Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Detailing

Profesjonalne czyszczenie auta, autokosmetyki, auto-detailing

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Detailing

Postprzez biuck » 30 września 2011, 20:05

Nie wiedziałem że są specjalne woski do włoskich aut :o
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
biuck
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 20 listopada 2010, 22:33
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Auto: Leon

Reklama

Re: Detailing

Postprzez Evo » 1 października 2011, 09:14

Do włoskich, japońskich, Porsche, skandynawskich, Jaguarów , BMW ,Lexusów...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez vti81 » 1 października 2011, 10:24

biuck napisał(a):Nie wiedziałem że są specjalne woski do włoskich aut



Są też takie o których można pomarzyć.... :okulary:

Zwie się to Royale, Zymol Royale :x :yes:
Car Detailing
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
vti81
www.shiningcar.pl
 
Posty: 299
Dołączył(a): 1 listopada 2006, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Auto: sDI

Re: Detailing

Postprzez Sony » 1 października 2011, 10:31

Faktycznie można pomarzyć -> Około 40 tys. takie cudo jak Zymol Royale :o :kreci:
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sony
Sport
Sport
 
Posty: 476
Dołączył(a): 22 marca 2009, 14:38
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Region: łódzkie
Auto: Toledo II
Silnik: ASV 1.9

Re: Detailing

Postprzez jamallorock » 1 października 2011, 11:27

Sony napisał(a):Faktycznie można pomarzyć -> Około 40 tys. takie cudo jak Zymol Royale :o :kreci:


podobno zymol daje dożywotnie zapasy na ten wosk to prawda?
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Detailing

Postprzez vti81 » 1 października 2011, 13:48

jamallorock napisał(a):podobno zymol daje dożywotnie zapasy na ten wosk to prawda?


Z tego co mi wiadomo to jest to prawda :- )
Car Detailing
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
vti81
www.shiningcar.pl
 
Posty: 299
Dołączył(a): 1 listopada 2006, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Auto: sDI

Re: Detailing

Postprzez Evo » 1 października 2011, 13:52

Uzupełnienie wosku wraz z transportem to koszt chyba 200 albo 300 funtów, nie pamiętam już. Mnie ani Royal, ani Vintage jakoś na kolana nie rzucił, a już napewno nie jeśli weźmiemy pod uwagę cene.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez jamallorock » 1 października 2011, 16:24

Evo, są droższe w tym sensie ?
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Detailing

Postprzez Evo » 1 października 2011, 16:36

Nie za bardzo zrozumiałem ? ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez jamallorock » 1 października 2011, 16:50

Evo napisał(a):Nie za bardzo zrozumiałem ? ;)


rozumiem , że nie powalił Cię na kolana ceną. Czyli wnioskuję , że są droższe tak?
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Detailing

Postprzez Evo » 1 października 2011, 17:19

Nie no , ceną jak najbardziej powala na kolana, ale fakt faktem - są droższe. Mi chodziło o relację cena/jakość, są dużo za drogie jak na to co oferują.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez darek87dz » 1 października 2011, 17:20

Evo chyba raczej chodzi o stosunek cena/jakość :)

[ Dodano: 1 Październik 2011, 18:22 ]
...spóźniłem sie =]
Zobacz Profil
darek87dz
Signo
Signo
 
Posty: 158
Dołączył(a): 29 sierpnia 2010, 15:23
Lokalizacja: śląsk
Auto: seat leon I

Re: Detailing

Postprzez jamallorock » 1 października 2011, 17:31

Evo napisał(a):Nie no , ceną jak najbardziej powala na kolana, ale fakt faktem - są droższe. Mi chodziło o relację cena/jakość, są dużo za drogie jak na to co oferują.


rozumiem :) mógłbyś podać nazwę droższego bo nie dotarłem do takich informacji jeszcze :) pytam czysto z ciekawości
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Detailing

Postprzez Evo » 1 października 2011, 17:56

Zymol Solaris
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez jamallorock » 1 października 2011, 18:04

Evo napisał(a):Zymol Solaris


$30,000 :nauka: Evo zamów ze 3 dla mnie :hahaha: :hahaha: :hahaha:
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Detailing

Postprzez Evo » 1 października 2011, 18:11

Niestety, wszystkie dawno wyprzedane, zrobili tylko 20 ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez wgi » 1 października 2011, 19:53

Evo napisał(a):zrobili tylko 20

25 ;)
http://www.zymol.com/zymolsolaris.aspx
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez Evo » 1 października 2011, 20:06

Wyszło 20...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez Sammael » 1 października 2011, 20:12

reszte ja wziąłem... ma dobry poślizg :hahaha:

sorry nie mogłem się powstrzymać :D
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Detailing

Postprzez Evo » 2 października 2011, 18:54

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez kornat » 2 października 2011, 20:20

Evo, mam dwa pytania
1) Czego odkurzałeś komorę silnika?
2) Czy go już tam nie było czy go wciągnąłeś? :D
Fakt faktem widać klasę auta.
A teraz poważnie, co ile można wykonywać taką korektę lakieru? Bo te hologramy mnie już trafiają a wiadomo, że po jakimś czasie będą znowu, mimo, że myję myjką, gąbką i dwoma wiadrami :)
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: Detailing

Postprzez jamallorock » 2 października 2011, 20:23

Evo, chciałbym się tak nudzić w pracy :) świetna robota jak zawsze. o osiągach auta już nie wspomne :o :o
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Detailing

Postprzez Evo » 2 października 2011, 20:47

co ile można wykonywać taką korektę lakieru?


Przyjmując że grubość lakieru na aucie to ~100-150 um, bezbarwny to połowa tego a przy każdorazowej polerce ściaga się max kilka um mamy odpowiedź ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez jamallorock » 2 października 2011, 21:00

Evo, kolejny będzie ten aston z tyłu ? :))
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Detailing

Postprzez Evo » 2 października 2011, 21:01

Tak jak widać ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez konstant » 7 października 2011, 11:02

Czy ktos jest chetny na kupno wosku Colli 476s w sklepie shiningcar.pl na pół ?
Wychodzi ok. 36zl na łeb.
Kwestia rozdzielenia itd do dogadania.
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Detailing

Postprzez Evo » 9 października 2011, 20:28

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?p=139684#139684

Wybaczcie że znowu link, ale nie mam sił przepisywać tematu ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez AntY » 10 października 2011, 08:57

Evo, nice work.
Mam takie pytanko. Czy jak dostajecie samochod na usługę "full wypas" to trafiaja się wam lakiery z poważniejszymi wadami? Np. odbicia lakieru po kamieniach/drzwiach itp itd. Naprawiacie takie rzeczy czy odsyłacie do lakiernika?
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AntY
Sport
Sport
 
Posty: 247
Dołączył(a): 30 kwietnia 2011, 17:57
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR DSG
Silnik: BWA 2.0

Re: Detailing

Postprzez Evo » 10 października 2011, 09:53

Oczywiście że się trafiają. Takich rzeczy nie robimy, tylko polerka, ew drobne zaprawki , usuwanie obić, wgnieceń zależy już od chęci właściciela.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Evo
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:46
Lokalizacja: warszawa
Auto: Cupra 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez jamallorock » 10 października 2011, 11:47

Jak na 7 miesięcy po korekcie to wyglądał na bardzo zmęczonego.Ładna praca, chodź przyznam , że w 1 dzień to sporo pracy. Jak z trwałością tego wosku?
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Detailing

Postprzez konstant » 3 listopada 2011, 14:03

AG SRP strasznie syfi na bialo uszczelki, czym polecacie je potraktowac aby znowu byly czarne ? Probowalem PG NL, pomaga tylko chwilowo, jak wyschnie to lipa.
Cos niedrogiego.
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Detailing

Postprzez mick » 3 listopada 2011, 16:08

konstant, http://www.excede.pl/flexipads-magiczna ... n-p65.html lub masło orzechowe. Polecane jest na plastki zewnętrzne, ale może na uszczelkach też da rade.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mick
Signo
Signo
 
Posty: 155
Dołączył(a): 7 września 2008, 15:45
Lokalizacja: SKL
Auto: Leon Supercopa

Re: Detailing

Postprzez Tasaq » 3 listopada 2011, 16:48

to co mick napisał powyżej, ale spróbuj również gumką do mazania. Powinno też pomóc.
Zobacz Profil
Tasaq
Signo
Signo
 
Posty: 167
Dołączył(a): 8 lutego 2009, 10:24
Lokalizacja: Poznań
Auto: Fabia F1

Re: Detailing

Postprzez konstant » 6 listopada 2011, 09:46

Czy do 500zl mozna kupic jakas sensowna polerke ? Jesli tak to co mozna polecic ?
Np. Kestrel Das-6 ?
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Detailing

Postprzez jagood » 6 listopada 2011, 10:45

das-6 jest jak najbardziej ok, używam i mogę polecić, jest bardzo bezpieczna dla lakieru bo to jest polerka orbitalno rotacyjna, jak mocniej przyciśniesz do lakieru to polerka zwalnia.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jagood
Sport
Sport
 
Posty: 232
Dołączył(a): 2 września 2009, 15:40
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Jetta
Silnik: BLS 1.9

Re: Detailing

Postprzez Tasaq » 6 listopada 2011, 10:52

konstant napisał(a):Czy do 500zl mozna kupic jakas sensowna polerke ? Jesli tak to co mozna polecic ?
Np. Kestrel Das-6 ?


Musisz sobie najpierw odpowiedzieć czy zamierzasz robić pełną korektę lakieru czy tylko dbać o lakier. Jak dla mnie DA zrobienie pełnej korekty jest zbyt czasochłonne i lepiej kupić rotację. Kestrel, którego podałeś dobry jest do odświeżenia lakieru, nakładania politur itp. ale dla mnie do korekty lakieru warto jednak kupić rotację.
Z takich budżetowych rotacji to Silverline Silverstorm - do kupienia na amazonie w UK za ~40GBP
inną rotacją wartą zainteresowania w tym budżecie są produkty firmy LARE.

Ten budżet to tylko na samą maszynę czy od razu z padami, bp i pastami?
Zobacz Profil
Tasaq
Signo
Signo
 
Posty: 167
Dołączył(a): 8 lutego 2009, 10:24
Lokalizacja: Poznań
Auto: Fabia F1

Re: Detailing

Postprzez konstant » 6 listopada 2011, 11:18

Tasaq napisał(a):
konstant napisał(a):Czy do 500zl mozna kupic jakas sensowna polerke ? Jesli tak to co mozna polecic ?
Np. Kestrel Das-6 ?


Musisz sobie najpierw odpowiedzieć czy zamierzasz robić pełną korektę lakieru czy tylko dbać o lakier. Jak dla mnie DA zrobienie pełnej korekty jest zbyt czasochłonne i lepiej kupić rotację. Kestrel, którego podałeś dobry jest do odświeżenia lakieru, nakładania politur itp. ale dla mnie do korekty lakieru warto jednak kupić rotację.
Z takich budżetowych rotacji to Silverline Silverstorm - do kupienia na amazonie w UK za ~40GBP
inną rotacją wartą zainteresowania w tym budżecie są produkty firmy LARE.

Ten budżet to tylko na samą maszynę czy od razu z padami, bp i pastami?



Ogolnie rzecz biorac chce zrobic korekte na 9 letnim lakierze bo mam pelno swirli itd.
Wpladlem na pomysl zeby zamiast oddawac gdzies auto zrobic to samemu.
Co do budzetu - hmm wole dac mniej niz wiecej, tymbardziej, ze nigdy nie mialem do czynienia z polerka.

W takim razie co w miare taniego mozna polecic z padow, bp i past?
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Detailing

Postprzez celinskip » 6 listopada 2011, 12:40

Ogolnie Kolego warto odwiedzic i poczytac forum kosmetykaaut. Tak na szybko i tanio mozesz kupic wlasnie polerke silverline do takego bp (czyli talerz mocujacy do padow-gabek) np. od flexipads. Do tego musisz dobrac pady. Flexipad, urban, 3m, masz tego od groma. Ja kupilem 3 rodzaje od flexipads i jestem zadowlony. Potem musisz sie zdecydowac na system past. Z tego co zdazylem zaobserwowac wybor glownie pada na menzerne lub 3m. Ja Ci polecam menzerne fg500 i do tego ff3000 i mysle ze to na poczatek powinno wystarczyc. Jednak musisz sporo poczytac o przygotowaniu lakieru do polerowania i o samym polerowaniu. Powodzenia :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
celinskip
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 22:29
Lokalizacja: Lublin
Auto: Leon Cupra
Silnik: CJXA 2.0

Re: Detailing

Postprzez JayZ » 6 listopada 2011, 14:31

konstant napisał(a):Czy do 500zl mozna kupic jakas sensowna polerke ? Jesli tak to co mozna polecic ?
Np. Kestrel Das-6 ?

Konstant, http://www.mrcleaner.pl/kestrel-sim-180-rotacyjna-maszyna-polerska-p1097.html
Zobacz Profil
JayZ
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 20 lipca 2007, 12:45
Lokalizacja: Południe: Krk-Kato
Auto: Ford TDCi
Silnik: turbo diesel inny

Re: Detailing

Postprzez bubolak » 6 listopada 2011, 15:43

Pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić to przeczytać poradnik dotyczący polerki obrotowej: http://www.detailer.pl/blog/2011/01/pol ... ing-world/ . Ewentualnie do orbitalnej (też na blogu detailer.pl). Tam jest cała teoria dotycząca polerowania. Lekturę forum KA też polecam. Bardzo ważne jest dobre przygotowanie lakieru.
Jeśli nie miałeś w rękach polerki, to radze Ci znaleźć jakieś stare, niewiele warte auto do testów i prób (lepiej zniszczyć stare auto, niż Leona)
Co do bp to flexipads daje radę, pady możesz śmiało kupić ABW. Na pierwszy raz są akurat: tanie i dobre. Jeśli chodzi o pasty raczej stawiałbym na Menzerne, bo system 3m nie dość, że jest 3 etapowy, to oferuje tylko duże opakowania (menzerna ma po 250ml).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bubolak
Sport
Sport
 
Posty: 529
Dołączył(a): 20 marca 2009, 14:43
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Cupra
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez wgi » 6 listopada 2011, 16:03

bubolak napisał(a):radze Ci znaleźć jakieś stare, niewiele warte auto do testów i prób


albo błotnik, maskę ze szrotu
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez AdamTower » 8 listopada 2011, 12:18

Dawno mnie nie było :mrgreen:
Pochwalę się przygotowaniem przed zimą.
1. Dokładne mycie przy użyciu APC Megsa i szamponu Dodo Juice BTBM
2. Glinka Bilt Hamber Soft
3. Korekta przy użyciu maszyny DAS 6 i Ultimate Compound i padów średniej twardości Lake Country CCS, następnie wykończenie przy pomocy pasty PoorBoys SSR1
4. Użycie IPA
5. Cleaner PoorBoys Proffesional Polish z uzyciem DAS 6
6. No i wisienka na torcie - cleaner Duragloss Bonding Agent #601 który idealnie przygotowuje powierzchnię pod sealant Duragloss'a pozwalając na położenie drugiej warstwy w krótkim odstępie czasu i przedłuża jego żywotność.
7. 2 warstwy sealanta DURAGLOSS #111 - rewelacyjny wosk syntetyczny, idealny na zimę.
Jestem zachwycony środkami Duragloss'a. Wcześniej używałem popularnych wosków Megs'a #16 i Finish Kare 1000P, ale teraz mogę powiedzieć, że DG bije je na głowę. Bardzo łatwo się aplikuje, bardzo łatwo ściera, nie brudzi plastików i uszczelek. Lakier jest bardzo śliski, w porównaniu do poprzednich wosków o wiele słabiej łapie kurz, rewelacyjnie się myje.
Zdjęć brak:) nie było czasu i siły. Łącznie ok 16h pracy. Mam nadzieję, że ochrona wytrzyma całą zimę :aniol:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez venom171 » 8 listopada 2011, 19:50

AdamTower napisał(a):Dawno mnie nie było :mrgreen:
Pochwalę się przygotowaniem przed zimą.
1. Dokładne mycie przy użyciu APC Megsa i szamponu Dodo Juice BTBM
2. Glinka Bilt Hamber Soft
3. Korekta przy użyciu maszyny DAS 6 i Ultimate Compound i padów średniej twardości Lake Country CCS, następnie wykończenie przy pomocy pasty PoorBoys SSR1
4. Użycie IPA
5. Cleaner PoorBoys Proffesional Polish z uzyciem DAS 6
6. No i wisienka na torcie - cleaner Duragloss Bonding Agent #601 który idealnie przygotowuje powierzchnię pod sealant Duragloss'a pozwalając na położenie drugiej warstwy w krótkim odstępie czasu i przedłuża jego żywotność.
7. 2 warstwy sealanta DURAGLOSS #111 - rewelacyjny wosk syntetyczny, idealny na zimę.
Jestem zachwycony środkami Duragloss'a. Wcześniej używałem popularnych wosków Megs'a #16 i Finish Kare 1000P, ale teraz mogę powiedzieć, że DG bije je na głowę. Bardzo łatwo się aplikuje, bardzo łatwo ściera, nie brudzi plastików i uszczelek. Lakier jest bardzo śliski, w porównaniu do poprzednich wosków o wiele słabiej łapie kurz, rewelacyjnie się myje.
Zdjęć brak:) nie było czasu i siły. Łącznie ok 16h pracy. Mam nadzieję, że ochrona wytrzyma całą zimę :aniol:


Potwierdzam skuteczność wosku duragloss 111, sam go używałem i bylem bardzo zadowolony. Łatwość w aplikacji i scieraniu jest największym atutem tego sealanta zaraz po skuteczności jego działania. Co do łapania kurzu i "chwytania" zabrudzeń przez lakier rownież zgadzam sie z przed mówcą. Polecam z czystym sumieniem D111. :)
Był Seat Leon 1.8 20 V 125 KM
Był Seat Leon 1.9 TDI ARL 180 KM
Było Audi A4 2.0 T 4x4 BWE 200 KM
Był Opel Vectra C FL 1.9 CDTI 120KM
Jest - A4 B6 Avant 1.9TDI AVF Sline 131KM
Zobacz Profil
venom171
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 905
Dołączył(a): 5 maja 2008, 17:06
Lokalizacja: Silesia
Region: śląskie
Auto: S2 OFL RS
Silnik: CHPA 1.4

Re: Detailing

Postprzez vti81 » 8 listopada 2011, 20:25

Sto jedenastka sto jedenastką, ale co Wam powiem, sto piąteczka i Track Claw robią już mega dobrą robotę :D
Car Detailing
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
vti81
www.shiningcar.pl
 
Posty: 299
Dołączył(a): 1 listopada 2006, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Auto: sDI

Re: Detailing

Postprzez neostar » 8 listopada 2011, 20:55

Również mogę polecić #601 + #105. marketowe produkty chowają się bardzo głęboko. :-)
a Twój kot jak reaguje po zobaczeniu blasku Twojego auta?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
neostar
Sport
Sport
 
Posty: 250
Dołączył(a): 6 czerwca 2010, 13:35
Lokalizacja: Okolice Płocka
Auto: Toledo II

Re: Detailing

Postprzez AdamTower » 8 listopada 2011, 21:13

vti81 napisał(a):Track Claw robią już mega dobrą robotę :D

słyszałem :) pewnie latem przetestuję :mrgreen: - w tej klasie cenowej produktów według mnie Duragloss rządzi.

BTW, jakby ktoś chciał coś do skóry, to również skorzystałem z oferty Duragloss, Leather Shampoo #441 rewelacyjny do czyszczenia i Leather Conditioner #221 jako odżywka pięknie zmiekcza skórę i wyciąga naturalny zapach skóry. Polecam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez Sony » 10 listopada 2011, 21:43

Witajcie :)

Chciałbym zabezpieczyć lakier przed zimą, więc w tym celu zakupiłem troszkę preparatów, jednak chciałbym abyście mi doradzili coś niecoś i poprawili gdybym złą kolejność czynności w swoim toku rozumowania przyjął :P

Poczytałem trochę wątek, więc jako tako częściowo o teorię jestem mądrzejszy, jednak serdeczna prośba o porady :)

A więc...

Preparaty, których będę używał:
- szampon Meguiar's Gold Class
- szampon z woskiem Meguiar's Ultimate Wash & Wax
- glinka
- Cleaner ValetPRO Achilles Prep
- IPA
- ACP Nielsen
- wosk Collinite 476s

Ja to wszystko widzę tak:
1. Mycie auta szamponem Meguiar's Ultimate Wash & Wax i wytarcie karoserii mikrofibrą.
2. Glinkowanie suchego już lakieru.
3. APC Nielsen i akcja: czyszczenie zakamarków.
4. Ponowne umycie auta, tym razem Meguiar's Gold Class oraz wytarcie karoserii mikrofibrą.
5. Potraktowanie lakieru cleanerem.
6. Następnie IPA idzie w ruch.
7. Na samym końcu kładę dwie warstwy wosku Collinite.

Czy coś w tej kolejności byście zmienili ?! Mam oczywiście kilka pytań z tymi czynnościami związanych.

ad. 2
W jaki sposób używamy glinki :oops: ? Normalnie jechać nią po karoserii kawałek za kawałkiem :) ?

ad. 3
Tutaj pewnie pędzelek i do przodu ? Będę musiał pewnie pokombinować z proporcjami...

ad. 5
Cleaner z tego co czytałem kładziemy warstwa po warstwie (pasy) "jadąc" po karoserii od góry do dołu, a później ścieramy mikrofibrą ?

ad. 6
Proporcja 50:50 z wodą destylowaną będzie dobrym pomysłem ? Mikrofibrą to nakładać czy może być ściereczka z wiskozy :P ?

ad. 7
Pytanie za 100 punktów: Czy dobrym pomysłem jest nakładanie wosku w temperaturach jakie obecnie panują na dworze czy lepiej nagrzać garaż jakimś grzejnikiem i dopiero działać ?

Dziękuję z góry za odpowiedzi i proszę o wyrozumiałość :P Wy przecież też kiedyś zaczynaliście przygodę z detailingiem :mrgreen:

P.S. Podziękowania dla usera vti81 za porady i preparaty potrzebne do zabawy ;-)
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sony
Sport
Sport
 
Posty: 476
Dołączył(a): 22 marca 2009, 14:38
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Region: łódzkie
Auto: Toledo II
Silnik: ASV 1.9

Re: Detailing

Postprzez jędrek » 10 listopada 2011, 22:12

glinkowac najlepiej na mokrym aucie i najlepiej jakis spryskiwac i pryskac glinkowane miejsce
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: Detailing

Postprzez wgi » 10 listopada 2011, 22:24

na jutjubie wpisz sobie clay i będzie full filmów
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Detailing

Postprzez Sony » 11 listopada 2011, 00:48

jędrek napisał(a):glinkowac najlepiej na mokrym aucie i najlepiej jakis spryskiwac i pryskac glinkowane miejsce
O widzisz, a tego nie wiedziałem :) Dzięki za radę :)

wgi, coś kurde nie widzę nic ciekawego -> http://www.youtube.com/results?search_query=clay&aq=f :-P
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sony
Sport
Sport
 
Posty: 476
Dołączył(a): 22 marca 2009, 14:38
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Region: łódzkie
Auto: Toledo II
Silnik: ASV 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Detailing - auto kosmetyka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron