Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior


piwoman napisał(a):Jakie szklanki kupic? z INA widzialem po 85pln sztuka (jest 8 tak?),
Sammael napisał(a):3 razy numer, żebyś dostał do PDeka, bo się mylą i sprzedają do VP, które są inne i rozlatują się przy pierwszym zakręceniu rozrusznikiem.

sleeper napisał(a):z tego co wiem przy wyjmowaniu wałka zalecana jest wymiana jego uszczelnienia





lukaszlsw napisał(a): w 2.0 siedzą pompki AL?






piwoman napisał(a):czy cos jeszcze nalezy zrobic przy wymianie wałka?
piwoman napisał(a):+ do tego bede szukal szklanek i panewek.
Prozaq napisał(a):Nie prawda,nic złego się z nimi nie dzieje,a są po ok.30zł sztuka.Sam znam auto,które przelatało na nich ponad 50tys km i jest cichutko jak w serii.

Marcin_TDI napisał(a):nie chce mi sie wierzyc w to !


Sammael napisał(a):Wszystkie głowice(gołe) są takie same, z tego co pamiętam

[/quote]piwoman napisał(a):Czy ktos ma sprawdzone zrodlo gdzie moge znalezc popychacze hydrauliczne INY?

Artiks napisał(a):Zasadnicze różnice przy doborze szklanek w VP http://motofocus.pl/nowosci/2195/wazna- ... zy-zaworow
Sammael napisał(a):Artiks napisał(a):Zasadnicze różnice przy doborze szklanek w VP http://motofocus.pl/nowosci/2195/wazna- ... zy-zaworow
pamiętam jak się ktoś ze mną kłócił, że żadnej róznicy nie ma

Sammael napisał(a):pamiętam jak się ktoś ze mną kłócił, że żadnej róznicy nie ma






A możliwe, jak najbardziej. Po numerze widzę, że mam przynajmniej prawidłowe szklankileem napisał(a):Artiks, Do AJMa (420 0102 10) idą inne szklanki niż do ARLa (420 0209 10) i cena też się sporo różnią

Prozaq napisał(a): przyczyna wycierania się krzywek na wałku rozrządu

marcus415 napisał(a):6 przyczyna- wada konstrukcyjna silnika










lukaszlsw napisał(a):czy tylko któraś krzywka

siwy77 napisał(a):Jeśli można spytać, jest jakaś różnica jeśli wytrze się tylko jedna krzywka? Bo niestety ja mam wytartą tylko jedną.
chłopie nie opowiadaj bzdur. Wsio zależy od stylu jazdy i oleju. To, że Tobie się wytarł przy 140 nie znaczy że każdy będzie miał ten problem. Weź pod uwagę że remontowałeś dół silnika z powodu zuzycia więc co się dziwisz że masz zryty wałek? Albo masz przelot z 300tysi albo ktoś go nie oszczędzał i zajechał motorownie. No ale jak sie kupuję FR za 2x...florek napisał(a):Mam 142tys więc to już czas pewnie, często 110-150tys padają one przy ARL oczywiście.

Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości