w Golfie/Leonie BXE też można się spodziewać takich niespodzianek? Przebieg 81 000 km.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez exb » 30 stycznia 2011, 23:00

rob555 ja tam chłopaków z ECUProject nie będę winił za padnięte pompki. Do programu trzeba "dorosnąć" i mieć pojęcie co się chce zrobić. Chociaż jak padną pewnie do nich się zwrócę z hasłem "help" :D bo u mnie w okolicy nikt tematu nie ogarnia.

Kupując TDI liczyłem sie z tymi nieszczęsnymi pompkami ale tak naprawdę to na rynku nie było nic takiego w tych pieniądzach co spełniałoby moje oczekiwania (mocne i dobrze wyposażone tdi) i byłoby w miarę nowe... (ten jest z 2008r). Obejrzałem kilka innych tdi i albo walone albo głowica do roboty. W desperacji szukałem nawet starszej ale pewnej A4 (130KM) ale przebiegi miały już pod 200k (i nie wiadomo ile zbite) o wyposażeniu w postaci korbek z tyłu :hahaha: nie chce wspominać... Toledo 1M które sprzedałem miało 213k i lepsze wyposażenie więc zamieniłbym siekierkę na kijek.

Niestety ale Cupry 1P bym nie utrzymał (spalanie)... poza tym jestem "fanem" traktorów :D
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez rob555 » 31 stycznia 2011, 10:08

EXB absiolutnie nie winie chlopakow z ECUproject. Wrecz im wspolczuje bo czasem mimo akrobacji w sofcie wyniki wychodza srednie a w koncu za to sie nam placi,

Po prostu luzna dygresje wrzucilem na temat wspolczesnych TDI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez exb » 31 stycznia 2011, 11:52

wiem, że była to luźna dygresja. Chodziło mi o tą sytuacje, że nieświadomi awaryjności użytkownicy nowych TDI po programach jak doświadcza padniętej pompki mają pretensje do tunerów w myśl zasady "jak trwoga to do... tunera" :).

Wiem też, że tak jak piszesz akrobacje były niezłe i chcieli zrobić jak najlepiej i za to jestem im wdzięczny, bo podejście do sprawy było jak najbardziej profi, a warunki były wręcz polowe ze względu na trwające przygotowania do remontu ;)

Pozostaje się tylko modlić o to aby pompki nie padły :D
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez niq » 31 stycznia 2011, 15:13

exb napisał(a):Niestety ale Cupry 1P bym nie utrzymał (spalanie)... poza tym jestem "fanem" traktorów :D

Nie jest tak źle ze spalaniem
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez bvw08 » 1 lutego 2011, 13:06

dokładnie tak jak mówisz skoro 2.0 tdi pali po mieście 9-12l ropki a taki tfsi 10,5-13,5l to co to za różnica?
prawie 400Nm robi swoje :))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bvw08
Sport
Sport
 
Posty: 209
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:22
Lokalizacja: śląsk
Auto: ARL+

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez exb » 1 lutego 2011, 13:29

ja tam 10l jeszcze nie przekroczyłem. Żeby spalił 12 to trzeba, by go mocno gnieść, a analogicznie gnieciona Cupra nie spali 13l.
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez sat666 » 1 lutego 2011, 13:43

bvw08 napisał(a):dokładnie tak jak mówisz skoro 2.0 tdi pali po mieście 9-12l ropki a taki tfsi 10,5-13,5l to co to za różnica?


Ma ktos na to jakies wiarygodne dane?

11-12l/100km dla 2.0tdi w korkach w duzym miescie to norma na trasach ~10km, ale 2.0 tfsi spali wtedy 15-16 a nie 13...

s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez niq » 1 lutego 2011, 15:49

sat666 napisał(a): 2.0 tfsi spali wtedy 15-16 a nie 13...


zależy jak operujesz gazem :ok:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez sat666 » 1 lutego 2011, 16:13

niq napisał(a): zależy jak operujesz gazem :ok:


Jak porownujemy dwa silniki musimy uznac, ze gazem operujemy podobnie.

Pewnie da sie zrobic 7l w 2.0tfsi i 12l w 2.0tdi, tylko drugi motor odpowiednio bedzie palil 5.5 i 16.

Moim zdaniem tfsi pali 25-30% wiecej, i wcale nie sa to jakies mega roznice w kosztach, tylko opowiesci o "prawie" takim spalaniu nie wydaja sie prawdziwe.

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez niq » 1 lutego 2011, 16:39

No tak spalanie spalaniem, ale moc też inna :okulary:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez sat666 » 1 lutego 2011, 16:48

niq napisał(a):No tak spalanie spalaniem, ale moc też inna :okulary:


Dobra uwzgledniajac roznice w mocy i dane z postu troche wyzej zostalem przekonany, ze spalanie jest takie samo ;).

EOT

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez bvw08 » 2 lutego 2011, 16:19

Takie gadanie nie ma sensu bo wiadomo że jak będziemy cuprę gonic to spalanie może dobijać po mieście do 20l ale kto jest aż takim psychopatą? po mieście parę sec i mamy 200 na liczniku. Potrzeba by 2 autka, tdi a za nim cupra i na miasto. Tdi do oporu gaz a cupra wiadomo za nim to tak na pół gwizdka i jaka będzie różnica.Dla mnie nowe 2.0 tdi nie istnieją tylko dobre sprawdzone 1.9tdi albo tfsi
prawie 400Nm robi swoje :))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bvw08
Sport
Sport
 
Posty: 209
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:22
Lokalizacja: śląsk
Auto: ARL+

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez sat666 » 2 lutego 2011, 18:11

bvw08 napisał(a):Takie gadanie nie ma sensu


Trudno sie nie zgodzic.

bvw08 napisał(a):Potrzeba by 2 autka, tdi a za nim cupra i na miasto. Tdi do oporu gaz a cupra wiadomo za nim to tak na pół gwizdka i jaka będzie różnica.


Najlepiej poczekac na wynik takiego eksperymentu (fr vs fr), bo podawanie wartosci z sufitu nigdzie nie prowadzi (poza poprawa nastroju wlascicieli tego czy innego silnika).

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez konstant » 3 lutego 2011, 10:06

bvw08 napisał(a):Dla mnie nowe 2.0 tdi nie istnieją tylko dobre sprawdzone 1.9tdi albo tfsi


No akurat TDI CR są rownie dobre co 1.9 8V.
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez willhaven » 3 lutego 2011, 12:58

konstant napisał(a):
bvw08 napisał(a):Dla mnie nowe 2.0 tdi nie istnieją tylko dobre sprawdzone 1.9tdi albo tfsi


No akurat TDI CR są rownie dobre co 1.9 8V.


a jest ktoś na forum kto zrobił przynajmniej 90000 km przebiegu CR'em i może coś powiedzieć na ten temat? bo ja nie zauważyłem...
w polskim wydaniu TopGear testowali Exeo 2.0 tdi 140km cr (plus program) ale tam chyba zrobili tylko 50-60tysi a napisać to oni sobie mogą co chcą w sumie

jak kupowałem auto w 2007roku to byłem nieświadom ,ze mogą wystąpić problemy z wtryskami...

tak samo z CR'em mogą wyjść jakieś "kwiatki"...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez rob555 » 3 lutego 2011, 13:51

Nie mam zdania jesli chodzi o CR...to jeszcze tylko do ASO jezdzi.
Okaze sie za kilka lat. Tak czy siak w konkurencji ze starymi 1.9tdi odpada chociazby ze wzgledu na ekologie czyli DPF.
Jezdzic jak idiota w kolo domu by wypalic filtr (jak ktos duzo w korkach stoi) za moje pieniadze (paliwo) i tracic czas bo tak jest ekologiczniej....
Nieeeee
Paranoja
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez bvw08 » 3 lutego 2011, 15:05

A od którego roku wprowadzono CR 2009? i czy były równolegle oferowane CR i PD ?
prawie 400Nm robi swoje :))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bvw08
Sport
Sport
 
Posty: 209
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:22
Lokalizacja: śląsk
Auto: ARL+

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez noktoto » 3 lutego 2011, 16:14

W Leonie CR się w 2009 pojawiły dopiero. Najpierw FR, potem stopniowo reszta. Inne VAGi wcześniej takie silniki miały (tak od przełomu 2007-2008 chyba).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez Andre » 4 lutego 2011, 13:36

nie wiem jak to ludzie robia ze tdi pali w miescie 12l (chyba but w podloge ile sie da), bo ja wiecej jak 9.5 nigdy nie zobaczylem , aktualnie 8-8.5 , z filtrem zadnych problemow ,potrafie go wypalic podczas zwyklej jazdy po miescie bez zbednych km, ale co tam chcialbym kiedys cupre ale wiem ze z paliwkeim bedzie gorzej ,moze kiedys ;) program zrobiony i jakos to sie odpycha , wczoraj zalamalem lekko kierownika insygni 2.0t ;)
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez sat666 » 4 lutego 2011, 15:10

Andre napisał(a):nie wiem jak to ludzie robia ze tdi pali w miescie 12l (chyba but w podloge ile sie da), bo ja wiecej jak 9.5 nigdy nie zobaczylem , aktualnie 8-8.5


But czy nie wiele sie nie zmienia, bo glowna sprawa to poziom zakorkowania ja mam od 10 do 12l 2x kazdego dnia (kilkanascie swiatel przez 10km).

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez stefdeath » 4 lutego 2011, 16:29

Nie ma co porównywać benzyny i diesla. Mam porównanie bo przesiadłem się z arla po programie na 2,0 tfsi po programie. W tych samych warunkach na trasie 100km przejeżdżałem tdi za ok 25zł teraz 45zł.
W mieście różnica jest jeszcze większa. Oprócz spalania wyższego o około 3 litry przy normalnej jeździe trzeba doliczyć koszt paliwa - do tfsi trzeba lać pb98 które jest droższe o około 40gr. Przy upalaniu te różnice będą odpowiednio większe. Jednak jak na turbo benzynę i swoja moc + osiągi to tfsi pali bardzo mało i da się nim jeździć w miarę oszczędnie.
Zobacz Profil
stefdeath
Sport
Sport
 
Posty: 596
Dołączył(a): 5 października 2007, 09:12
Lokalizacja: warszawa
Region: mazowieckie
Auto: CJSA
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez gajdar » 4 lutego 2011, 21:12

stefdeath napisał(a):W tych samych warunkach na trasie 100km przejeżdżałem tdi za ok 25zł teraz 45zł.


ja mam podobne obserwacje.Przesiadłem sie z 1.8T na 2.0TDI (8V) i zamiast 50 zł na 100km mam teraz 30 zł na 100km w dokładnie tych samych warunkach
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez Piotrek_tdi » 4 lutego 2011, 21:30

2.0 tdi jakiego by zasilania nie miał to i tak jest to niedopracowany motor,pompki padają po 80 tyś km ( auto salon pl,dbane i serwisowane od a do z ) Ostatnio był w serwisie passat BMNik po 95 tyś km facet wymieniał komplet piezo a po 5 tyś walneła głowica.... porażka i tyle...Sam teraz przesiadam się na 2.0 tfsi mimo że pewnie będę na początku narzekał na spalanie po mocnym dieslu który potrafił jednak być oszczędny ( lub nie ;) ) jak chciał
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] exb Leon FR BMN

Postprzez niq » 4 lutego 2011, 22:25

Piotrek_tdi napisał(a):Sam teraz przesiadam się na 2.0 tfsi mimo że pewnie będę na początku narzekał na spalanie


Myślę, że nie będzie źle :ok: Zrobiłem spory przebieg i nie wymieniłem nic (prócz eksploatacji i programu), wszystko śmiga :P
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Następna strona

Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość