Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Kluczyk ??

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Kluczyk ??

Postprzez chlorek » 27 października 2011, 10:45

może trzeba nastroić tylko kluczyk i wymienić baterię.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Kluczyk ??

Postprzez bono » 27 października 2011, 10:47

oskar84 napisał(a):Czy jest Ktoś pomocny w tej kwestii z woj. Łódzkiego?

dudekv, MenIB napisz do nich ;-)
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Kluczyk ??

Postprzez Adam07 » 28 października 2011, 14:14

oskar84 napisał(a):Witam Wszystkich!
Jestem posiadaczem Leona 1.6 BCB od ponad pół roku. Od dwóch miesięcy borykam się z problemem niedziałającego centralnego w pilocie. Denerwujące jest otwieranie z kluczyka.

Pilot ma oznaczenia 730 955 00, 433mhz 5FA 007 680.
Udało mi się zakupić na jednym z portali aukcyjnych ;-) identyczne cudo.
Pierwsza sprawa to wymiana grota. Ok z tym sobie poradzę ;-)
Ale główna kwestia to zaprogramowanie tych dwóch kluczyków.

Przeglądałem forum znalazłem dwie (nie wiem która bardziej skuteczna?) metody:
- bez pomocy VAGa - http://www.youtube.com/watch?v=83Co22N7 ... re=related
- za pomocą VAGa

Dodam, że w Bełchatowie mało jest speców i powiem szczerze, że nikt się tym nie chce zająć.

Czy jest Ktoś pomocny w tej kwestii z woj. Łódzkiego?
Chodzi o zaprogramowanie tych dwóch kluczyków...
Z góry dziękuję!



Dzisiaj udało mi się zaprogramować pilot bez pomocy Vaga tak jak jest to pokazane w filmiku który zamieściłeś, także na początku spróbuj sam.
Obrazek
Zobacz Profil
Adam07
Sport
Sport
 
Posty: 267
Dołączył(a): 9 grudnia 2008, 00:29
Lokalizacja: Białsytok
Auto: Leon 1M

Re: Kluczyk ??

Postprzez tomV6 » 4 grudnia 2011, 22:21

Witam wszystkich.
Od niedawna jestem posiadaczem Leona 2.8V6 2002r. (modelowo wg. VIN-u 2003r.) Niestety auto zakupiłem tylko z jednym kluczykiem. Postanowiłem zakupić sobie scyzoryk, a ponieważ na kluczyku który posiadam widnieje oznaczenie 433mhz 5FA 007 680 – zacząłem szukać scyzoryka o częstotliwości 433mhz.
Znalazłem taki na allegro, używany w bardzo dobrym stanie, oryginał, za cenę 200zł. Dzwonię do sprzedającego, rozmawiamy, mówię do jakiego auta potrzebuję scyzoryk a on do mnie, że niemożliwe aby w Leonie 2002r. był kluczyk 433mhz! Każe rozłożyć mi ten kluczyk co mam i sprawdzić, czy pod baterią mam jakąś zieloną karteczkę. Rozłożyłem i rzeczywiście jest. Był na niej napis m.in. 434! Sprzedający był konkretną osobą, oznajmił mi, że w Leonach i Toledo niejednokrotnie spotkał się, że na kluczyku widniało oznaczenie 433mhz, a elektronika miała 434mhz.
Zakupiłem więc od niego scyzoryk o oznaczeniu HLO 1J0 959 753 AG – 434mhz.
W chwili obecnej mam docięty grot i zaprogramowany centralny zamek. Pozostaje mi tylko immo.

Dlaczego to piszę? Na forum nigdzie nie znalazłem informacji, że coś takiego może mieć miejsce. Były tylko spory, że ktoś oryginalnie ma kluczyk 433mhz a zaprogramował sobie 434mhz. Być może moja informacja komuś się przyda.
Pozdrawiam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomV6
Sport
Sport
 
Posty: 508
Dołączył(a): 21 marca 2011, 17:35
Lokalizacja: Łódź
Auto: Leon V6

Re: Kluczyk ??

Postprzez ardi84 » 5 grudnia 2011, 08:07

U mnie Leonie 2002 też jest zielona karteczka pod baterią ale 434 nie ma:(

<toml> masz może namiar na tego gościa???
1.9 TDI ASV (138KM/311Nm)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ardi84
Signo
Signo
 
Posty: 103
Dołączył(a): 26 maja 2010, 11:30
Lokalizacja: Brzeg
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez tomV6 » 5 grudnia 2011, 12:20

Żeby nie było, że jest to jakaś reklama - namiary poszły na priv :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomV6
Sport
Sport
 
Posty: 508
Dołączył(a): 21 marca 2011, 17:35
Lokalizacja: Łódź
Auto: Leon V6

Re: Kluczyk ??

Postprzez ardi84 » 7 grudnia 2011, 18:27

Mam dwa zwykłe kluczyki (jeden z pilotem, drugi zwykły bez żadnych guzików). Czy jest możliwość rozebrania tego zwykłego bez guzików żeby z niego wyciągnąć pastylkę i przełożyć ją do scyzoryka??? Pytam bo wolał bym mieć scyzoryk i drugi z pilotem jako zapasowy.
1.9 TDI ASV (138KM/311Nm)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ardi84
Signo
Signo
 
Posty: 103
Dołączył(a): 26 maja 2010, 11:30
Lokalizacja: Brzeg
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez grabarz18 » 7 grudnia 2011, 18:54

Mozna. Poszukaj tematu o kluczyku scyzoryku.
Był czarnuch i nie ma czarnucha.
Był żółtek i nie ma żółtka.

Szukasz ubezpieczenia?
Unikaj PTU złodzieja!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grabarz18
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3338
Dołączył(a): 2 czerwca 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław
Auto: Leon 1.9 TDi ARL
Silnik: CJSA 1.8

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 8 grudnia 2011, 18:35

Witam,
od zakupu samochodu też mi nie działa pilot od centralnego (433MHz z pilota), trochę szukałem i wiem że z modułem komfortu 1C0 959 799 F,
działają piloty HL0 1JO 959 753 CT i 1J0 959 753 DA(działa też otwieranie bagażnika), też według specyfikacji (od "Gural") mojego auta z w/w modułem jest tam linijka : "5D1 Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz" więc to też od modułu zależy jaki kluczyk (MHz) ma być.
Ps.toml podał by swój nr. modułu komfortu??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez carnivore836 » 15 grudnia 2011, 15:45

ardi84 napisał(a):Mam dwa zwykłe kluczyki (jeden z pilotem, drugi zwykły bez żadnych guzików). Czy jest możliwość rozebrania tego zwykłego bez guzików żeby z niego wyciągnąć pastylkę i przełożyć ją do scyzoryka??? Pytam bo wolał bym mieć scyzoryk i drugi z pilotem jako zapasowy.

Tak tylko ostrożnie z tą pastylką bo łatwo można ją zgnieść, albo jak masz pin do immo to możesz kupić pastylkę i zakodować kluczyk vag-iem
http://allegro.pl/transponder-id-48-meg ... 53759.html (Seat Leon 00-05)
Zobacz Profil
carnivore836
Stella +
Stella +
 
Posty: 78
Dołączył(a): 28 lutego 2011, 07:36
Lokalizacja: Stare Oleszyce
Auto: Golf 6
Silnik: turbo diesel inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez ardi84 » 15 grudnia 2011, 16:25

dzięki za wskazówki:)
1.9 TDI ASV (138KM/311Nm)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ardi84
Signo
Signo
 
Posty: 103
Dołączył(a): 26 maja 2010, 11:30
Lokalizacja: Brzeg
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 16 grudnia 2011, 05:06

Panowie,
po zakupie auta pilot nie działał (dwa razy udało mi się tylko otworzyć pilotem),
najprawdopodobniej to wina kwarcu, wymieniłem go na inny i próbowałem go zakodować bez vag (na kilka sposobów) i kicha,
dziś próbowałem vag-iem poprzez wejście w kanał 46 moduł komfortu->10 adaptacja, potem blok 000 brałem bodajże testuj i zapisz wartość 000, a następnie blok 001, wartość 1 brałem test a potem zapisz i naciskałem przycisk na pilocie.W tedy klakson zatrąbił, ułamek sekundy (wiec chyba ok?). Niestety dalej nie działa, już nie wiem czy to wina kluczyka czy może np. coś z modułem komfortu.
Miał ktoś podobny problem??

Do ARL`a można też założyć dwumase od vw sharan (BTB) ??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez carnivore836 » 16 grudnia 2011, 16:35

Przyciski rozbierz i przeczyść preparatem do czyszczenia styków. Można też przylutować płytkę lutownicą na powietrze.
Czy moduł komfortu widzi pilota można sprawdzić w moduł komfortu (46) bloki pomiarowe (08) grupa 007 pozycja 2 wartości
powinne się zmieniać.
Zobacz Profil
carnivore836
Stella +
Stella +
 
Posty: 78
Dołączył(a): 28 lutego 2011, 07:36
Lokalizacja: Stare Oleszyce
Auto: Golf 6
Silnik: turbo diesel inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 16 grudnia 2011, 21:55

carnivore836 napisał(a):Przyciski rozbierz i przeczyść preparatem do czyszczenia styków. Można też przylutować płytkę lutownicą na powietrze.
Czy moduł komfortu widzi pilota można sprawdzić w moduł komfortu (46) bloki pomiarowe (08) grupa 007 pozycja 2 wartości
powinne się zmieniać.

Sprawdzałem i u mnie to grupa 014 pozycja 1 i 3
1Pernament code known, 3Algorithm
Po wciśnięciu którego przycisku w obu pozycjach z no Value zmienia się na NOT OK
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez GangstaMarc » 23 stycznia 2012, 18:28

Witam...

Cały dzień zabawiam się z kluczykiem i mam k***a dość. Miałem już ochotę rozwalić samochód.

Mam podobny problem jak kolega wyżej. Centralka z kluczyka wcale nie chce działać... więc próbuje adaptować kluczyk. Komfort -> Adaptacja -> blok 0 = 000, blok 1 = 1 -> przycisk na kluczyku i trąbnięcie.
Nadal nie działa... Blok pomiarowy 014. Pozycje 1 i 3 zmieniają się z no Value na NOT OK. Sytuacja jak wyżej.

Gdy próbuje adaptować inny kluczyk (działa bez problemu na 1M stojącym obok, te same numery kluczyka, częstotliwość...) to nie ma charakterystycznego trąbnięcia. Ani nie zmieniają się wartości w bloku pomiarowym 014.

No to co? Wkurzony tańcuje parę godzin na mrozie z tymi kluczykami i ni uja. Robię niby wszystko dobrze z tym, że u mnie jest tak, że jak biorę w lewo to otwierają się tylko drzwi kierowcy, a jak dwa razy to wszystkie. Próbowałem tak i tak.

Kto mi powie co jest grane i jak sobie z tym poradzić? Dodam jeszcze, że mam aktywne blokowanie drzwi przy 20km/h jak również drzwi się otwierają (wszystkie) jak wyjmę kluczyk ze stacyjki. Może to jakiś konflikt ustawień? Sam nie wiem.

Proszę o jakieś rady bo "nie zniese" i chyba wyładuje złość na aucie. Dodam może jeszcze, że zwalił się dziś zamek klapy i pokazuje, że cały czas otwarta, ale wątpię żeby to był problem bo wcześniej gasła normalnie, a problem z kluczykiem również miał miejsce.

Proszę o pomoc :cry:
:zabawa:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GangstaMarc
Sport
Sport
 
Posty: 610
Dołączył(a): 24 czerwca 2010, 12:56
Lokalizacja: świętokrzyskie
Auto: TopSport ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 26 stycznia 2012, 17:20

GangstaMarc napisał(a):Witam...

Cały dzień zabawiam się z kluczykiem i mam k***a dość. Miałem już ochotę rozwalić samochód.

Mam podobny problem jak kolega wyżej. Centralka z kluczyka wcale nie chce działać... więc próbuje adaptować kluczyk. Komfort -> Adaptacja -> blok 0 = 000, blok 1 = 1 -> przycisk na kluczyku i trąbnięcie.
Nadal nie działa... Blok pomiarowy 014. Pozycje 1 i 3 zmieniają się z no Value na NOT OK. Sytuacja jak wyżej.

Gdy próbuje adaptować inny kluczyk (działa bez problemu na 1M stojącym obok, te same numery kluczyka, częstotliwość...) to nie ma charakterystycznego trąbnięcia. Ani nie zmieniają się wartości w bloku pomiarowym 014.

No to co? Wkurzony tańcuje parę godzin na mrozie z tymi kluczykami i ni uja. Robię niby wszystko dobrze z tym, że u mnie jest tak, że jak biorę w lewo to otwierają się tylko drzwi kierowcy, a jak dwa razy to wszystkie. Próbowałem tak i tak.

Kto mi powie co jest grane i jak sobie z tym poradzić? Dodam jeszcze, że mam aktywne blokowanie drzwi przy 20km/h jak również drzwi się otwierają (wszystkie) jak wyjmę kluczyk ze stacyjki. Może to jakiś konflikt ustawień? Sam nie wiem.

Proszę o jakieś rady bo "nie zniese" i chyba wyładuje złość na aucie. Dodam może jeszcze, że zwalił się dziś zamek klapy i pokazuje, że cały czas otwarta, ale wątpię żeby to był problem bo wcześniej gasła normalnie, a problem z kluczykiem również miał miejsce.

Proszę o pomoc :cry:

Większość na PW i wyładuj złość na starym kluczyku (jak wydłubierz immo) :D
Co do kontrolki to chyba jest tylko mikroswich zwarty (zazwyczaj psuje się odwrotnie :D) wyciągnij go i spróbuj przedmuchać (bo raczej się go nie rozbierze żeby później dało się go złożyć) lub przetarte przewody na łączeniu klapy bagażnika z budą.

ps. ja wyłączyłem otwieranie po wyjęciu kluczyka bo mnie drażniło odblokowywanie wszystkich drzwi.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Pjotras » 30 stycznia 2012, 16:07

Witam

Panowie mam mały problem. Otóż musiałem wymienić baterie w swoim kluczyku scyzoryku ( leon I 1,9 arl), i teraz nie mam zaprogramowanego centralnego. Na 2 klucze nie mogę tego zrobić bo nie mam wkładek w drzwiach. Próbowałem opcji , którą gdzieś znalazłem na forum jak zaprogramować bezpośrednio ze stacyjki:
"1. Przekręc kluczyk w stacyjce w pozycje "włączonej cewki
2. Wyłącz zapłon
3. Przytrzymując przycisk zamykania drzwi kliknij 3 razy na przycisk otwierania drzwi
4. Centralny zamek powinien stuknąć
5. Pilot zakodowany"
jednak ta opcja nie działa. może coś źle robie, nie wiem, może ktoś potwierdzić ten schemat?
I ogólnie czy jest jakaś inna opcja pomijając kodowanie VAG'iem??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pjotras
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 3 czerwca 2011, 20:46
Lokalizacja: SD
Auto: A4 Avant
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Kluczyk ??

Postprzez binio » 31 stycznia 2012, 17:21

OMEGA, Witam
Poradziłeś sobie z programowaniem pilota ?
Robię dokłądnie tak jak Ty beep'nie mi auto wyciagam zapasowy kluczyk ze stacyjki, a pilot nadal nie działa. To nie pogoda na taką zabawę :) jak możesz to pomóż błagaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Zobacz Profil
binio
Stella +
Stella +
 
Posty: 87
Dołączył(a): 16 lutego 2010, 10:00
Lokalizacja: Kartuzy
Auto: Seat Leon ASV

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 31 stycznia 2012, 19:23

binio napisał(a):OMEGA, Witam
Poradziłeś sobie z programowaniem pilota ?
Robię dokłądnie tak jak Ty beep'nie mi auto wyciagam zapasowy kluczyk ze stacyjki, a pilot nadal nie działa. To nie pogoda na taką zabawę :) jak możesz to pomóż błagaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Jeżeli pilot (ori) dwu przyciskowy przy dodawaniu nawet vag`iem i gdy auto "potwierdza" dodanie kluczyka (poprzez klakson czy w inny sposób ) nadal nie otwiera/zamyka auta to najprawdopodobniej pilot padł i już raczej nic mu nie pomoże.
Jeżeli masz vag`a to możesz zobaczyć (dla modułu 1C0 959 799 F w innym może być inny nr. bloku)"
moduł komfortu (46) bloki pomiarowe (08) grupa 014
W oknie 1 i 3 po wciśnięciu którego przycisku w obu pozycjach z no Value zmienia się na NOT OK. To raczej na bank kluczyk padł.
http://imageshack.us/photo/my-images/696/vags.jpg/

-- 31 stycznia 2012, 19:21 --

Pjotras napisał(a):Witam

Panowie mam mały problem. Otóż musiałem wymienić baterie w swoim kluczyku scyzoryku ( leon I 1,9 arl), i teraz nie mam zaprogramowanego centralnego. Na 2 klucze nie mogę tego zrobić bo nie mam wkładek w drzwiach. Próbowałem opcji , którą gdzieś znalazłem na forum jak zaprogramować bezpośrednio ze stacyjki:
"1. Przekręc kluczyk w stacyjce w pozycje "włączonej cewki
2. Wyłącz zapłon
3. Przytrzymując przycisk zamykania drzwi kliknij 3 razy na przycisk otwierania drzwi
4. Centralny zamek powinien stuknąć
5. Pilot zakodowany"
jednak ta opcja nie działa. może coś źle robie, nie wiem, może ktoś potwierdzić ten schemat?
I ogólnie czy jest jakaś inna opcja pomijając kodowanie VAG'iem??


Obrazek
Obrazek
Więcej sposobów raczej niema, najlepszy i najpewniejszy to tylko VAG

PS. Może to jednak nie bateria padła a sam kluczyk.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Pjotras » 31 stycznia 2012, 20:15

Dzieki kolego za tą rozpiskę, jutro pokombinuje, ale złącze do diagnostyki już zakupione więc sobie już w razie czego przez vag'a zrobię.

kluczyk działa napewno bo na starej baterii łapało. postanowiłem wymienić baterie po tym jak zgubiłem ten kluczyk i przeleżał całą noc w śniegu, kto wie jak by długo podziałała po tym bateria. rozebrałem kluczyk wyjąłem baterie i pojechałem do sklepu żebym miał na wzór no i kupa
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pjotras
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 3 czerwca 2011, 20:46
Lokalizacja: SD
Auto: A4 Avant
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 1 lutego 2012, 19:07

Pjotras napisał(a):Dzieki kolego za tą rozpiskę, jutro pokombinuje, ale złącze do diagnostyki już zakupione więc sobie już w razie czego przez vag'a zrobię.

kluczyk działa napewno bo na starej baterii łapało. postanowiłem wymienić baterie po tym jak zgubiłem ten kluczyk i przeleżał całą noc w śniegu, kto wie jak by długo podziałała po tym bateria. rozebrałem kluczyk wyjąłem baterie i pojechałem do sklepu żebym miał na wzór no i kupa

Lepiej poczekać na kabelek i nim zakodować kluczyk, jeżeli to nie pomoże to niestety śnieg mu zaszkodził :-o
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Pjotras » 1 lutego 2012, 19:26

tzn kluczyk zadziałał po znalezieniu, a wymiana baterii miała być profilaktycznie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pjotras
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 3 czerwca 2011, 20:46
Lokalizacja: SD
Auto: A4 Avant
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Kluczyk ??

Postprzez binio » 3 lutego 2012, 18:06

Byłem u dwóch magików i niestety stwierdzili, ze jest kaput.
Zamówiłem cały klucz z pilotem w aso cena 218 zł o dziwo sam pilot 417 zł
sam sprzedawca w aso smial sie z tego.
Znalezłem na allego namiar na kolesia który naprawia, zadzwoniłem i powiedział że w 95% udaje mu się naprawić pilota.
Tak więc wyśle mu pilota, a nóż naprawi to będę miał dwa piloty :)
Pozdrawiam
Zobacz Profil
binio
Stella +
Stella +
 
Posty: 87
Dołączył(a): 16 lutego 2010, 10:00
Lokalizacja: Kartuzy
Auto: Seat Leon ASV

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 3 lutego 2012, 19:58

binio napisał(a):Byłem u dwóch magików i niestety stwierdzili, ze jest kaput.
Zamówiłem cały klucz z pilotem w aso cena 218 zł o dziwo sam pilot 417 zł
sam sprzedawca w aso smial sie z tego.
Znalezłem na allego namiar na kolesia który naprawia, zadzwoniłem i powiedział że w 95% udaje mu się naprawić pilota.
Tak więc wyśle mu pilota, a nóż naprawi to będę miał dwa piloty :)
Pozdrawiam

Ja na alegro kupiłem scyzoryk 3 przyciskowy do tolka za 80pln.
W tych pilotach głównie psuje(rozkalibrowuje) się kwarc a jego samego raczej się nie kupi na innym forum elektronik wymieniał na inny podobnej częstotliwości i zaczął mu działać, ja też próbowałem ale niestety u mnie kicha..
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez bono » 3 lutego 2012, 20:17

binio napisał(a):Zamówiłem cały klucz z pilotem w aso cena 218 zł o dziwo sam pilot 417 zł

a kto bogatemu zabroni ?
Max koszt tego to 150 PLN, napisz do Axee ewentualnie do dudekv, może pomogą ;-)
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Kluczyk ??

Postprzez binio » 4 lutego 2012, 22:31

Bogaty nie jeździ Leonem :D
Zobacz Profil
binio
Stella +
Stella +
 
Posty: 87
Dołączył(a): 16 lutego 2010, 10:00
Lokalizacja: Kartuzy
Auto: Seat Leon ASV

Re: Kluczyk ??

Postprzez mic_mm » 5 lutego 2012, 21:43

moze mi ktos powiedziec jak W seat altea 2006 r bxe, zaprogramować kluczyk żeby domykały się szyby z pilota, i żeby otwierała się tylna klapa po naciśnięciu guzika na kluczyku scyzoryku.
Zobacz Profil
mic_mm
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 6 lutego 2010, 14:15
Lokalizacja: olsztyn
Auto: ALTEA

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 6 lutego 2012, 19:49

Od bagażnika to trzeba przytrzymać z 2sek (przy najmniej u mnie tak jest), co do szyb to tu http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=45&t=12146&start=400 będzie potrzebny kabelek (vag).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez binio » 18 lutego 2012, 00:21

Dziś dostałem nowy kluczyk - pilot z ASO przełożyłem do starego kluczyka z immo
ide do auta z laptopem. Raz dwa i kodowanie zakończone sukcesem :)
Smiga super.
Starego pilota wysłałem do naprawy zobaczymy może go zrobią dam znać.

-- 18 lut 2012, o 00:21 --

Niestety uszkodzonego pilota koleś nie naprawił.
Zobacz Profil
binio
Stella +
Stella +
 
Posty: 87
Dołączył(a): 16 lutego 2010, 10:00
Lokalizacja: Kartuzy
Auto: Seat Leon ASV

Re: Kluczyk ??

Postprzez uciu_85 » 18 lutego 2012, 22:49

Koledzy jaki kluczyk(pilot) scyzoryk będzie pasował do mojego Leona z 2000r. z modułem komfortu 1J0 959 799 AH? Dodam że oznaczenia mojego pilota to: 730 955-00 433MHZ 5FA 007 680 a na grocie jest wybite W3. Proszę o pomoc
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto
Zobacz Profil
uciu_85
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26 października 2011, 20:51
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 19 lutego 2012, 13:06

uciu_85 napisał(a):Koledzy jaki kluczyk(pilot) scyzoryk będzie pasował do mojego Leona z 2000r. z modułem komfortu 1J0 959 799 AH? Dodam że oznaczenia mojego pilota to: 730 955-00 433MHZ 5FA 007 680 a na grocie jest wybite W3. Proszę o pomoc


Powinny działać:
1JO 959 753 B (trzy przyciski), 1J0 959 753 N (trzy przyciski), 1J0 959 753 A (dwa przyciski)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez uciu_85 » 22 lutego 2012, 19:39

Kupiłem na e-bay używany kluczyk scyzoryk HLO 1J0 959 753 N (dwa przyciski) 433Mhz z VW + nowy grot. Zaprogramowałem Vagiem bo opcja z dwoma kluczykami jeden w drzwiach drugi w stacyjce nie dała rezultatu, vagiem poszło w kilka sek. Grot dociąłem w punkcie gdzie dorabiają klucze. Koleś nie wiedział jak wymienić mi grot w kluczyku na nowy i dorobil mi za free:) a wystarczy wybić malutki pin wymienic grot i włożyć pin z powrotem. Teraz pozostaje kwestia immo:/
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto
Zobacz Profil
uciu_85
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26 października 2011, 20:51
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 22 lutego 2012, 19:43

uciu_85 napisał(a):Kupiłem na e-bay używany kluczyk scyzoryk HLO 1J0 959 753 N (dwa przyciski) 433Mhz z VW + nowy grot. Zaprogramowałem Vagiem bo opcja z dwoma kluczykami jeden w drzwiach drugi w stacyjce nie dała rezultatu, vagiem poszło w kilka sek. Grot dociąłem w punkcie gdzie dorabiają klucze. Koleś nie wiedział jak wymienić mi grot w kluczyku na nowy i dorobil mi za free:) a wystarczy wybić malutki pin wymienic grot i włożyć pin z powrotem. Teraz pozostaje kwestia immo:/

Przełóż pastylkę ze starego kluczyka, ja tak zrobiłem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez uciu_85 » 22 lutego 2012, 19:47

Tak wiem ale ja chce mieć 2 kluczyki "aktywne"
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto
Zobacz Profil
uciu_85
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26 października 2011, 20:51
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez karolw2 » 23 lutego 2012, 11:58

Witam panowie i panie.
Posiadam układ komfortu 1J0959799AH (Golf IV) padł kluczyk 1J0 959 753 N (na obudowie 434MHz wg ETKA 433,92MHz) zakupiłem innego pilota 1J0 959 753 DA również (na obudowie 434MHz wg ETKA 433,92MHz) i nie chce się zaprogramować programowałem z vag i bez. Wyrzuca błąd 01179 - Incorrect Key Programming. Czy ten pilot będzie działał czy szukać innych na 433,92 ????
Zobacz Profil
karolw2
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 stycznia 2010, 13:50
Lokalizacja: Kielce
Auto: VW Golf IV

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 23 lutego 2012, 19:02

karolw2 napisał(a):Witam panowie i panie.
Posiadam układ komfortu 1J0959799AH (Golf IV) padł kluczyk 1J0 959 753 N (na obudowie 434MHz wg ETKA 433,92MHz) zakupiłem innego pilota 1J0 959 753 DA również (na obudowie 434MHz wg ETKA 433,92MHz) i nie chce się zaprogramować programowałem z vag i bez. Wyrzuca błąd 01179 - Incorrect Key Programming. Czy ten pilot będzie działał czy szukać innych na 433,92 ????

Tu nie tylko chodzi o MHz, wyżej pisałem jakie pasują do tego modułu.Tego raczej nie zaprogramujesz.
A ten z końcówką DA pasuje np. do 1J0959799 F (mam to i to :D )
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez karolw2 » 27 lutego 2012, 18:18

Ok. Dzięki. Będę szukał zatem takich jak napisałeś. A tego się pozbędę.

-- 27 lut 2012, o 18:18 --

OMEGA, A czy pilot dwu przyciskowy 1J0 959753 AG zagada z moim komfortem 1J0959799AH ????
Zobacz Profil
karolw2
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 stycznia 2010, 13:50
Lokalizacja: Kielce
Auto: VW Golf IV

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 27 lutego 2012, 20:18

karolw2,
HLO IJO 959 753 A - All vw's from 1997 - 2000. HLO 1JO 959 753 N is usable and superceeds the older oval key used previously!
HLO 1J0 959 753 AG - vw golf's only 2000-2004. HLO 1JO 959 753 CT now superceeds the older part number hlo 1jo 959 753 AG.
HLO 1JO 959 753 AH - vw passat's/bora's generally. HLO IJO 959 753 DA superceeds the older AH.
HLO 1JO 959 753 CT - newer vw transporters vans. Also many of the newer vehicle's including the skoda/seat's (SUPERCEEDS THE AG)
HLO 1JO 959 753 DA - vw polo's and some vw passat's. Also compatable with other models (skoda/seat's)
HLO 1J0 959 753 G - vw caddy vans . Now widely in use on a number of vehicle's as also superceeds HLO 1K0 959 753
HLO 1KO 959 753 - vw golf's/touran 2004 onwards. Now superceeded by the HLO 1KO 959 753 G
7M3 959 753 - vw,s sharan's,alhambras, etc only. Now superceeded by the 7M3 959 753 F
HLO 2EO 959 753 A - vw/merc crafter vans etc only
---------------------------
HLO 1J0 959 753 A - CCM - 1J0 959 799 AH - no need to change the CCM - need a custom 3 button keyfob
HLO 1J0 959 753 N - CCM - 1J0 959 799 AH - no need to change the CCM - need a custom 3 button keyfob
HLO 1J0 959 753 AG - CCM - 1C0 959 799B - Golf you must use a Bora CCM part no 1C0 959 799B - can use HLO 1J0 959 753 AH 3 button key
fob
HLO 1J0 959 753 AH - CCM - 1C0 959 799B - Golf you must use a Bora CCM part no 1C0 959 799B

Więc raczej nie podejdzie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez uciu_85 » 28 lutego 2012, 16:35

Witam!

Mam nową pastylkę immo w kluczyku, PIN licznika. Jak zakodować immo w nowym kluczyku vagiem?
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto
Zobacz Profil
uciu_85
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26 października 2011, 20:51
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Omega » 28 lutego 2012, 16:51

uciu_85 napisał(a):Witam!

Mam nową pastylkę immo w kluczyku, PIN licznika. Jak zakodować immo w nowym kluczyku vagiem?


http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo3-key-matching.html
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer#Immobilizer_Generation_2
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Omega
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
Region: małopolskie
Auto: 1M2
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Peter007 » 28 lutego 2012, 19:45

Mam uwalony w jakiś sposób pilot i chyba popełniłem mały błąd bo podłączyłem auto pod komputer i faktycznie wywaliło mi błąd źle zakodowanego klucza (czy jakoś tak), który usunąłem zamiast od razu spróbować zakodować i od tej pory nie mogę się połączyć vagiem z centralnym zamkiem. Jakieś sugestie?
Jeśli Ci się wydaje, że mnie rozumiesz to masz rację - wydaje Ci się...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Peter007
Sport
Sport
 
Posty: 554
Dołączył(a): 30 marca 2010, 12:31
Lokalizacja: Opoczno
Auto: Leon 1M
Silnik: AZD 1.6

Re: Kluczyk ??

Postprzez GangstaMarc » 28 lutego 2012, 20:22

Peter007 napisał(a):Mam uwalony w jakiś sposób pilot i chyba popełniłem mały błąd bo podłączyłem auto pod komputer i faktycznie wywaliło mi błąd źle zakodowanego klucza (czy jakoś tak), który usunąłem zamiast od razu spróbować zakodować i od tej pory nie mogę się połączyć vagiem z centralnym zamkiem. Jakieś sugestie?


Odłącz akumulator na jakiś czas. Jeśli z resztą podzespołów możesz się komunikować to pewnie moduł komfortu się zawiesił.
:zabawa:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GangstaMarc
Sport
Sport
 
Posty: 610
Dołączył(a): 24 czerwca 2010, 12:56
Lokalizacja: świętokrzyskie
Auto: TopSport ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Peter007 » 28 lutego 2012, 20:26

No właśnie oprócz centralnego nie mogę sie połączyć tylko ze wskaźnikami. Dzięki za sugestię, na pewno wypróbuję
Jeśli Ci się wydaje, że mnie rozumiesz to masz rację - wydaje Ci się...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Peter007
Sport
Sport
 
Posty: 554
Dołączył(a): 30 marca 2010, 12:31
Lokalizacja: Opoczno
Auto: Leon 1M
Silnik: AZD 1.6

Re: Kluczyk ??

Postprzez uciu_85 » 29 lutego 2012, 23:02

Ile cyfr powinien mieć PIN licznika potrzebny do zakodowania immo w kluczyku? 4 czy 7 cyfr?

-- 29 lut 2012, o 10:30 --

Witam, znajomy wyciągał mi pin z licznika i podał mi 2. Tzn. jeden ma 4 cyfry drugi 7. Po wpisaniu w 4cyfrowego poprzedzonego 0 wyskakuje bład że niewłaściwy login. Po wpisaniu 7 cyfrowego wyskakują okienka ze trzeba wpisać jeszcze datę, rok, WSC, i nr importera. I problem jest taki że nie mam nr importera:/

-- 29 lut 2012, o 23:02 --

Nikt nie potrafi pomóc?
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto
Zobacz Profil
uciu_85
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26 października 2011, 20:51
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez tomV6 » 1 marca 2012, 11:29

uciu_85 napisał(a):Ile cyfr powinien mieć PIN licznika potrzebny do zakodowania immo w kluczyku? 4 czy 7 cyfr?


U mnie miał 4 cyferki :-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomV6
Sport
Sport
 
Posty: 508
Dołączył(a): 21 marca 2011, 17:35
Lokalizacja: Łódź
Auto: Leon V6

Re: Kluczyk ??

Postprzez uciu_85 » 1 marca 2012, 19:08

Problem rozwiązany, zakodowałem immo, samochód chodzi z obu kluczyków (scyzoryk i jajko) piloty również działają, wszystko zrobiłem za pomocą vag 311-2. Dziekuje wszystkim za pomoc.
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto
Zobacz Profil
uciu_85
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26 października 2011, 20:51
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez cez001 » 7 marca 2012, 09:49

Może ktoś mi powiedzieć jaką baterie powinienem mieć w pilocie?? 2*cr2016 czy jedna cr2032
leon z 2001

-- 7 marca 2012, 09:49 --

Może ktoś mi powiedzieć jaką baterie powinienem mieć w pilocie?? 2*cr2016 czy jedna cr2032
leon z 2001
mam leona od nie dawna i nie chce mi pilot działać, wymieniłem baterie, zsynchronizowałem go(recznie, nie VAGiem), dioda w pilocie mruga ale nic się nie dzieje :(
Prosze o pomoc
Zobacz Profil
cez001
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27 lutego 2012, 14:50
Auto: leon
Silnik: AUS 1.6

Re: Kluczyk ??

Postprzez LoozaQ » 7 marca 2012, 10:53

cez001 napisał(a):Może ktoś mi powiedzieć jaką baterie powinienem mieć w pilocie?? 2*cr2016 czy jedna cr2032
leon z 2001

-- 7 marca 2012, 09:49 --

Może ktoś mi powiedzieć jaką baterie powinienem mieć w pilocie?? 2*cr2016 czy jedna cr2032
leon z 2001
mam leona od nie dawna i nie chce mi pilot działać, wymieniłem baterie, zsynchronizowałem go(recznie, nie VAGiem), dioda w pilocie mruga ale nic się nie dzieje :(
Prosze o pomoc


Baterie powinieneś mieć 2x cr2016. Czy przy kodowaniu kluczyka VAGiem wyskakuje błąd ?? Jeśli tak, a dioda w kluczyku miga to przejdź się do jakiegoś magika elektronika co Ci może zimne luty w kluczyku lutownicą na gorące powietrze poprawić. U mnie było podobnie... dioda migała a płytka w kluczyku wydawał się być OK. Po przelutowaniu z jednej o i drugiej strony zakodowałem od strzała i działa jak należy.
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LoozaQ
Sport
Sport
 
Posty: 761
Dołączył(a): 25 czerwca 2010, 07:46
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon 1M ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez cez001 » 7 marca 2012, 13:53

nie programowałem VAGiem tylko poprzez różne procedury(recznie na 2 kluczyki)
ale dzięki tak zrobie :-D
Zobacz Profil
cez001
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27 lutego 2012, 14:50
Auto: leon
Silnik: AUS 1.6

Re: Kluczyk ??

Postprzez LoozaQ » 7 marca 2012, 14:47

cez001 napisał(a):nie programowałem VAGiem tylko poprzez różne procedury(recznie na 2 kluczyki)
ale dzięki tak zrobie :-D

Zanim to zrobisz to znajdź kogoś kto Ci VAGiem spróbuje zakodować.
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LoozaQ
Sport
Sport
 
Posty: 761
Dołączył(a): 25 czerwca 2010, 07:46
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon 1M ASV
Silnik: ASV 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości