Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 30 lipca 2011, 12:49

Kupić np. od FK czy innego porównać twardość. Jak coś to priv.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 30 lipca 2011, 18:12

A w ogole jak w leonie wyglada airride.?? warte uwagi czy sobie odpuscic?
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 30 lipca 2011, 21:22

DCA napisał(a):Kupić np. od FK czy innego porównać twardość. Jak coś to priv.


tylko trzeba się liczyć wtedy że będą inne wartości tylnej osi od przedniej, przy sportowym zawieszeniu stosuje się 4 szt takie same.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 31 lipca 2011, 23:52

hehe,

to przyjdz do mnie dam Ci amorek i spreżyne MTS czy KW.

Wiadomo, że zawieszenie KW jest dużo lepsze, ale twardość spreżyny w np. KW V1 jest identyczna co w MTS. Np. Weitec jest bardziej komfortowy ten z serii Hicon.
Seat Leon 1P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 1 sierpnia 2011, 12:39

Czyli warto kupić gwint FK jak się ma ograniczone środki finansowe? Wydaje mi się, że chyba kupie od razu komplet przód i tył tył, bo z czasem tył też się zużyje i trzeba będzie wymienić, a sam tył dostać będzie ciężko.
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 1 sierpnia 2011, 12:44

nie ma problemu z kupieniem później samego tyłu.

Sprężyna FK i MTS jest miękka, z kiepskiego druta.

Jak pisałem wcześniej miałem doczynienia ze wszystkimi zawieszeniami, te MTS i FK widziałem jak ludzie potrafili po 4 miesiącach rozwalać a jeden rekordzista 30 dni i pękła mu sprężyna.

Jeśli chodzi o oszczędności to kup sobie AP 200zł drożej a jakość o wiele lepsza, bądź poszukaj używanego KSport czy Bilstein naprawdę jazda i jakość jest zupełnie inna w porównaniu do tych chińskich MTS i FK.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 2 sierpnia 2011, 09:41

Patrząc po cenach to ten nowy ap kosztuje nie 200 drożej tylko prawie dwa razy tyle ;/ Zamówiłem FK AK Street zobaczymy jak będzie. W sumie też mam założone chyba chińskie i przejeździłem sam dwa lata a jeszcze nie wiem ile czasu wcześniej było na nim jeżdżone, a sprężyny są całe, które mam, więc może się nawet potem ewentualnie przydadzą :)) Do wymiany są tylko amortyzatory na przedzie, ale chyba wymienie od razu całość, a te moje stare będę miał w zapasie. Dzięki za zainteresowanie tematem.
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Toldi » 4 sierpnia 2011, 15:12

A powiedzcie mi jak wyglada sprawa jesli przykładowo chciał bym tył zostawic taki jaki mam, czyli KW -40mm a na przód dac jakis gwint, co by móc regulowac go na wyscigi?
Czy taka kombinacja nie bedzie miała wpływu na jazde i jej komfort oraz bezpieczeństwo?
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
VW Golf 7R400 Tornado Red
Zobacz Profil
Toldi
Stella +
Stella +
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 lutego 2009, 11:41
Lokalizacja: warszawa
Auto: VW Golf 7R400
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 4 sierpnia 2011, 16:40

Nie można tak robić ze względu na bezpieczeństwo, będzie samochód strasznie nie stabilny, powinno się stosować 4 amortyzatory (typowo sportowe) takie same.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 6 sierpnia 2011, 14:11

florek napisał(a):Nie można tak robić ze względu na bezpieczeństwo, będzie samochód strasznie nie stabilny, powinno się stosować 4 amortyzatory (typowo sportowe) takie same.


To jest wizja!

Zawieszenia mają różną sztywność czasami kity są twardsze od gwintów w wersji street...

Ja bym nie generalizował. Jeśli masz uszkodzone spreżyny to po prostu musisz poszukać porównać ich sztywności i coś dobrać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Toldi » 8 sierpnia 2011, 07:28

czyli co, reasumując, lepiej albo całość gwint albo całe zawieszenie obnizajace...?
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
VW Golf 7R400 Tornado Red
Zobacz Profil
Toldi
Stella +
Stella +
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 lutego 2009, 11:41
Lokalizacja: warszawa
Auto: VW Golf 7R400
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 8 sierpnia 2011, 09:23

dokładnie tak, przy sportowym powinno się stosować 4 takie same amorki + sprężyny. Nie wsadzisz na przód Bilstein B4 a na tył B6 bo będzie inna twardość oraz źle będzie się zachowywać pojazd, to tak jak byś jeździł na rozwalonych amorkach z przodu a z tyłu miał dobre - to tak jak na huśtawce.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 8 sierpnia 2011, 23:02

Kolego od kiedy twardość zawieszenia jest zależna od amortyzatorów?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 8 sierpnia 2011, 23:21

DCA, oj jest zależna... w pewnym stopniu... pozatym nie ma takiego pojęcia jak twardość tylko sztywność...
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 9 sierpnia 2011, 11:19

DCA napisał(a):Kolego od kiedy twardość zawieszenia jest zależna od amortyzatorów?


w moim wypowiedzi wcześniejszej zwykłe przejęzyczenie ale nie trzeba tego tak unosić.
bo każdy wie o co chodzi - a chodziło mi o siłę tłumienia amortyzatora.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 13 listopada 2011, 20:37

Koledzy przeczytałem cały temat i zgłupiałem. Jaki ten gwint wybrać? Potrzebuje coś w miarę komfortowego żeby samochód nie był do końca twardy jak beton. Eibach, KW może jeszcze coś innego. Mam teraz same sprężyny eibacha na ori amortyzatorze i jeździ się fajnie ale zaobserwowałem ostatnio ze tylne amortyzatory uległy już całkowitemu zużyciu (tył pracuje na samej sprężynie) i padła decyzja o montażu gwintu. Na wiosnę dojdą prawdopodobnie felgi w 19 calch i przydało by się auto opuścić trochę na glebę.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Sammael » 13 listopada 2011, 20:42

Reasumując:
Mateo napisał(a): gwint

Mateo napisał(a): 19

Mateo napisał(a):miarę komfortowego

jeszcze rozumiem, że masz 1M - ośkę a z tyłu belkę, nie wielowahacz jak 4x4

Frytki do tego?
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 14 listopada 2011, 14:02

każdy gwint będzie twardy chyba że jakieś chińskie badziewie kupisz, wsadź sobie B4 i sprężyny twardsze i będziesz zadowolony.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez noktoto » 14 listopada 2011, 14:16

florek napisał(a):każdy gwint będzie twardy

No szczególnie np. taki KW street comfort :diabel:

florek napisał(a):chyba że jakieś chińskie badziewie kupisz

No tak, te są komfortowe ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 15 listopada 2011, 21:23

Ale jak wertowałem temat to są posty gdzie ludzie wymieniają opinie na temat zawieszenia gwintowanego i sami twierdza ze są twardsze i bardziej komfortowe. Ja wiem że to nie będzie taki komfort jak na sprężynach obniżających ale wiem że są na rynku gwinty z regulacją twardości i tu bym chciał uzyskać opinie. Czy to jest tylko jakiś dodatkowy wynalazek za który trzeba dopłacić a w życiu nic i tak nie wnosi.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Ojciec » 15 listopada 2011, 21:33

Koni ma w swojej ofercie gwinty z regulacją siły tłumienia (twardości). Osobiście mam taki wynalazek i mogę powiedzieć że nie jest to jakiś tam bajer - to na prawdę działa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 16 listopada 2011, 09:15

są z regulacją, Koni sport wprowadził tak zwany street i on rzeczywiście jest miększy i o wiele tańszy, ale to chyba jedyna firma która za dobrą jakość ma komfort bo reszta jak BILSTEIN czy H&R na Bilstein to już jest taczka całkowita i bardziej na spalarnie się nadaję niż na codzienną jazdę ale każdy lubi inaczej.
Zestaw Koni to od 2700 do 3500zł, zestaw amorków B4 i sprężyny EIBACH czy KONI to 1500zł z wymianą, musisz przemyśleć to. Poszperaj na początek na allegro sobie.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mati1906 » 16 listopada 2011, 09:47

Chłopaki potrzebuje jakis dobry gwint do 1m :-D Ksport? :-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mati1906
Signo
Signo
 
Posty: 103
Dołączył(a): 31 marca 2011, 09:46
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 16 listopada 2011, 12:54

KSPORT, KW, BILSTEIN, EIBACH NA BILSTEIN.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mati1906 » 17 listopada 2011, 10:30

florek napisał(a):KSPORT, KW, BILSTEIN, EIBACH NA BILSTEIN.
hmm a które sa najlepsze? przeczytałem ten temat cały ale cieżko mi cos powiedziec na wiosne chce zarzucic fele 17 i troszke go obniżyc co radzicie?? wymienic całosc ? :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mati1906
Signo
Signo
 
Posty: 103
Dołączył(a): 31 marca 2011, 09:46
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 17 listopada 2011, 13:32

ja bym Brał BILSTEIN (na tych amorkach jeździ dużo uczestników rajdów WRC) koszt ok. 7 tys, 32 możliwości ustawienia tłumienia amorka oraz wysokości, jeśli chcesz w kosztach do 4tys to KW jeśli do 3 to KSPORT. Wszystkie firmy są bardzo dobre z tym że BILSTEIN czy KW to są bardzo twarde amorki i widziałem jak nie raz wykrzywiały się kielichy - trzeba je wzmocnić rozpórkami, górna - dolna - tylna, bo inaczej ci buda padnie:) choć wiem że ludzie jeżdżą na KW bez nich, ale jest spore ryzyko wg mnie. Przy takim rozwiązaniu też warto wymienić gumy na polimerowe, krótsze łączniki stabilizatora bo mogą się szybko niszczyć na takim zawieszeniu - to są moje tylko sugestie, jeździłem swojego czasu na subaru imprezie i wiem co się dzieję na takim zawieszeniu na Polskich drogach.

-- 17 lis 2011, o 13:32 --

I zadaj sobie jeszcze pytanie do czego chcesz te zawieszenie - na spalarnie jest za, jeździć na codzień to jednak bym wybrał zwykłe amorki sportowe + sprężyny. Wydać 4tys i tego nie wykorzystywać to tak nie w tą stronę trochę:)
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez grabarz18 » 17 listopada 2011, 13:51

Mati1906 napisał(a):na wiosne chce zarzucic fele 17 i troszke go obniżyc co radzicie??

To nie lepiej w takim razie kupić amory + sprężyny? Zamiast pakować się z kosztami w gwint kup Bielstein B6/B8 + Eibach pro kit i wystarczy :)
Był czarnuch i nie ma czarnucha.
Był żółtek i nie ma żółtka.

Szukasz ubezpieczenia?
Unikaj PTU złodzieja!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grabarz18
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3338
Dołączył(a): 2 czerwca 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław
Auto: Leon 1.9 TDi ARL
Silnik: CJSA 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mati1906 » 18 listopada 2011, 00:04

florek napisał(a):Eibach pro kit
moze masz racje jezdze na codzien wiec mysle ze wystarcza takie :)
grabarz18 napisał(a):
Mati1906 napisał(a):na wiosne chce zarzucic fele 17 i troszke go obniżyc co radzicie??

To nie lepiej w takim razie kupić amory + sprężyny? Zamiast pakować się z kosztami w gwint kup Bielstein B6/B8 + Eibach pro kit i wystarczy :)
hmm a co oznacza ten skrót b6/b8 wogóle jakie koszta tych amorow i sprezyn co napisałes? :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mati1906
Signo
Signo
 
Posty: 103
Dołączył(a): 31 marca 2011, 09:46
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 18 listopada 2011, 08:49

BILSTEIN B6/B8 koszt ok - 2tys można znaleźć taniej, proponuję B8 bo B6 podnosi pojazd - są bardzo twarde amorki, jeśli chcesz taniej to KONI SPORT - ok. 2000tys już ze sprężynami, nie kupuj tylko WEITEC bo to syf jest, bardzo miękkie i wadliwe, kupiłem raz sprężyny odesłałem, kupiłem amorki odesłałem bo pukały może mój nie fart. Ja polecam jeśli ma być asertywnie do twojej jazdy, Koni Sport na sprężynach H&R bądź Koni. Ale jeśli masz już EIBACH to tylko kup sobie amorki bo szkoda kasy ładować dwa razy za to samo.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mati1906 » 18 listopada 2011, 09:50

florek napisał(a):BILSTEIN B6/B8 koszt ok - 2tys można znaleźć taniej, proponuję B8 bo B6 podnosi pojazd - są bardzo twarde amorki, jeśli chcesz taniej to KONI SPORT - ok. 2000tys już ze sprężynami, nie kupuj tylko WEITEC bo to syf jest, bardzo miękkie i wadliwe, kupiłem raz sprężyny odesłałem, kupiłem amorki odesłałem bo pukały może mój nie fart. Ja polecam jeśli ma być asertywnie do twojej jazdy, Koni Sport na sprężynach H&R bądź Koni. Ale jeśli masz już EIBACH to tylko kup sobie amorki bo szkoda kasy ładować dwa razy za to samo.

jakies linki bys zapodał? na KOni sport?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mati1906
Signo
Signo
 
Posty: 103
Dołączył(a): 31 marca 2011, 09:46
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 18 listopada 2011, 10:08

http://moto.allegro.pl/koni-amortyzator ... 09826.html

http://moto.allegro.pl/koni-sport-1130- ... 04221.html

Coś takiego, ja zawsze na allegro znajdowałem części tego typu, od tego drugiego linka już nie raz kupowałem i byłem zadowolony, jeszcze jest potężna firma w Otwocku pod Warszawą.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez grabarz18 » 18 listopada 2011, 12:40

Mati1906, Bielstein B6 i B8 to dwa modele do obniżonych zawieszeń, z tym, że B8 ma o ile pamiętam skrócony skok i lepiej pracuje ze sprężynami obniżającymi, ale jest też droższy od B6 (które też sobie z EIBACHami poradzi). Ja osobiście mam u siebie B8 i jest twardo.
Był czarnuch i nie ma czarnucha.
Był żółtek i nie ma żółtka.

Szukasz ubezpieczenia?
Unikaj PTU złodzieja!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grabarz18
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3338
Dołączył(a): 2 czerwca 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław
Auto: Leon 1.9 TDi ARL
Silnik: CJSA 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mati1906 » 18 listopada 2011, 16:23

florek napisał(a):http://moto.allegro.pl/koni-amortyzatory-zolte-tyl-leon-cupra-fr-tdi-1-8t-i1904809826.html

http://moto.allegro.pl/koni-sport-1130- ... 04221.html

Coś takiego, ja zawsze na allegro znajdowałem części tego typu, od tego drugiego linka już nie raz kupowałem i byłem zadowolony, jeszcze jest potężna firma w Otwocku pod Warszawą.

hmm a ten drugi link to same amortyzatory ?:P
grabarz18 napisał(a):Mati1906, Bielstein B6 i B8 to dwa modele do obniżonych zawieszeń, z tym, że B8 ma o ile pamiętam skrócony skok i lepiej pracuje ze sprężynami obniżającymi, ale jest też droższy od B6 (które też sobie z EIBACHami poradzi). Ja osobiście mam u siebie B8 i jest twardo.
ok dzieki juz cos wiecej wiem to które polecasz b6 zapewne tak?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mati1906
Signo
Signo
 
Posty: 103
Dołączył(a): 31 marca 2011, 09:46
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Sammael » 18 listopada 2011, 16:33

optymalnie B6 do -25 od serii.
Więcej, wybierz raczej b8. B6 mogą wylać.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 18 listopada 2011, 17:37

ja też bardziej polecam B8 tylko do tanich nie należą co już wiesz:)
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mati1906 » 18 listopada 2011, 21:35

florek napisał(a):ja też bardziej polecam B8 tylko do tanich nie należą co już wiesz:)
nio tak niestety samochód to skarbonka bez dna ale oczy cieszy dzieki za porade :-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mati1906
Signo
Signo
 
Posty: 103
Dołączył(a): 31 marca 2011, 09:46
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mi3cznikowski » 29 listopada 2011, 19:38

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mi3cznikowski
Stella
Stella
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 października 2011, 09:51
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Leoś

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez smoky7 » 29 listopada 2011, 19:42

cena z kosmosu
Nie czas na płacz i zgrzyt zębów trzeba znów ciąć metal i krzesać iskry.
Zobacz Profil
smoky7
Sport
Sport
 
Posty: 288
Dołączył(a): 22 listopada 2005, 18:40
Lokalizacja: Poznań/Śrem
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 29 listopada 2011, 20:12

Dzwoniłem kiedyś do gościa odnośnie tego zawieszenia i pytałem o nie i o ta wygórowaną cenę. Odpowiedział mi że cena dlatego taka bo zawieszenie jest jak nówka. Pffffffffff widać po zdjęciach. Podziękowałem i się odłączyłem. Nawet nie chciałem negocjować bo i tak by nie opuścił 1000 zł.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mi3cznikowski » 29 listopada 2011, 21:28

Właśnie widać po wyglądzie że nie jest w super stanie :|
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mi3cznikowski
Stella
Stella
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 października 2011, 09:51
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Leoś

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 24 lutego 2012, 09:06

Koledzy tak na szybko co sądzicie na temat zawieszenia gwintowanego KW V1 INOX ? Twardo domyślam się że na pewno będzie nawet bardzo. A jak z wytrzymałością takiego zawieszenia? I czy cena 1800 pln za używane zawieszenie ale w idealnym stanie przywiezione z Niemiec, nie użytkowane na polskich drogach to dobra cena czy szukać dalej?
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 24 lutego 2012, 09:18

KW jest bardzo dobrą firmą, cholernie twardą, nowy ponad 3600zł, jak masz pewność do tego zawieszenia używanego to kupuj, podali tobie wydruk zużycia amortyzatorów, taki jaki się robi na przeglądzie?.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 24 lutego 2012, 09:22

Nie nic takiego nie mam tylko wgląd do zdjęć jak wygląda. Martwi mnie właśnie jego twardość. Nie wiem jak to się będzie spisywało przy codziennej jeździe a mam w planie jeszcze dać koło w 19 calach. Chyba że trzeba będzie pomyśleć o przysłowiowym dupowozie na codzień.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 24 lutego 2012, 09:37

słuchaj jak nie masz potwierdzenia ich sprawności to nie kupuj, nie wiadomo w jakim stanie są. Jak swoje umyjesz też będą ładnie wyglądać. Są zwolennicy i przeciwnicy kwestia gustu, jak dla mnie gwint nie nadaję się do codziennej jazdy ale znajdziesz tutaj różne opinie. Jak już masz gwint kupować to z regulacją twardości tylko żadnej chińszczyzny bo to mija się z celem.
Możesz też pomyśleć o amorach sportowych za dwa tysiące to kupisz porządnej marki już, B8, B6, KONI SPORT, dobrze by było jeszcze sprężyny kupić ale i tak będzie już dobrze, co do sprężyn to EIBACH, KONI, H&R.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 24 lutego 2012, 13:36

Mam właśnie teraz zestaw na samochodzie ze sprężynami eibacha i jestem niesamowicie zadowolony ale na lato planuje zmianę z 18 na 19 cali i nie wiem czy wtedy sama sprężyna się sprawdzi. Jak to będzie wyglądać.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 24 lutego 2012, 14:26

a jakie masz amortyzatory, przy 19 zastosujesz niższy profil i powinno być git.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 24 lutego 2012, 14:36

Amortyzatory są seryjne i jak na razie sprawują się bardzo dobrze. Byłem przed zimą na stacji diagnostycznej bo co do ich sprawności miałem zastrzeżenia ale badanie wyszło dobrze: przód 73% a tył 78% i zmiana amorów jeszcze poczeka. Co do profilu to pewnie wjadą opony 235/35 albo 225/35.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 24 lutego 2012, 15:16

to spokojnie, jedyne to bym się zastanowił u ciebie na amortyzatorami sportowymi tylko. Nie będzie tobie aż tak nurkował :-D
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 24 lutego 2012, 16:07

Jeśli chodzi o amortyzatory to jak tylko zauważę że coś jest nie tak to od razu kierunek Agin i wybór KYB Ultra SN.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez wojtekk » 7 kwietnia 2012, 12:05

Witam mam pytanie, podejdzie felga o parametrach ET30 8,5 szerokosci 18 " do gwintowanego zawieszenia czy bedzie cos obcierac? a jak ma sie gwint do seryjnych alufelg ? pasuje wszystko nic nie obciera?
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wojtekk
Sport
Sport
 
Posty: 439
Dołączył(a): 6 grudnia 2010, 19:47
Lokalizacja: Środa Śląska
Auto: leon ASV

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości